Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS avoimena naisten yleisestä tavasta: Suhteen alussa moni panostaa ulkonäköönsä mutta sitten tulee romahdus

Vierailija
14.04.2024 |

Onko tuttu kuvio omista suhteista?

Kommentit (247)

Vierailija
121/247 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut kiva päästä lukemaan tuo juttu, mutta ei ole hs-tunnuksia. Kiinnostaisi otettiinko jutussa niiden ulkonäöstä ehkä liikaakin painetta ottavien näkökulmaa esiin ollenkaan. Olen pohtinut, tuoko ulkonäöstä huolehtiminen oikeasti onnea suhteeseen. Olen tullut omalla kohdallani sekä ystävien suhteita katsoessani siihen tulokseen, että eniten ulkonäköön panostavien suhteet eivät vaikuta yhtä onnellisilta kuin rennommin ottavilla. Ja nyt en tietenkään tarkoita, että on sama onko normaalipainoinen tai 300-kiloinen tai käykö suihkussa päivittäin vai ei koskaan.

Itse olen aina pitänyt ulkonäköä hirveän tärkeänä asiana itsessäni, ja pidän siitä huolta kaikin tavoin. Tämä kuitenkin kumpuaa hylätyksitulemisen pelosta, kuten joku muukin mainitsi. Se on kuluttavaa ja syö suhdetta kaikin tavoin. Siinä kokee koko ajan suhteen olevan todella hataralla pohjalla. Joskus jopa ajattelen, että olisi helpompaa lopettaa suhde, kun ei tarvitsis

Tietysti sun mielestä vaikuttaa siltä että ulkonäköönsä eniten panostavien suhteet ei vaikuta yhtä onnellisilta kuin niillä jotka menee kauppaan lökäreissä, krokseissa ja tukka rasvaisena, kun näissä suhteissa miehet tietävät että kukaan toinen mies ei kiinnostu naisista jotka eivät välitä ulkonäöstään. Varmastikkin ovat onnellisempia kun ei tarvi huolehtia siitä että nainen lähtisi toisen miehen matkaan. Näissä suhteissa tuppaa vaan olemaan se huono puoli että nämä miehet eivät myöskään laita tikkuakaan ristiin näiden homssuisten naisten eteen. Ja nämä naiset ovat onnellisia kun eivät jaksaisikaan laittaa tikkua ristiin oman ulkonäkönsö ehostamiseksi, ja on jo saatu mies sitoutettua. Tottakai näissä suhteissa miehet ovat onnellisempia, samaan aikaan näkevät unia laittautuneista naisista ja katsovat kyllä kaupungilla, telkkarissa, lehdissä, somessa... 

Ei oo kaikki sitä miltä näyttää...

Vierailija
122/247 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni pahempaa on se että esitetään persoonaltaan alussa aivan toisenlaista ihmistä kuin oikeasti on. Muka niin ollaan myötäileviä ja ihania kunnes sitten yks kaks päätetään että nyt aletaankin kauhuakaksi.

Yleensä näin käy siinä kohtaa kun nainen tajuaa, että mies ihan tosissaan ei aio tehdä mitään kotitöitä - koskaan. 

Koltityöt mm. ON naisten luontaista vastuualuetta. Ei niitä lähtökohtaisesti miehen kuulukaan tehdä, pöljä!

No sitten ei tarvitse syödäkään eikä käyttää puhtaita vaatteita. Vammaisia ja lapsia autetaan. Aikuiset huolehtii itse itsestään.

Sinun tasosi tulikin jo sitten selväksi. Tuosta suunnasta ------->>>  löytyy se roska-astia, mihin sinun tarvii kiivetä NYT! Välittömästi! JA MUISTAKIN LAITTAA SE KANSI KIINNI PERÄSSÄSI!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/247 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten ryhävalaiden perus Modus Operandi. Poikkeuksetta. Viimeistään papin aamenen jälkeen ilmestyy häämekon kätköistä _VÄLITTÖMÄSTI_ sulkaalevy hammaksien väliin jo kirkossa, ja ennen ulko-ovea se on jo syöty sekä perse levennyt 2-3 kertaiseksi.

