Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saavutin vihdoin 43-vuotiaana sen ulkonäön josta olen haaveillut

Vierailija
13.04.2024 |

Vartalo on nätti, iho virheetön, hampaat suorassa ja valkoiset, hiukset on pitkät paksut ja hyväkuntoiset.

Saa onnitella

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko onnellinen?

Uskotko Jeesukseen?

Nämä ovat olennaisia kysymyksiä eikä ulkonäkö.

Sinä voit tehdä oman aloituksen näistä aiheista. Jos joku on tyytyväinen ulkonäköönsä, ei se sulje mitään muuta pois. Jotenkin outo ja suppea käsitys ihmisillä, että jos joku on panostanut ulkoiseen olemukaeensa, että se olisi pois jostain muusta. Niin väsynyt ajatus että kaunis nainen on automaattisesti tyhmä. Kertoo enemmän arvostelijasta kuin kohteesta. 

Vierailija
22/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sinua hoitaa, kun olet vanha? 

Lapset.

Ap

Oletko tehnyt tästä jonkun kirjallisen sopimuksen, palkannut ne omaishoitajiksesi vai mistä tiedät? Nehän voi muuttaa ulkomaille tai olla muuten haluttomia hoitamaan vanhuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sait hiuksista paksut? Miten 43-vuotiaalla voi muka olla paksummat hiukset kuin esim. 16-vuotiaalla tai 22-vuotiaalla?

Joillakin on noin päin. Mä olen jälkikäteen käsittänyt, että vasta lähempänä neljää kuin kolmea kymmentä mulla oli mm. ravitsemustilanne, lepo, liikunta yms niin hyvällä tolalla, että esim hiukset ja iho parhaimmillaan. Eikä mulla ole mitään luontaista vanhenemista vastaan, mutta en ole tässä 40-50 v välillä mitenkään katastrofaalisesti rupsahtanut. Kivassa ja kivan näköisessä kunnossa olen. 

Ulkonäkö ei saisi olla liian tärkeää. Mulle se on seurausta siitä, että voin muutenkin hyvin.

miten voi muka olla parempi keski-iässä -tyyppiset kysymykset heijastelee vähän liikaa ikääntymisen pelkoa. 

Itsetunto kannattaa rakentaa muun päälle kuin sen, miltä teini-iässä näytti.

Vierailija
24/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sait hiuksista paksut? Miten 43-vuotiaalla voi muka olla paksummat hiukset kuin esim. 16-vuotiaalla tai 22-vuotiaalla?

Joillakin on noin päin. Mä olen jälkikäteen käsittänyt, että vasta lähempänä neljää kuin kolmea kymmentä mulla oli mm. ravitsemustilanne, lepo, liikunta yms niin hyvällä tolalla, että esim hiukset ja iho parhaimmillaan. Eikä mulla ole mitään luontaista vanhenemista vastaan, mutta en ole tässä 40-50 v välillä mitenkään katastrofaalisesti rupsahtanut. Kivassa ja kivan näköisessä kunnossa olen. 

Ulkonäkö ei saisi olla liian tärkeää. Mulle se on seurausta siitä, että voin muutenkin hyvin.

miten voi muka olla parempi keski-iässä -tyyppiset kysymykset heijastelee vähän liikaa ikääntymisen pelkoa. 

Itsetunto kannattaa rakentaa muun päälle kuin sen, miltä teini-iässä näytti.

Niin, ja tää oli ohis, ei ap

Vierailija
25/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä sinusta on tähän mennessä ollut kansallesi?

Paljonkin hyötyä. Esim. Olen synnyttänyt uusia veronmaksajia, työskentelen julkisella sektorilla ja maksan palkastani joka kuukausi satoja euroja veroja.

Vierailija
26/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset.

Ap

Oletko tehnyt tästä jonkun kirjallisen sopimuksen, palkannut ne omaishoitajiksesi vai mistä tiedät? Nehän voi muuttaa ulkomaille tai olla muuten haluttomia hoitamaan vanhuksia.

Olen hoitanut heitä hyvin ja toivon, että se riittää.

Ap

Vierailija
27/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mullakin ok ulkonäkö aina vaihdevuosiin saakka. Sitten musta tulikin rusina jolla hampputukka. Ei auta voiteet, ei pillerit, eikä hoitoaineet. 

Vierailija
28/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kitkeriä ja kateellisia kommentoijia... Suomessa ei saa kehua omaa ulkonäköään tai ilmaista että omasta mielestään on hyvännäköinen. Jos niin sanoo on liian ylpeä. Älä välitä, olet varmasti nyt sinut itsesi kanssa, hienoa että huolehdit itsestäsi! 

Vierailija
29/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olen rupsahtanut jo 29-vuotiaana sairastelun myötä. Iho ei ole enää kuulas vaan harmaa ja epätasainen. Hiukset ohuet. 

Vierailija
30/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Oon 43 ja kaikki hyvin. Tosin olen ollut aina upea. Enkä ehkä siksi mieti asiaa juurikaan. Jotkut asiasta muistuttaa välillä, mistä aina häkellyn. Viimeksi viime viikolla töissä tuli spontaani kehu työkaverilta. Peilin edessä en jaksa itseäni ihailla. Enemmin viihdyn ulkona lasten kanssa. 

Vierailija
31/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu.. olen kuitenkin vasta 37-vuotias (pian 38-v.) ja olen puhjennut kukkaan, olen paljon paremman näköinen kuin teininä tai nuorena aikuisenakin. Itsevarmuutta tullut lisää, kroppa on hyvässä kunnossa ja kasvot nätit. 

Vierailija
32/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kitkeriä ja kateellisia kommentoijia... Suomessa ei saa kehua omaa ulkonäköään tai ilmaista että omasta mielestään on hyvännäköinen. Jos niin sanoo on liian ylpeä. Älä välitä, olet varmasti nyt sinut itsesi kanssa, hienoa että huolehdit itsestäsi! 

En välitäkään :) Kateellisten panettelua.

Ap

Vierailija
33/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on varmaan hyvät geenit. 

Vierailija
34/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Onneksi olkoon ulkomuodosta! Taida kärsiä älykkyyden puutosta tosin?

Vierailija
35/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika yleistä, että 40 tietämillä nainen puhkeaa kukkaan. Nuoruuden pyöreys katoaa kasvoilta, poskipäätä pääsee esiin (jos niitä on), ryppyjä ei vielä juuri ole, vartalo jäntevöityy (jos on liikkunut ja syönyt kohtuudella), ja itsevarmuus on kasvanut. Enää ei välitä mitä miehet tai kukaan ajattelee. Vetää rohkeasti omaa juttua ja nauraa nillittäjille. Rohkeutta ja voimaa naiset! Sinä olet kaunis. 

Vierailija
36/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä empatian ja ystävällisyyden puutosta? 

Vierailija
37/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella teit tällaisen päätelmän?

Ap

Vierailija
38/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tämä onkin eka kysymys mikä tulee päähän kun täyttää 40-vuotta 😒😒😒🥱

Vierailija
39/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pillu on löysä

Vierailija
40/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko onnellinen?

Uskotko Jeesukseen?

Nämä ovat olennaisia kysymyksiä eikä ulkonäkö.

Uskominen ei ole ulkonäöstä kiinni, eli todella kauniskin voi yhtä lailla uskoa, esimerkiksi Jeesukseen.

Monihan on kauniina onnellisempi, sitähän valtaosa nuoristakin tavoittelee, uskon, että kauniit ovat keskimäärin onnellisempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä