Mitä kaikkea olet varastanut työpaikaltasi?
-vessapaperia, jos ollut kotoa loppu, ottanut 1 rullan kun en jaksa lähteä kauppaan vain sen takia
-lyijytäytekyniä
Kommentit (64)
Kaiken mikä irti lähtee. Pomo pelkää mua! Se itkee!
En varasta Mutta hävitän kyniä. En siis itsekään hyödy niistä, mutta talo köyhtyy kynien verran. Ostin 4o omaa kynää työn alussa ja olen jo hävittänyt ne + 40 työpaikan kynää. Mennyt 3 kk. En tiedä itsekään mitä niille tapahtuu. Kävelenkö unissani ja nakkelen niitä jonnekin vai mitä ihmettä...
Vierailija kirjoitti:
Ravintola alalla kun olin töissä niin ruokaa. Ei tarvinnut hirveästi kaupassa käydä silloin.
Nyt sote alalla niin... Muutama kauppa kassi, kertakäyttö käsineitä, rättejä, kaulahuivi.
Tuo on yleistä että yli jäänyt ruoka viedään kotiin etenkin henkilöstöravintoloissa jos menisi muuten roskiin, en edes sanoisi varastamiseksi vaan luoantaiseduksi,alalla muutenkin niin surkeat palkat että pitäähän sitä jotain etuja olla,on tietenkin paikkoja joissa on tiukkiksia päällikkönä niin siellä ei onnistu.
Voi paljonkin. Iso firma kyseessä:
Paristoja (AA ja AAA), työkaluja kuten ruuvimeisseleitä eri kokoisia, puhdistusainetta, sateenvarjo, ripustinkoukkuja, pleikkarin ohjain...
Vierailija kirjoitti:
Voi paljonkin. Iso firma kyseessä:
Paristoja (AA ja AAA), työkaluja kuten ruuvimeisseleitä eri kokoisia, puhdistusainetta, sateenvarjo, ripustinkoukkuja, pleikkarin ohjain...
Luontaisetuja nämäkin
Ei saakeli mitä työntekijöitä :D :D
Kuset tulee housuun ! !
Uusia sukkia jotka vielä paketeissa, pikkuhousunsuojia, kengänpohjallisia, leipää...
Tuo wc-paperin nyysiminen on ihan normi!
Biojätepusseja, desinfiointiainetta, vessapaperia, käsipyyhepaperia, permanenttitusseja.
Mustekynän, vahingossa, oli niitä mainoskyniä ja jäi taskuun. Muuten en mitään
Mulla on kotona työpaikan tavaraa, mutta teen etätöitä. Turhaa rojua en tarvitse, joten palautan ne viimeistään kun jään kohta eläkkeelle.
Sähköä, lataan usein puhelimen töissä.
Post-it lappuja, pari kynää. Muuta en ainakaan muista.
En mitään mutta olen lainannut ja unohtanut palauttaa.
En mitään. En halua töitä kotiin missään muodossa. Jos siellä olisi jotain jota tarvisin vaikka lainaksi tai omaksi riittää pokka sen kysymiseenkin.
Jokaisen aloittelevan työntekijän sopiikin miettiä miten epäilykset heräävät jollei aiemmin ole hävinnyt mitään?!
Näistä syistä on myös jäänyt määräaikaisia sopimuksia jatkamatta.
Joten mielummin se kahden euron jarrukliineri tai euron kynä kaupasta..
No kyllä sieltä konttoritarvikevarastosta päätyi esim nitoja kotiin. Yritin korvata sen firmalle tekemällä enemmän.
Paistinpannun! Kukaan ei edes huomannut sen kadonneen kun niitä on niin monta ja eri sorttia muutenkin.
Sama! Muumimukeja esim.