Saavutin vihdoin 43-vuotiaana sen ulkonäön josta olen haaveillut
Vartalo on nätti, iho virheetön, hampaat suorassa ja valkoiset, hiukset on pitkät paksut ja hyväkuntoiset.
Saa onnitella
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sait hiuksista paksut? Miten 43-vuotiaalla voi muka olla paksummat hiukset kuin esim. 16-vuotiaalla tai 22-vuotiaalla?
Kuka puhui paksuista hiuksista? Kuka vertasi 16 tai 22 vuotiaaseen? Mulla oli 16-22 vuotiaana jäätävä akne, olen minäkin nyt 45-vuotiaana tyytyväisempi ulkonäkööni kuin nuorena.
Eikö sulle jäänyt aknesta arpia? Mulle jäi, vaikka luulin hoitaneeni ihoa hyvin. Siinä 30 - 55 vuoden iässä arvet olivat aika hyvin piilossa, mutta vaihdevuosien jälkeen alkoi kraaterit näkyä liiankin hyvin.
Jäi toki jonkun verran. Mutta elän mielummin arpen kanssa kuin rumien kipeiden tulehtuneiden mätäpäiden. Aika näyttä mitä tapahtuu tulevaisuudessa.
Likinäköinen ,tuuman vahvuiset linssit käytössä,toinen silmä katsoo kieroon,maalatut kulmakarvat.
Sori vaan 40+ on mummokamaa ja miehetkin kaljuja pappoja
harmi, että sait siistittyä ihosi, hampaasi ja hiuksesi vasta nyt kun olet rupsahtanut
Tää palstan negatiivisuus on kyllä uskomatonta. Joku kertoo olevansa tyytyväinen ulkonäköönsä, niin valtava viestitulva heti lyttäämässä "entä sisäinen kauneus, entä luonne, entä jeesus, kuka sua hoitaa vanhana" kas kun ei ilmaston muutos ja hallituksen leikkaukset. Kesä tulee, tsempatkaa nyt ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
harmi, että sait siistittyä ihosi, hampaasi ja hiuksesi vasta nyt kun olet rupsahtanut
hyvä puoli on se, että avoimen arkun hautajaisissa sinussa on vähemmän trimmaamista
Vierailija kirjoitti:
Tää palstan negatiivisuus on kyllä uskomatonta. Joku kertoo olevansa tyytyväinen ulkonäköönsä, niin valtava viestitulva heti lyttäämässä "entä sisäinen kauneus, entä luonne, entä jeesus, kuka sua hoitaa vanhana" kas kun ei ilmaston muutos ja hallituksen leikkaukset. Kesä tulee, tsempatkaa nyt ihmiset.
"kesä tulee". kesällä tulee hyttyset, paarmat, punkit, käärmeet, siitepöly ja ihosyöpä uv-säteilystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"kesä tulee". kesällä tulee hyttyset, paarmat, punkit, käärmeet, siitepöly ja ihosyöpä uv-säteilystä
Sukupuolitautejakin tulee, kun on pakko hypätä kaikkien kanssa sänkyyn ja esitellä vartaloaan.
Tatuoitu kikkelin otsaan ei kyllä kiihoita,perät roikkuu,jenkkiläiset jenkkakahvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuota... Minä vietän kesän Firenzessä Italiassa. Ei ole uv-säteilyä lukuunottamatta noita muita.
Hieno homma, kukoista onnellisena <3
Alapeukkuja aloituksessa ei voi tulkita kuin katkerien huonon itsetunnon ilmauksena :D
Peräsuolen laskeuma -tyypi ei ole näemmä vielä herännyt tähän päivään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepäs se. Lasi tukevasti puoliksi tyhjä - aina! Jos johonkin voi luottaa, niin siihen. Se on jämpti näin.
Miten saavutit vihdoin sen ulkonäön, josta olet haaveillut, jos saan olla utelias? Olitko esim. pullukka, jouduitko laihduttamaan? Hampaat ilmeisesti laitatit, ne ei itsekseen ja omin avuin suoristu. Onnea aloittajalle!!
Renkaat korvissa,nenässä,häpyhuulissa,varpaissa,luihut hartiat.
Vierailija kirjoitti:
Renkaat korvissa,nenässä,häpyhuulissa,varpaissa,luihut hartiat.
🤣 olet oikea vitsiniekka.
On ihan ok olla tyytyväinen ulkonäköönsä. Se ei ole keneltäkään pois, eikä tarkoita pinnallisuutta. Osa meistä vanhenee hyvin, osa ei. Itse olen 40+ ikäinen ja kuulun tuohon ensiksi mainittuun ryhmään. Kiitän geenejäni ja sitä, että jaksan välittää itsestäni. Pidän huolta hiuksistani ja ihostani. Vyötärökin löytyy. Ei ole tarkoitus näyttää parikymppiseltä, vaan siistiltä ja hyvännäköiseltä keski-ikäiseltä. Minulle on aivan sama, jos joku tuosta ärsyyntyy. En voi geeneilleni mitään. Eli ne kateuden tunteet kannattaa kanavoida jonnekin muualle.
Vierailija kirjoitti:
Peräsuolen laskeuma -tyypi ei ole näemmä vielä herännyt tähän päivään.
Ei, se ryyppäs eilen niin kovaa. Kyllä se kohta herää.
Vierailija kirjoitti:
Oli mullakin ok ulkonäkö aina vaihdevuosiin saakka. Sitten musta tulikin rusina jolla hampputukka. Ei auta voiteet, ei pillerit, eikä hoitoaineet.
Tämä. 5-kymppisenäkin kroppa ja naama oli ns. katseenkestävät, mutta sitten alkoi ihon rypistyminen ja löystyminen, hiukset alkoi lähteä vaikkei vielä harmaantua, ja peilistä katsoo mummo! Ja kyllä, anti-aget sun muut on ollut ahkerassa käytössä. Turhaan. Vanhuus iskee kuin salama. Onneksi ei korvien väliin.
Ei valitettavasti ole näitäkään :D
Ap