Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miesten pituus voi olla kenellekään ongelma?

Vierailija
14.04.2024 |

Naisethan ovat keskimäärin lyhyempiä kuin miehet niin miten se on muka ongelma että jotkut miehet ovat lyhyempiä kuin toiset? 

Esim. Naiset joiden pituus on 150-160cm, heille jo 170cm mies on heitä pidempi. 150cm pituiselle naiselle jo 160cm pituinen mies on häntä pidempi. 

Naiset jotka itse ovat 170cm, samanpituiset miehet on ihan sopivia. 180cm on jo pidempi. 

Aika harva nainen on 180-200cm pitkä joten eiköhän heille niitä pitkiä miehiä sitten löydy. 

En siis ymmärrä mitä lyhyiksi itsensä kokevat miehet valittaa. Eiköhän aina jostain löydy saman pituinen tai lyhyempi nainen. 

Eri asia olis jos naiset olis keskimäärin miehiä pidempiä. 

Uskon sitä paitsi että se on myytti että pituudella olisi mitään merkitystä. 

Nainen, pitääkö miehen olla sinua pidempi?

Vaihtoehdot

Kommentit (140)

Vierailija
101/140 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 171 cm ja mieheni 175 cm eli vain 4 cm pidempi. Onni että hänelle sopi pitkäsäärinen nainen eikä taskuvenus.

Yksi lapsistamme on 160 cm ja muut 167-168 cm. Itse olen sisarusparveni lyhyin ja mieheni on sisaruksistaan pisin. 

Minkäköhän pituisia lapsemme olisivat, jos minä olisin lyhyempi.

Vierailija
102/140 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkä nainen (183cm) ja exä oli pidempi (190cm) ja nyxä on vähän lyhyempi (180cm). Muitten kanssa en ole ollut pidemmässä suhteessa mutta itseäni lyhyemmille tapailumiehille pituuteni on ollut ongelma ja mua on syyllistetty siitä tyyliin "mikset heti sanonut että olet noin pitkä" joten oman kokemukseni mukaan mies ei halua olla naista näkyvästi lyhyempi. Lieneeköhän kyseessä joku sellainen ajatus että mies tuntee itsensä miehekkääksi kun nainen on lyhyempi?

Mistä ihmeestä olet tuollaisia miehiä kaivanut? En ole kertaakaan saanut vastaavaa kommenttia treffeillä, vaikka olen lähes sentilleen sun mittainen.

Minkä ikäinen olet? Jos olet nuori ja treffaillut nuoria, niin kokemuksesi on normaali. Jos sen sijaan olet keski-ikäinen ja mies joka ei etukäteen ole tiennyt pituuttasi, ei ole pitänyt sitä ongelmana, olet onnekkaasti tavannut vain fiksuja miehiä.

Suurin osa keski-ikäisistä ja seniorimiehistä ei kestä sitä jos nainen on miestä pidempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/140 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-aikoinaan boomereiden kulta-aikaan oli suurta komediaa jos mustavalkoisessa elokuvassa oli isompi nainen kuin mies oli pituudeltaan.

Vierailija
104/140 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä tuttu vähän epätoivoinen x huumekäyttäjä 182 vaikutti 175 pitkältä.! Yllätyin. Toivottumuus yms "kutistaa" ihmisen .

Olen huomannut jos on ryhdikäs, hoikka ja naamasta hyvännäköinen, niin naiset antaa näkymättömyys lisäsenttejä.

Minua on monesti luultu 180cm vaikka olen vain 170cm. Asiasta on alettu ihan vääntämään kovaan ääneen.

Olen silti vain 170, vaikka nainen antaa lisäsentit, koska olen noin muuten fabilious. Minua kuitenkin loukkaa tuollainen.

Vierailija
105/140 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uskon sitä paitsi että se on myytti että pituudella olisi mitään merkitystä. " No monet naiset itse ovat sanonneet että pituudella on merkitystä, joten ei kai se myytti voi olla.

Vierailija
106/140 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkä nainen (183cm) ja exä oli pidempi (190cm) ja nyxä on vähän lyhyempi (180cm). Muitten kanssa en ole ollut pidemmässä suhteessa mutta itseäni lyhyemmille tapailumiehille pituuteni on ollut ongelma ja mua on syyllistetty siitä tyyliin "mikset heti sanonut että olet noin pitkä" joten oman kokemukseni mukaan mies ei halua olla naista näkyvästi lyhyempi. Lieneeköhän kyseessä joku sellainen ajatus että mies tuntee itsensä miehekkääksi kun nainen on lyhyempi?

Mistä ihmeestä olet tuollaisia miehiä kaivanut? En ole kertaakaan saanut vastaavaa kommenttia treffeillä, vaikka olen lähes sentilleen sun mittainen.

Minkä ikäinen olet? Jos olet nuori ja treffaillut nuoria, niin kokemuksesi on normaali. Jos sen sijaan olet keski-ikäinen ja mies joka ei etukäteen ole tiennyt pituuttasi, ei ole pitänyt sitä ong

Äänestystuloksen perusteella moni nainen ei kestä jos mies on lyhyempi.