Sinullahan on kirjallisia lahjoja. 

Vierailija
124/247 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut kiva päästä lukemaan tuo juttu, mutta ei ole hs-tunnuksia. Kiinnostaisi otettiinko jutussa niiden ulkonäöstä ehkä liikaakin painetta ottavien näkökulmaa esiin ollenkaan. Olen pohtinut, tuoko ulkonäöstä huolehtiminen oikeasti onnea suhteeseen. Olen tullut omalla kohdallani sekä ystävien suhteita katsoessani siihen tulokseen, että eniten ulkonäköön panostavien suhteet eivät vaikuta yhtä onnellisilta kuin rennommin ottavilla. Ja nyt en tietenkään tarkoita, että on sama onko normaalipainoinen tai 300-kiloinen tai käykö suihkussa päivittäin vai ei koskaan.

Itse olen aina pitänyt ulkonäköä hirveän tärkeänä asiana itsessäni, ja pidän siitä huolta kaikin tavoin. Tämä kuitenkin kumpuaa hylätyksitulemisen pelosta, kuten joku muukin mainitsi. Se on kuluttavaa ja syö suhdetta kaikin tavoin. Siinä kokee koko ajan suhteen olevan todella hataralla pohjalla. Joskus jopa ajattelen, et

Tietysti sun mielestä vaikuttaa siltä että ulkonäköönsä eniten panostavien suhteet ei vaikuta yhtä onnellisilta kuin niillä jotka menee kauppaan lökäreissä, krokseissa ja tukka rasvaisena, kun näissä suhteissa miehet tietävät että kukaan toinen mies ei kiinnostu naisista jotka eivät välitä ulkonäöstään. Varmastikkin ovat onnellisempia kun ei tarvi huolehtia siitä että nainen lähtisi toisen miehen matkaan. Näissä suhteissa tuppaa vaan olemaan se huono puoli että nämä miehet eivät myöskään laita tikkuakaan ristiin näiden homssuisten naisten eteen. Ja nämä naiset ovat onnellisia kun eivät jaksaisikaan laittaa tikkua ristiin oman ulkonäkönsö ehostamiseksi, ja on jo saatu mies sitoutettua. Tottakai näissä suhteissa miehet ovat onnellisempia, samaan aikaan näkevät unia laittautuneista naisista ja katsovat kyllä kaupungilla, telkkarissa, lehdissä, somessa... 

Ei oo kaikki sitä miltä näyttää...

Olen eri, mutta huomannut saman ilmiön, ettei laittautuminen vaikuta kuitenkaan tuovan aitoa onnea parisuhteeseen. Puhun nyt ihan ihmisistä jotka tunnen, en mistään prisma-pariskunnista. Rakkaus ja onnellisuus kun tuppaa näkymään parien käytöksessä ja katseissa toisiaan kohtaan ja kuulumaan myös puheissa.

Ei sillä, että laittautuminen haittaisikaan, mutta on totta että se voi juontaa juurensa myös epävarmuudesta ja epäluottamuksesta suhteeseen. Ne jotka uskaltavat luottaa tulevansa rakastetuiksi vähemmälläkin ulkonäköpanostuksella, saattavat voida jo lähtökohtaisesti suhteessa paremmin ja panostaa senkin edestä asioihin jotka itse kokevat suhteessa tärkeäksi, esim. kommunikaatioon ja rakkaudenosoituksiin.

Itse kuulun myös noihin laittautujiin, mutta en ole saanut yhtä kestävää ja rakkaudentäyteistä suhdetta kuin ystäväni joka ei laittaudu lainkaan ja on hyvin tavallisen näköinen.

Vierailija
125/247 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan oltu yhdessä pari vuotta, mä laihduin 10 kiloa ja mies kasvatti kaljamahan.

Sun ukkos vain kasvatti itselleen myötätuntomahan, kun joutui katselemaan sinua liian pitkään.

