HS avoimena naisten yleisestä tavasta: Suhteen alussa moni panostaa ulkonäköönsä mutta sitten tulee romahdus
Kommentit (247)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehetkin harrastaa tuota. Auta armias kun esille tulee se reikäinen koti-T-paita ja kalsarit.
Omistan vihreän kellon. Ajattelin kertoa sen täällä, kun ilmeisesti juttujen ei tarvitse liittyä otsikkoon mitenkään.
Mutta miksi ap on muokannut otsikon koskemaan vain naisia? Jos hän haluaa jostain syystä puhua tästä ilmiöstä vain ja ainoastaan naisten kohdalla, niin miksi hän sitten mainitsee HS:n jutun, jossa puhutaan myös miehistä? Ap on siis itse otsikoinut huonosti.
Naisista paljastuu karu totuus jo siinä vaiheessa kun pakkelit pestään naamasta. Ysin naisesta tulee kutosen hirvitys.
En minä ainakaan huolehdi ulkonäöstä miehen vuoksi, enkä edes omaksi ilokseni. Teen niin näyttääkseni jokseenkin yhteiskunnan ja työelämän normien mukaiselta.
Korealaiset naiset pysyvät hoikkina ja freeseinä vanhoiksi asti.
Se on geeneissä.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni mennyt toisinpäin. Olin isokokoisempi ja alkoholiin menevä suhteen alussa, liikunta ei kiinnostanut ja ulkonäöstä huolehtiminen oli vähän niin ja näin. Nyt 10v yhdessäolon jälkeen olen liikunnallinen, hoikka, laittaudun joka päivä, omistan kauniita vaatteita ja tuoksun hyvältä. Haluan parisuhteen kestävän ja lapsuuden ikävän ympäristön vuoksi olen kuunnellut liikaa miten miehet haukkuvat naisia ulkonäön vuoksi. Tämä pelko hylätyksi tulemisesta motivoi parantamaan ulkonäköä, mutta on samalla henkisesti kuluttavaa.
Itselläni on niin, että koska olen koko elämäni ajan joutunut kuulemaan miesten haukkuvan naisten ulkonäköä, en puunaa itseäni ollenkaan. En ole koskaan meikannut. En meikkaa, olipa kyseessä häät tai mitkä tahansa juhlat. Pukeudun niihin vaatteisiin, joihin haluan, en sellaisiin, joihin miehet vaativat naisia pukeutumaan. En ole koskaan kävellyt korkokengillä.
Jos mies heti suhteen alkuvaiheessa alkaa kommentoida mun ulkonäköä ja esim toivoo mun meikkaavan useammin, niin on aika hemmetin nopeasti entinen mies. Enköhän mä ottaisi jonkun puku/kauluspaitamiehen, jos olisin laittautumisen perään. Jotenkin älytöntä, että mies, joka itse kulkee rennoissa vaatteissa jne, odottaa naiselta paklaamista.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies heti suhteen alkuvaiheessa alkaa kommentoida mun ulkonäköä ja esim toivoo mun meikkaavan useammin, niin on aika hemmetin nopeasti entinen mies. Enköhän mä ottaisi jonkun puku/kauluspaitamiehen, jos olisin laittautumisen perään. Jotenkin älytöntä, että mies, joka itse kulkee rennoissa vaatteissa jne, odottaa naiselta paklaamista.
Vahva nainen!
Vierailija kirjoitti:
Se on geeneissä.
Samoin korealaiset miehet. Ei siellä näe sellaisia plösöjä niin kuin Suomessa näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki ihan hyvä muistaa, että se itsensä kauniina pitäminen vaati jonkin verran työtä. Ja itsekuria.
Jos tuo on tärkein kriteeri, niin pitää valita mahdollisimman luonnonkaunis nainen, joka aina pysynyt hoikkana.
Ihan yksikseen ei sellaista kyllä valitettavasti pääse valitsemaan...
Tässäkin on hyvä muistaa että suurempi osa miehistä kuin naisista on lihavia. Joten enemmistöllä miehistä ei ole varaa vaatia edes normaalipainoa naiselta.
Ei kyllä uskoisi kun tuolla ulkona liikkuu, kyllä siellä huomattavasti enemmän pylleröä naista näkyy kuin mahakasta miestä.
Miehistä 72 % on ylipainoisia Suomessa, naisista 63%. MONTAKO V TUN KERTAA TÄSTÄ TÄYTYY MUISTUTTAA.&
Siis mitä? 2% ero, jos kokonaismäärä on miehissä 9% enemmän!!! Sitäpaitsi, miehissä on joka ikäryhmässä enemmän ylipainoisia. Joten , miksi väität, että jo kadulla näkee, että Suomessa on enemmän läskejä naisia, kuin miehiä? Mene hyvä ihminen silmälääkäriin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on geeneissä.
Samoin korealaiset miehet. Ei siellä näe sellaisia plösöjä niin kuin Suomessa näkee.
Kiitos kun muistutit. Itse kun olen naisiin päin kallellaan, niin ei tule miehiä silmäiltyä tarkkaan.
Hyvä kun joku silmäilee heitäkin sillä silmällä!
Vierailija kirjoitti:
Naisista paljastuu karu totuus jo siinä vaiheessa kun pakkelit pestään naamasta. Ysin naisesta tulee kutosen hirvitys.
Mikä sitten estää olemasta ilman naista, jos naisten kanssa noin kamalaa on?
Hesari ei tee tästä sukupuolittunutta niinkuin aloittaja tekee vaan :
"Parisuhteen alkuaikoina molemmat usein panostavat ulkoiseen olemukseensa. Kun suhde vakiintuu, asialliset vaatteet saattavat vaihtua pieruverkkareihin. Sohvalla köllötellään hiukset pesemättä ja vaatteet likaisina.
Mutta onko kumppanin muuttuneesta ulkonäöstä sopivaa huomauttaa?"
HS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on geeneissä.
Jep korealaiset miehet eivät näytä siltä että olisivat 9. kuulla raskaana. Toisin kuin moni suomimies.
Eikös puhtaudesta ja hygieniasta pidetä huolta oman itsensä vuoksi? Terveys näkökulma.
Entäpä sinkut, joilla ei ole haku päällä? Käyvätkö he suihkussa vain joskus ja jouluna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki ihan hyvä muistaa, että se itsensä kauniina pitäminen vaati jonkin verran työtä. Ja itsekuria.
Jos tuo on tärkein kriteeri, niin pitää valita mahdollisimman luonnonkaunis nainen, joka aina pysynyt hoikkana.
Tässäkin on hyvä muistaa että suurempi osa miehistä kuin naisista on lihavia. Joten enemmistöllä miehistä ei ole varaa vaatia edes normaalipainoa naiselta.
Ei kyllä uskoisi kun tuolla ulkona liikkuu, kyllä siellä huomattavasti enemmän pylleröä naista näkyy kuin mahakasta miestä.
No kun me naiset sentään liikutaan, niin meitä näkee ulkonakin. Miehet makaavat vaan möhömahansa kanssa sohvalla, makkaran ja kaljan kera. Ja piereskelevät ja röyhtäilevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun me naiset sentään liikutaan, niin meitä näkee ulkonakin. Miehet makaavat vaan möhömahansa kanssa sohvalla, makkaran ja kaljan kera. Ja piereske
Perjantaina viimeksi tein lenkin, aika 50/50 meni mitä tuli ulkoilijoihin, jotkut pitää huolta itsestään jotkut ei.
Ps.Frisbeegolf radoilla melkein aina noin 95-100% on miehiä, menen siitä ohi melkein päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Miehetkin harrastaa tuota. Auta armias kun esille tulee se reikäinen koti-T-paita ja kalsarit.
Nimenomaan miehet harrastaa tuota. Kun saavat naisen kiikkiin niin syövät kuin jouluksi lihotettavat syöttöporsaat, eivät käy suihkussa, haisevat hieltä, kselta ja pskalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun me naiset sentään liikutaan, niin meitä näkee ulkonakin. Miehet makaavat vaan möhömahansa k
No tietenkin on. Frisbeehän ei ole urheilua eikä liikuntaa vaan seisoskeluua ja pääosin kaljan juontia. Sopii liikuntaa vieroksuville eli miehille
No panostaako mies naiseen rahallisesti? Ja viekö treffeille ja tuo lahjoja ja huomioi kuten alkuaikoina?
Joo, mutta miehistä 26 prosenttia ja naisista 28 prosenttia oli lihavia. Eli, ylipainoisissa enemmän miehiä mutta lihavissa enemmän naisia.