Miten miesten pituus voi olla kenellekään ongelma?
Naisethan ovat keskimäärin lyhyempiä kuin miehet niin miten se on muka ongelma että jotkut miehet ovat lyhyempiä kuin toiset?
Esim. Naiset joiden pituus on 150-160cm, heille jo 170cm mies on heitä pidempi. 150cm pituiselle naiselle jo 160cm pituinen mies on häntä pidempi.
Naiset jotka itse ovat 170cm, samanpituiset miehet on ihan sopivia. 180cm on jo pidempi.
Aika harva nainen on 180-200cm pitkä joten eiköhän heille niitä pitkiä miehiä sitten löydy.
En siis ymmärrä mitä lyhyiksi itsensä kokevat miehet valittaa. Eiköhän aina jostain löydy saman pituinen tai lyhyempi nainen.
Eri asia olis jos naiset olis keskimäärin miehiä pidempiä.
Uskon sitä paitsi että se on myytti että pituudella olisi mitään merkitystä.
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
äytyy miehen olla vähintään 175cm.
Hassun näköisiä kaikki tumpit. Kuvittele sellainen seksihommissa 🙈🥴
Vaakatasossa ollaan kaikki yhtäpitkiä.
Eikä ole. Pätkä nainen alla, niin ei päätä näy kun sukuelimet ovat kontaktissa
Vierailija kirjoitti:
Ai, minulle 170 pitäisi sinun mukaasi riittää 170 cm. No ei riitä, hankala tanssia, jos ei ole pidempi. Lattaritansseissa mennään käden ali ja en halua taivuttaa rumasti päätä,j os mies ei yllä kunnolla viedä käden ali, pitää olla mieluiten 180 cm
No onko tanssipari välttämättä sama ihminen johon rakastuu? Ja onko 180cm pituinen mies siis pitkä?
Jos nainen on itse yli 180cm pitkä niin silloin 180cm mies ei ole suhteessa häneen pidempi vaan lyhyempi.
Vaikka sulle se oliskin tärkeää että mies on vähintään sua 10cm pidempi, niin se ei tarkoita, että kaikilla olis samat arvot ja ihanteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tärkeää on ettei mies ole näkyvästi lyhyempi kuin minä. Olen ollut suhteessa miehen kanssa, joka oli minua ehkä sentin lyhyempi (olen 167), ja miestä pituusasia tuntui haittaavan enemmän kuin minua. Sanoisin että ehkä ihanteellisin kumppani olisi mies, joka on huomattavasti minua pidempi. Silloin ei tule sellaista oloa että olen liian pitkä tälle miehelle ja vaihtaa heti lyhyempään kun tilaisuus tulee. Ja rotevampi pitää tietysti olla.
Ei se pituus ollut se ongelma vaan miehen huono itsetunto jonka hän projisoi pituuteen. Jos erositte sentin pituuseron takia ja se oli teidän isoin ongelma niin se suhde oli muutenkin pinnallinen. Jos on toisen sielunkumppani niin tuollaiset unohtuu.
Olet ihan oikeassa, pinnallinen se suhde olikin. Tuo pituus ei varsinaisesti ollut isoin ongelma mutta kyllä se taisi siellä taustalla vaikuttaa. Tajuan sen jos on jotain epävarmuuksia eikä niitä välttämättä tuosta vaan unohda vaikka sopivan tuntuinen tyyppi tulisikin kohdalle, mutta jos niistä ei pystytä edes avoimesti puhumaan, silloin ollaan isoissa ongelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanoen kun katsoin 90 Day Fianceeta ja siinä oli pari jossa nainen oli 150cm ja mies 190cm niin mietin että hassulta näyttää, ja mietin et mitenhän seksihommat sujuu kun toinen on toista vyötäisille. Ei ainakaan yllä suutelemaan samalla millään.
Niinpä. Joskun näitä epäsuhtaisia näkee ja ihmettelen tuota. Miksi pätkänaisen pitäisi sada pitkä mies, meille pitkille naisillekin pitää olla miehiä
Uskon kyllä että vaikka alun perin olis joku ihanne pituuteen tai muuhun liittyen, niin kun rakastuu niin muotoseikoilla ei oo niin väliä. Eipä sekään pari enää yhdessä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole. Pätkä nainen alla, niin ei päätä näy kun sukuelimet ovat kontaktissa
Eikö se pätkä nainen voi tukehtua? Ei kyl kuulosta kovin helpolta tai mukavalta.
Samaa ihmettelen. Ei se pituus voimaa kerro juuri yhtään.
T. 180cm/134kg, hauis 52cm, rasvat 11%, penkki tällä hetkellä 3 x 240kg (raw)
jokainen ihminen on metrin mittainen
Vierailija kirjoitti:
En vaan koskaan ole viehättynyt itseäni lyhyemmistä miehistä. Ei siinä sen kummempaa. Halusin miehen joka saa mut syttymään myös seksuaalisesti. Ei kai se väärin ole. Kun ei syty lyhyestä niin ei syty.
No en mäkään syty itseäni lyhyemmistä mutta tähän vaikuttaa se oma pituus aika paljon jota et kerro niin ei voi tietää minkä pituinen mies on sua lyhyempi.
Yleensä naiset haluaa miehen joka on muita miehiä pidempi, koska se on ensimmäinen asia jonka näkee miehen kyvyistä suojella naista väkivallalta.
@AP Negatiivinen asenne lyhyempiä miehiä kohtaan johtuu ihan hierarkiasta ja statuksesta. Olen itse 166 senttinen mies ja voin kuvitella että jotkut naiset häpeäisivät jos joutuisivat esittelemään kaltaiseni lyhyen pienen miehen kavereille ja sukulaisille. Ihminen on sosiaalinen eläin joka ei halua tuntea itseään "alemmaksi" kun muut.
Olen jo vanhana miehenä hyväksynyt itseni aika diipillä tasolla, mutta onhan tämä yleinen tunne lyhyenä miehenä vähän sellaista katkeraa, surullista, kyynistä, masentavaa ja turhauttavaa Voisin verrata tunnetta krooniseen selkäkipuun, eli siihen suruun / kipuun tottuu ajan myötä ja sen pystyy jollain ihmeen tavalla unohtamaan silloin tällöin. Esimerkiksi pelkkä ruokakaupassa käynti voi tuntua vaikealta jos vastaan tulee paljon isompia miehiä tai vaikkapa teini-ikäisiä jotka ovat about samankokosia. Elämä on laiffia.
Itselleni miehen pituus on aina ollut tärkeä asia. En viehäty lyhyistä miehistä, vaan halua miehen olevan riittävän iso. Ei siis mikään laiha hujoppikaan käy. Olen 154cm, mieheni on 184cm.
Suomalaisten miesten keskipituus on 178cm.
Suomalaisten naisten keskipituus on 164cm.
Eli meneekö se niin että alle 178cm miestä pidetään lyhyenä ja yli 164cm naista pidetään pitkänä? 🤔
Joku 190cm mies onkin sitten jo todella pitkä.
Sitten kun kysytään että " Pitääkö miehen olla pitkä? " niin vastauksiin vaikuttaa mikä kenenkin mielestä on pitkä, jos oletetaan että kaikki eivät tunne statistiikkaa. Voi syntyä runsaasti vääriäkin mielikuvia.
Mies taitaa olla sentin pidempi kuin minä, käytännössä yhtä pitkiä siis. En ole mitenkään erityisen pitkä, ikäluokkani keskipituutta naisille.
180 cm nainen.
En ota 150-160 cm miestä. Tulee liian maskuliininen olo, eikä tuollainen saa minua tuntemaan naiselliseksi.
Vähintään 170 cm pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Olen 188 pitkä ja tinderissä pistin sen tietoihin. Kaikki ihmetteli miksi minulla oli pituus profiilissa . poistin pituuden ja naiset kysyy heti kuinka pitkä olen :D
Jos pitkä mies laittaa pituutensa Tinderiin, tämä leuhkii pituudellaan, mikä on turn-off. Naisen pitää itse pinnallisesti saada tiedustella pituutta. Ja jos mies ei osoittaudukaan tarpeeksi pitkäksi, se voi olla turn-off. :D Perus.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä naiset haluaa miehen joka on muita miehiä pidempi, koska se on ensimmäinen asia jonka näkee miehen kyvyistä suojella naista väkivallalta.
Heti tuli mieleen nörtti ujo pitkä hoikka mies joka ei oo ikinä käynyt salilla. Lyhyt voi olla hyvin voimakas. Kunnon härkä voi kuule olla ja pitkä voi olla narukäsi.
Olen 166cm nainen, keskimittaa siis. Lasteni isä 184cm, nykyinen kumppanini 175cm ja paljon parempi kokonaisuus kuin pidempi ex. Toki toivon että mies on itseäni pidempi, muttei pituus todellakaan tärkein kriteeri ole.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen. Ei se pituus voimaa kerro juuri yhtään.
T. 180cm/134kg, hauis 52cm, rasvat 11%, penkki tällä hetkellä 3 x 240kg (raw)
Mitä roinaa vedät saadaksesi tuollaiset luvut?
Vierailija kirjoitti:
Minulle tärkeää on ettei mies ole näkyvästi lyhyempi kuin minä. Olen ollut suhteessa miehen kanssa, joka oli minua ehkä sentin lyhyempi (olen 167), ja miestä pituusasia tuntui haittaavan enemmän kuin minua. Sanoisin että ehkä ihanteellisin kumppani olisi mies, joka on huomattavasti minua pidempi. Silloin ei tule sellaista oloa että olen liian pitkä tälle miehelle ja vaihtaa heti lyhyempään kun tilaisuus tulee. Ja rotevampi pitää tietysti olla.
Nyt sattuu ihan oikeasti päähän tämä logiikka :D ei voi olla todellista.
10cm pidempi vähintään. Vaatimuksia saa olla. Sitä miesten itkua asiasta en ymmärrä.