Luulisi, että tuossa mies olisi osannut lähteä kokonaan muualle.

Vierailija
126/247 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt ihan päinvastoin: nuorena ei tarvinnut ulkonäköön panostaa, kun oli hyvännäköinen ihan luonnostaan. Vaatteetkin olivat  aika kamalia. Nyt olen kohta eläkkeellä ja panostan ulkonäköön:olen normaalipainoinen,  liikun, hoidan ihoa, hoidan hiuksia, olen käynyt vaikka missä kauneustoimenpiteissä. En halua olla vielä vanhus,

Vierailija
127/247 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni mennyt toisinpäin. Olin isokokoisempi ja alkoholiin menevä suhteen alussa, liikunta ei kiinnostanut ja ulkonäöstä huolehtiminen oli vähän niin ja näin. Nyt 10v yhdessäolon jälkeen olen liikunnallinen, hoikka, laittaudun joka päivä, omistan kauniita vaatteita ja tuoksun hyvältä. Haluan parisuhteen kestävän ja lapsuuden ikävän ympäristön vuoksi olen kuunnellut liikaa miten miehet haukkuvat naisia ulkonäön vuoksi. Tämä pelko hylätyksi tulemisesta motivoi parantamaan ulkonäköä, mutta on samalla henkisesti kuluttavaa. 

Rakas nainen. Jos mies haluaa pettää, niin hän pettää. Ei sun tarvitse itseäsi uuvuttaa miettimällä liikaa sitä ulkonäköä. Huippumalli Adriana Limaa on petetty, Jennifer Anistonia on petetty...eikä varmasti heidän ulkonäkö ollut siinä millään tavalla osallisena. Heitä petettiin, vaikka ovat jumalaisen kauniita.

On hienoa, jos haluat huolehtia itsestäsi, mutta tee se oikeista syistä...eli itsesi takia. Ei muiden. Ja vain siinä määrin, että se ei muodostu liian kuluttavaksi.

Vierailija
128/247 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutuksista päätellen täällä on todellisten laatumiesten puolisot äänessä ja edustettuna. Pitäisikö katsoa peiliin, jos omalla sohvalla on peseytymätön ja muutenkin ruokkoamaton ihmiskuvatus.

Vierailija
129/247 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehetkin harrastaa tuota. Auta armias kun esille tulee se reikäinen koti-T-paita ja kalsarit.

Tuskin tässä on kyse kotiverkkareista tai kotipidoista. Edes suhteen alkuvaiheessa ei mun mielestä kenenkään tarvitse olla 24/7 edustuslookissa. Mutta kyllä laittautua pitää ja itsestään pitää huoli. Itse olen mies ja olen aina pitänyt itsestäni huolta ja saankin naisten huomiota asian johdosta. Mulla on aina siistit vaatteet, parturissa käyn usein, parta on trimmattu (paitsi ehkä kesämökillä), käytän parfyymeja, trimmaan vartalon karvoituksen ja treenaan salilla hyvin aktiivisesti. Syön terveellisesti, en dokaile ja pidän yllä hyvää hygieniaa. Hampaat pesen aamuin illoin ja hammaslankaa käytän päivittäin. Kuivat jalkapohjanikin raspaan siisteiksi, pidän kynnet lyhyinä ja vedän kuulkaas ihan retinolipohjaista rasvaa naamaan joka ilta ihon vanhenemista estääkseni. Eli jokaisen pe

Eli sinä itse teet ihan perus hyvinvointi-  ja hygieniajutut mutta naisen pitäisi siihen päälle vielä sipsutella korkokengissä, meikata, väkertää kampaus joka päivä.

Vierailija
130/247 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmälaseja aletaan käyttää, kun ollaan vakisuhteessa. 

Useimmat on sitä ennen ilman tai piilareilla. 

Minusta silmälasit on tyylikkäät. Niin miehillä kuin naisillakin.

