Kestääkö ostoskassin pakkaaminen teillä minuutin vai viisi minuuttia?
Minä vain heitän tavarat kassiin, eivät ne siellä kauaa ole.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn kerran viikossa kaupassa joten ostoksia on isompi määrä kuin niillä jotka joka päivä kaupoissa jaksavat rampata.
Siinäpä se: ei ole autoa tms: täytyy käydä ainakin joka toinen päivä kaupassa, kun ei jaksa kerralla kantaa toista kilometriä monen kilon ostoksia!
Että pientä sympatiaa ellei empatiaa löydy?
Minä käytän kärrykikkaa, vaikka kävelen kauppaan. Pakkaan tavarat kärrystä laukkuun syrjemmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn kerran viikossa kaupassa joten ostoksia on isompi määrä kuin niillä jotka joka päivä kaupoissa jaksavat rampata.
Siinäpä se: ei ole autoa tms: täytyy käydä ainakin joka toinen päivä kaupassa, kun ei jaksa kerralla kantaa toista kilometriä monen kilon ostoksia!
Onhan se kamalaa kun mumman täytyy joka toinen päivä noista sohvalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pakkaa kassalla. Ladon ostokset takaisin kärryyn, työnnän kärryn autolle, autossa on neliskanttinen iso muovinen säilytyslaatikko, johon pakkaan ostokset.
Eli vastaus: kassalla ei mene minuuttiakaan, autolla sitten huolellisempi pakkaaminen, mutten osaa sanoa tarkkaa aikaa, ehkä pari minuuttia.
Kertokaa, miksi alapeukutatte tätä tapaa?
Teet yhden työn kaksi kertaa.
Ei ole ostoskasseja, vaan se säilytyslaatikko. Ja mitä mun työni sua rassaa? Olen kassalla nopeammin pois, eikö sen pitäisi ilahduttaa?
Vierailija kirjoitti:
👵🏻VITTU että ottaa päähän 👵🏻ämmät jotka laittaa ne jossain omassa pakko-oireisessa jÄrJeStYkseKsEsSä siihen hihnalle ja sitten sama kassiin. Ja nämä ihmispaskat maksavat AINA käteisellä ja unohtavat bonuskortin jota jälkeenpäin sitten laitellaan.
HUOH!!!
Sehän on ihan sama missä järjestyksessä sinä laitat hihnalle kaljapakin ja lenkkimakkaran. Perheellisen kannattaa laittaa ostokset siinä järjestyksessä mitä ne pakkaa eli painavat ensin ja kylmäsäilytystä vaativat sitten. Ymmärrän, että tuota on vaikea käsittää kun on juonut aivosolut piloille.
Laitan ostokset niin nopeasti kassiin kuin mahdollista, joka valitettavasti on muulle maailmalle hidasta, ja siirryn tyhjän kassan päähän pakkaamaan kassin paremmin. Olen siis todella hidas!
Riippuu mitä ja paljon ostan. Isojen ostosten kanssa voi mennä tuo 5 min, täydennysostosten kanssa alle 1 min.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pakkaa kassalla. Ladon ostokset takaisin kärryyn, työnnän kärryn autolle, autossa on neliskanttinen iso muovinen säilytyslaatikko, johon pakkaan ostokset.
Eli vastaus: kassalla ei mene minuuttiakaan, autolla sitten huolellisempi pakkaaminen, mutten osaa sanoa tarkkaa aikaa, ehkä pari minuuttia.
Ne kärryt on sitten parkkiksella tukkeena!
Siirrän itse ainakin sen kärryn autoon pakkaamisen jälkeen ihan sinne kärrykatokseen.
Yritän aina löytää autolle paikan kärrykatoksen läheltä
Olen ihan supernopea pakkaamaan kassit. Painavat pohjalle, rikkoutumattomat heittelen sutjakasti kassiin ja lopuksi rikkoutuvat joko kaiken päälle tai sitten laukkuun. Joskus kannan tavaraa myös kädessä, kun olen autolla liikenteessä. Ihan turha noita ostoskasseja on pakata liioitellun siististi, vaikka muuten olenkin tarkka siisteydestä ja puhtaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kamala ajatus, ettei pääsisi kaupan oven eteen autolla, vaan pitää kävellä kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ostoskasseja, vaan se säilytyslaatikko. Ja mitä mun työni sua rassaa? Olen kassalla nopeammin pois, eikö sen pitäisi ilahduttaa?
Minä laitan ne tavarat kassalla takuulla nopeammin muovikassiini kuin sinä kärryyn. Ja seuraavan kerran otan be pois vain kotona. Ei ylimääräisiä vaiheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
harvoin parkkipaikalla näkyy tukkeena kärryjä. mustalaisten mersuja kyllä näkyy päivittäin invapaikalla, vaikka ei niillä ainakaan fyysystä vammaa ole. henkisesti varmaan on kaikenlaista ongelmaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👵🏻VITTU että ottaa päähän 👵🏻ämmät jotka laittaa ne jossain omassa pakko-oireisessa jÄrJeStYkseKsEsSä siihen hihnalle ja sitten sama kassiin. Ja nämä ihmispaskat maksavat AINA käteisellä ja unohtavat bonuskortin jota jälkeenpäin sitten laitellaan.
HUOH!!!
Sehän on ihan sama missä järjestyksessä sinä laitat hihnalle kaljapakin ja lenkkimakkaran. Perheellisen kannattaa laittaa ostokset siinä järjestyksessä mitä ne pakkaa eli painavat ensin ja kylmäsäilytystä vaativat sitten. Ymmärrän, että tuota on vaikea käsittää kun on juonut aivosolut piloille.
Niin, onhan se KAUHEAN VAIKEAA poimia sieltä kassan jälkeiseltä tasolta ne painavat ensin ja kevyemmät sitten. HUOH!!
Korkeintaan minuutin, mutta se tuntuu teistä kaljan ja sipsin ostajista viideltä.
Mulla on yleensä kaksi kassia, toiseen kylmätaravat (pitävät toisensa viileämpinä) ja toiseen muut.
Ei mene kauan. Jos on isot viikonloppuostokset, menen puolison kanssa ja kassit on yleensä jo pakattu kun toinen on maksamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirrän itse ainakin sen kärryn autoon pakkaamisen jälkeen ihan sinne kärrykatokseen.
Yritän aina löytää autolle paikan kärrykatoksen läheltä
Sillä matkalla tukit parkkista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan ne tavarat kassalla takuulla nopeammin muovikassiini kuin sinä kärryyn. Ja seuraavan kerran otan be pois vain kotona. E
Siis en mä ole suosittelemassa saati pakottamassa kenellekään tätä tapaa. Kerroin vain, miten itse teen. Jopas tästä nyt pillastutaan. Aina suomalainen kokee eri tavalla toimivan itselleen uhkana.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se kenelläkään viittä minuuttia kestä?
Enpä ole katsonut! Mitä hittoa joku seuraa toisten ostospuuhia? Ehkäpä löytääkseen jonkun syyn taas dissata, nauraa tai muutoin elämöidä??
Mutta mitä pakkaamisaikaan tulee, pakkailen ihan omassa tahdissani jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kamala ajatus, ettei pääsisi kaupan oven eteen autolla, vaan pitää kävellä kauppaan.
Toisin sanoen kumpi se vetelä tässä tapauksessa on.
Jos takanani on vaikka ruokatuntilaisia, joilla on vain pieni eväs maksettavana, lasken heidät edelleni, koska minulla ei ole kiire. Toki muutenkin menen kauppaan mieluiten hiljaisina aikoina, niin ei ruuhkia ole. Esim. aamulla seitsemältä.
Anteeks kovasti vanhuuteni.
Miksi haluat ajaa ihan autoni perään kiinni? Mulla on kärry takakontin edessä, sieltä ladon tavarat laatikkoon. Tarvitsen tilaa sen ostoskärryn leveyden verran. Mitä tukin siinä?