Vierailija
107/140 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin vaan, että aihe on tabu naisten piirissä. Ei sillä etteivätkö naiset siihen mielellään kommenttejaansa antaisi, mutta valitettavasti ne eivät pidä paikkaansa, koska eiväthän naiset ole syrjiviä ja arvota ihmisiä ulkoisten ominaisuuksien perusteella? Monet monet kerrat kuultu naisten suusta - miehen pitää olla pitkä, vasta pitkä mies on mies jne. yms. tms.

Vierailija
108/140 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestystuloksen perusteella moni nainen haluaa pidemmän miehen. Lieneeköhän kyseessä joku sellainen ajatus että nainen tuntee itsensä naisellisemmaksi kun mies on pitkä?

Vierailija
109/140 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole. Pätkä nainen alla, niin ei  päätä näy kun  sukuelimet ovat  kontaktissa

Älä höpötä,silloin pitää pituuseroa olla vähintään 50cm ja miehellä pitkä ylävartalo.

Vierailija
110/140 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole siitä että mies on naista pidempi. Vaan miehen pitää olla keskimäärin muita miehiä pidempi. Kyse ei ole siitä että nainen tuntee olonsa pienemmäksi miehen rinnalla, vaan turvalliseksi. Ja se turvallisuudentunne syntyy siitä kun oma mies on muita miehiä isompi.

Kaikki on evoluutiopsykologiaa.

Vierailija
111/140 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole siitä että mies on naista pidempi. Vaan miehen pitää olla keskimäärin muita miehiä pidempi. Kyse ei ole siitä että nainen tuntee olonsa pienemmäksi miehen rinnalla, vaan turvalliseksi. Ja se turvallisuudentunne syntyy siitä kun oma mies on muita miehiä isompi.

Kaikki on evoluutiopsykologiaa.

Sinällään huvittavaa, kun modernissa sodankäynissä pituudesta on lähinnä haittaa sotilaalle. Näkyy kauas ja pinta-ala osumille on suurempi.

Myöskään turvallisuus ei sinänsä ole taattu noin muutenkaan isossa koossa ilman astaloitakaan.

Toki Hessu Hopot kykenee helposti poimimaan omenan puusta korkeimmalta oksalta, mutta tikkaatkin on keksitty.

Vierailija
112/140 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestystuloksen perusteella moni nainen haluaa pidemmän miehen. Lieneeköhän kyseessä joku sellainen ajatus että nainen tuntee itsensä naisellisemmaksi kun mies on pitkä?

Luulen että tää on se juttu. Mies ei saa myöskään olla laiha, jos nainen on paksumpi.  Syntyy Pekkapuupää ja Justiina asetelma.

Vierailija
113/140 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. 171,5 cm on yhä pätkä mieheksi. Edes 180 ei ole hääppöinen. 185+ alkaa olemaan miehen mitta.

Vierailija
114/140 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kroonisesti netissä elävät kuvittelevat pituuden olevan joku ongelma naisille.

Kokeile mennä joskus kaupungille vilkkaaseen aikaan ja huomaat, miten paljon samanpituisia pareja on.

Vierailija
115/140 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain todella, todella hyvän miehen itseni pituisesta miehestä. Järkevä tyyppi myös. 

Vierailija
116/140 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, minulle  170 pitäisi sinun mukaasi riittää 170 cm. No ei riitä, hankala tanssia, jos ei ole pidempi. Lattaritansseissa mennään käden ali ja en halua taivuttaa rumasti päätä,j os mies ei yllä kunnolla viedä käden ali, pitää olla  mieluiten 180 cm

Kuulostaa todella kypsältä, että mies valitaan tanssiin sopivuuden perusteella.

Vierailija
117/140 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin pitkä, että itseäni pidempi on jo liian pitkä.

Vierailija
118/140 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

äytyy miehen olla vähintään 175cm.

Hassun näköisiä kaikki tumpit. Kuvittele sellainen seksihommissa 🙈🥴

Vaakatasossa ollaan kaikki yhtäpitkiä.

Suoraan sanoen kun katsoin 90 Day Fianceeta ja siinä oli pari jossa nainen oli 150cm ja mies 190cm niin mietin että hassulta näyttää, ja mietin et mitenhän seksihommat sujuu kun toinen on toista vyötäisille. Ei ainakaan yllä suutelemaan samalla millään. 

Minä olen 167 cm ja seurustellessani 180-190 -senttisen miehen kanssa on aina tulleet niskat kipeiksi! Joku 160-175 on ihan ok, mikäli asialla on väliä.

Vierailija
119/140 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lyhyillä miehillä ongelmia itsetunnon kanssa sen takia pitää olla pitkä

Ei ole kaikilla huono itsetunto.

Minulla on. Mikäs ihme se on, kun siihen ,että on huonompi sen takia ,törmää joka paikassa lapsuudesta lähtien. Ihmettelen  miten jollakin ei muka olisi sen vuoksi huono itsetunto.

Vierailija
120/140 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseään pidemmän, mikä ei välttämättä ole kovin pitkä.