Vierailija
131/247 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Osa naisista laiminlyö ulkonäöstään huolehtimisen jopa niin pahasti että vajoaa keskimääräistä paremmin ulkonäöstään huolehtivan miehen tasolle.

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
132/247 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää, kun mies ei enää peseydy yhtä usein. Pesee kyllä hampaat aamuin illoin ja käy suihkussa jos on vaikka menossa konttorille jne. mutta arjessa ei käy kuin ehkä joka kolmas päivä jos ei ole tehnyt mitään hikisempää. No ei siinä mitään, mutta kun kyllä tommonen perusäijä alkaa haista aika pistävälle jos ei pese jalkoväliään joka päivä vaikka ei mitään erikoista tekisikään.

Mäkin pesen joka päivä, välillä jopa aamuin illoin.

Vierailija
133/247 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni pahempaa on se että esitetään persoonaltaan alussa aivan toisenlaista ihmistä kuin oikeasti on. Muka niin ollaan myötäileviä ja ihania kunnes sitten yks kaks päätetään että nyt aletaankin kauhuakaksi.

Yleensä näin käy siinä kohtaa kun nainen tajuaa, että mies ihan tosissaan ei aio tehdä mitään kotitöitä - koskaan. 

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
134/247 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies lakkasi panostamasta kaikessa, joten niin minäkin. Miksi turhaan näyttää nätiltä ihmiselle, joka haisee, käyttää huonosti istuvia reikäisiä vaatteita, sekä käyttäytyy ja syö kuin porsas.

Itse ainakin teen sen just sen takia että näytän aivan helvetin hyvältä tuon lihavan emakon vieressä.

Vierailija
135/247 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehethän noin tekevät. Röhnöttävät sohvalla hiukset likaisena haisten. Samalla haukkuvat naista, että sillä on toinen koska on meikannut.

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
136/247 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein tosiaan miehet ölisee asiasta, vaikka itse ei viitsitä edes hygieniasta huolehtia...

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
137/247 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan ratkaistu niin että ollaan valittu luonnonkaunis ja -komea puoliso alunperinkin. Nyt 25 vuotta yhdessä takana ja yhä erittäin hyvältä näyttää. Minä naisena en koskaan ole oikein edes meikannut, piipannut hiuksia tms joten ei ole tullut äkillistä tasonlaskua ja sitä kautta pettymystä. Molempien tyyli myös rennon sporttinen niin ei haittaa verkkarit tai hupparit.

Vierailija
138/247 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää, kun mies ei enää peseydy yhtä usein. Pesee kyllä hampaat aamuin illoin ja käy suihkussa jos on vaikka menossa konttorille jne. mutta arjessa ei käy kuin ehkä joka kolmas päivä jos ei ole tehnyt mitään hikisempää. No ei siinä mitään, mutta kun kyllä tommonen perusäijä alkaa haista aika pistävälle jos ei pese jalkoväliään joka päivä vaikka ei mitään erikoista tekisikään.

Mäkin pesen joka päivä, välillä jopa aamuin illoin.

Hyi helkkari, miten aikuinen ihminen ei tajua mennä suihkuun päivittäin...

Vierailija
139/247 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmälaseja aletaan käyttää, kun ollaan vakisuhteessa. 

Useimmat on sitä ennen ilman tai piilareilla. 

Silmälaseja aletaan käyttää, jos näkö huononee ja tarvitsee lasit. Ja pillareita ei saisi käyttää koko ajan. Ja toisaalta mitä pahaa silmälaseissa on? Kuulostaa vähän lapselliselta tuollainen.

Vierailija
140/247 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies lakkasi panostamasta kaikessa, joten niin minäkin. Miksi turhaan näyttää nätiltä ihmiselle, joka haisee, käyttää huonosti istuvia reikäisiä vaatteita, sekä käyttäytyy ja syö kuin porsas.

Itse ainakin teen sen just sen takia että näytän aivan helvetin hyvältä tuon lihavan emakon vieressä.

Tuonko takia sinä pysyt surkeassa parisuhteessa? Vai onko kyseessä äitisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi