Miksi toisilla on lapset joka viikonloppu yökylässä mummolassa?
Kommentit (180)
Jospa se mummo haluaa tai lapsi tai molemmat. Miksi asia vaivaa sinua?
Sen verran havaitsin naapurista. Kun lapset lähti mummolaan. Kotiin kannettiin 2 lootaa kaljaa. Toisesta naapurista, jonka lapset eivät menneet mummolaan. Lähti lapset sosiaalitädin huostaan. Olkoonkin lapsilisä päivä. Iso mies ei yksin jaksa muka satasen kaljalastia kantaa. Pisti lapsen kantamaan.
Oppis kantamaan kaljansa ite.
Mummo toivoo ja lapsi myös. Kiva saada omaa aikaa niin jaksaa olla hyvä äiti.
Voi ku nuo suostut saamaan sinne edes kerran vuodessa. Mummola on vaan niin tylsä:(
Vierailija kirjoitti:
Sen verran havaitsin naapurista. Kun lapset lähti mummolaan. Kotiin kannettiin 2 lootaa kaljaa. Toisesta naapurista, jonka lapset eivät menneet mummolaan. Lähti lapset sosiaalitädin huostaan. Olkoonkin lapsilisä päivä. Iso mies ei yksin jaksa muka satasen kaljalastia kantaa. Pisti lapsen kantamaan.
Oppis kantamaan kaljansa ite.
Taisivat jäädä koulut sinulta kesken?
Lapset valittaa että kotona on tylsää niin pääsevät mummolaan. Mummo hakee perjantaina päiväkodista ja vie sinne taas maanantaiaamuna.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kateellinen asiasta?
En, asiaa voi miettiä myös muista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Joka viikko? Free mummo!
Minun lapseni pääsevät viikonlopuksi mummolaan. Ovat ihan innoissaan, ja mummu ja pappa vieläkin enemmän innoissaan. Ketä haittaa jos näin toimitaan kun se käy kaikille?
Vierailija kirjoitti:
Ei ap sanonut että se vaivaa häntä. Hän vaan kysyi, ja keskustelupalstahan tämä on. Minä en kyllä todellakaan antaisi lapsiani joka viikonloppu mummolaan, enkä muuallekaan hoitoon. Enkä edes joka kuukausi! Haluan ihan itse viettää aikaa lasteni kanssa. Mummot ovat jo saaneet omat lapsensa hoitaa ja kasvattaa. Eivät voi omia toisten lapsia vaikka haluaisivat! Joskus voi käydä kylässä, ei mitenkään säännöllisesti. Koti on koti, ja lapsilla on oikeus olla ihan omien vanhempiensa kanssa, ja vanhemmilla lastensa kanssa.
Vanhapiika lapsettomana taas mouruaa.. Vastailkoon itselleen moukka.
Olen alakoulun ope ja olen kiinnittänyt samaan asiaan huomiota. Maanantaisin samat lapset toistuvasti kertovat olleensa viikonlopun yökylässä mummolassa.
Lapsi tarvitsee vapaa-aikaa oman ydinperheen kesken. Äiti ja isä ovat lapsen turvallisen elämän perusyksikkö. Jatkuva yökyläily näkyy lapsessa.
Miksi lapsi tahdotaan saada toistuvasti pois kotoa?
Vierailija kirjoitti:
Olen alakoulun ope ja olen kiinnittänyt samaan asiaan huomiota. Maanantaisin samat lapset toistuvasti kertovat olleensa viikonlopun yökylässä mummolassa.
Lapsi tarvitsee vapaa-aikaa oman ydinperheen kesken. Äiti ja isä ovat lapsen turvallisen elämän perusyksikkö. Jatkuva yökyläily näkyy lapsessa.
Miksi lapsi tahdotaan saada toistuvasti pois kotoa?
Miten niin lapsi tahdotaan pois kotoa? Meillä mummola on tärkeä paikka lapsille ja ihan itse haluavat sinne mennä.
Vierailija kirjoitti:
Minun lapseni pääsevät viikonlopuksi mummolaan. Ovat ihan innoissaan, ja mummu ja pappa vieläkin enemmän innoissaan. Ketä haittaa jos näin toimitaan kun se käy kaikille?
Joka viikonloppu? Jos näin on, niin miten sinulle voi olla ok olla jatkuvasti erossa lapsistasi? Etkö halua itse viettää aikaa heidän kanssaan? Jotkut vanhemmat on tosi outoja!
Mun hyvän ystävän lapset ovat nyt 17 ja 15.
Ovat väh 20 viikonloppua vuodessa mummolassa. Isovanhemmat ovat pyytäneet.
Välit ovat kaikilla läheiset.
Lakisääteiset lapsivapaat. Onhan duunareillakin viikossa kaksi vapaapäivää.
Meilläkin mummola on lapsille tärkeä paikka. Myös koti ja perheen kesken tehdyt asiat ovat lapsille tärkeitä juttuja. Lapsemme eivät ole jatkuvasti mummolassa yökylässä. Haluamme, että oma perheemme on yhteenkuuluva ja toimiva. Yhdessä siihen on kasvettu.
Pitää päästä ryyppäämään.