HS avoimena naisten yleisestä tavasta: Suhteen alussa moni panostaa ulkonäköönsä mutta sitten tulee romahdus
Kommentit (247)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehetkin harrastaa tuota. Auta armias kun esille tulee se reikäinen koti-T-paita ja kalsarit.
Tuskin tässä on kyse kotiverkkareista tai kotipidoista. Edes suhteen alkuvaiheessa ei mun mielestä kenenkään tarvitse olla 24/7 edustuslookissa. Mutta kyllä laittautua pitää ja itsestään pitää huoli. Itse olen mies ja olen aina pitänyt itsestäni huolta ja saankin naisten huomiota asian johdosta. Mulla on aina siistit vaatteet, parturissa käyn usein, parta on trimmattu (paitsi ehkä kesämökillä), käytän parfyymeja, trimmaan vartalon karvoituksen ja treenaan salilla hyvin aktiivisesti. Syön terveellisesti, en dokaile ja pidän yllä hyvää hygieniaa. Hampaat pesen aamuin illoin ja hammaslankaa käytän päivittäin. Kuivat jalkapohjanikin raspaan siisteiksi, pidän kynnet lyhyinä ja vedän kuulkaas ihan retinolipohjaista rasvaa naamaan joka
Noita asioita pidetään naiselle ihan normivaatimuksina joita ei edes mainita vaikka miehelle ovatkin joku sankaritekoon verrattava suoritus. Sitten lisäksi tulevat älyttömät, kalliit, aikaavievät lisävaatimukset jostain manikyyreistä, karvanpoistosta, kauneushoidoista ja ties mistä. Mitä elämän hukkaa.
Mä ainakaan en olisi halunnut rupsahtaa ja lihoa, mutta niin vain kävi ruuhkavuosien aikana ja en onnistu korjaamaan sitä. Nuorempana ei edes tarvinnut nähdä vaivaa. Olin sellainen ihan luonnostaan, nyt sitten ilman kontrollia olisin varmasti suohirviö. Eikö muita koske tällaiset asiat?
Vierailija kirjoitti:
Tuttua on. Laittautuminen jää, paino nousee ja naama alkaa muistuttaa sammakkoa.
Miten naama muistuttaa sammakkoa? Silmät kasvavat avioliiton myötä?
Saattaa pitää osittain paikkansa. Kun tulee kiireitä ja lapsia, niin monet naiset jättävät ulkonäön vähemmälle. Itse olen ollut aina hyvin turhamainen, joten en pikkulapsiaikanakaan tyylistä tinkinyt. Nyt jo oli 50 ja entistä tarkempi ulkonäöstä, nyt iän takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä juttuhan koski molempia sukupuolia. Mutta ap halusi tehdä tästä naisvihaketjun.
Välillä näinkin päin. Miltäs tuntuu tuhannen miesvihaketjun jälkeen?
Vai välillä. Näitä naisten haukkumisiahan on täällä päivittäin.
No aika usein aloitukset ovat MIES sitä ja MIES tätä. Miehet ovat kyllä vähän nössöjä, kun aika pitkään sietävät naisten nalkutusta.
Itse olen ymmärtänyt, että voin yksinollessa vain paljon paremmin. Ja silloin on myös intoa ja kiinnostusta huolehtia itsestä.