Oppivelvollisuutta tulisi lyhentää ja vanhempien maksaa itse lukiokirjat lapsilleen
Kauhea kuluerä, kun valtio kustantaa näille vastahakoisille teineille lukiokirjatkin nykyään. Tämä on hyvä leikkauskohde.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koutus ja sivistys on tarpeen Suomessa. Sen sivistymättömyyden näkee kun täällä on noin paljon persuja.. 👍
Niistä ilmaisista kirjoistako se on kiinni? Entä ne kaikki koulutetut ihmiset, jotka ovat innovoineet nokiat ja muut ja maksaneet itse omat oppikirjansa?
Sinä näköjään kaipaat 50 vuotta sitten olleeseen aikaan, vai kauemmas. Kyllä sotien jälkeenkin halvalla saatiin ihmiset oppimaan lukemaan sanoi valtiovarainministeri.
Siitä on aikaa KAKSI vuotta, kun kirjat eivät olleet ilmaisia. Normaalia on, että hyvin toimeentulevat maksavat lastensa kirjat ihan itse
Mitä ihmeen normaalia? Surkuhupaisaa tämä perskokkare
Jaa, äänestän vasemmistoa enkä ymmärrä yhtään tätä oppivelvollisuusiän pidentämistä ja ilmaisia oppimateriaaleja. Kun rahasta kerran on tiukkaa, niin olisiko ne paukut kannattanut kuitenkin panna peruskoulujen tilanteen parantamiseen. Esim. erityisluokat takaisin, pienemmät opetusryhmät...
Se Oscar-patsas kuului minulle, mutta ne tollot menivätkin antamaan sen sille hemmetin Clark Gablelle!