Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eläkeläiset saa enemmän kuin mitä nuori työtön saa

Vierailija
01.01.2026 |

Työttömissä nuorissa on tulevaisuus kun eläkeläinen on jo melkein haudassa. Annetaan nuorille mielummin kaikki rahat.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista kun nuoret ei pääse perustamaan perhettä ahneiden eläkeläisten takia.

Vierailija
2/51 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on ihan ansaittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva eläkkeelle jäädessään on melkein haudassa. 

Vierailija
4/51 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on tosi tärkeä juttu, jotta pääsevät kuluttamaan, eivätkä lisääntymisikäiset voi kehittää elämiään tai perustaa perheitä! Excellent planning!

Vierailija
5/51 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on tosi tärkeä juttu, jotta pääsevät kuluttamaan, eivätkä lisääntymisikäiset voi kehittää elämiään tai perustaa perheitä! Excellent planning!

Jep, kuka suunnitteli valtion niin että kaikki resurssit ovat kuolemaa tekevillä ja nuoret sekä aikuiset nääntyvät. Miten meni omasta mielestä?

Vierailija
6/51 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kaikki siis pitäisi saada tekemättä mitään?

Vierailija
7/51 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeet on työllä hankittu. Pennut tienatkoon omat eläkkeensä

Vierailija
8/51 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on katkera vätys!

Vierailija
9/51 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää työttömien tilanne.

Vierailija
10/51 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista kun nuoret ei pääse perustamaan perhettä ahneiden eläkeläisten takia.

Se on voi, voi.

Vierailija
11/51 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläiset saavat itseasiassa enemmän kuin moni työssäkäyvä. Keskimääräinen eläke oli viime vuonna 2100 euroa kuussa.

Ja ne työssäkäyvät maksavat eläkemaksuilla eläkeläisten eläkkeet, kukaan ei ole maksanut eläkettään itse.

Vierailija
12/51 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, kuka suunnitteli valtion niin että kaikki resurssit ovat kuolemaa tekevillä ja nuoret sekä aikuiset nääntyvät. Miten meni omasta mielestä?

Voi vttu sun kanssasi. Minun työeläkkeeni maksaa työeläkeyhtiö jolle olen kantanut rahaa vuosikymmenet. Sitä paitsi olen sinun äitisi saatana.

Vierailija
13/51 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! Kannatetaan! Eläkkeet pois kaikilta eläkeläisiltä ja annetaan nekin rahat työttömille nuorille.

Vierailija
14/51 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

IDIOOTTIJANKKAAJAN SPÄMMI POISTOON.

Vierailija
15/51 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläiset saavat itseasiassa enemmän kuin moni työssäkäyvä. Keskimääräinen eläke oli viime vuonna 2100 euroa kuussa.

Ja ne työssäkäyvät maksavat eläkemaksuilla eläkeläisten eläkkeet, kukaan ei ole maksanut eläkettään itse.

No kenen eläkkeen minä sitten maksoin YEL-vakuutuksestani?

Vierailija
16/51 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään työttömyysturvasta samanlainen maksettuihin vakuutusmaksuihin perustuva asia kuin mitä työeläke on eli mitä enemmän ja pitempään olet maksanut, sitä parempi turva. Tai sitten poistetaan eläkevakuutusmaksut ja kaikille tarjotaan kansaneläke, loput eläketurvasta voisi säästää ja sijoittaa itse. Poistuisi itku siitä, että eläkeläiset saa enemmän rahaa 45 työvuoden jälkeen kuin mitä nuori saa tekemättä mitään.

Vierailija
17/51 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita lakkauttamalla omien ahneiden vanhempiesi ja isovanhempiesi eläkkeet.

Vierailija
18/51 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SUKSI NYT JO VIT TUUN SUOLTAMASTA PASKAA, IMBESILLI.

Vierailija
19/51 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vttu sun kanssasi. Minun työeläkkeeni maksaa työeläkeyhtiö jolle olen kantanut rahaa vuosikymmenet. Sitä paitsi olen sinun äitisi saatana.

Äiti! Elä kiroile tai vien eläkkeesi ja ostan kaljaa.

Vierailija
20/51 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep! Kannatetaan! Eläkkeet pois kaikilta eläkeläisiltä ja annetaan nekin rahat työttömille nuorille.

Ja eläkeläiset saunan taakse, niinkö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme