Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkäriä tai hoitajaa? Hoitovirhe? Labroja ei suostuta ottamaan!!

Vierailija
12.04.2024 |

Helmikuun alussa minulta otettiin perusverenkuva ja maksa sekä haimakoleet. Kaikki olivat kunnossa juomisesta huolimatta ja maksakin voi kuulemma hyvin.

Juominen on ollut jatkuvaa ja olin jopa katkaisuhoidossa. Lääkäri vain nurisee, ettei niitä kokeita nyt tarvi kokoajan ottaa. Olin juopotellut jo ennen helmikuisia kokeita ja maksa voi niiden mukaan hyvin juomisesta huolimatta. Nyt sain putken katki ja haluaisin uudet kokeet jossa varmistettaisiin sisäelinten kunto, mutta etenkin hoitajat nurisee vastaan. Lääkärinkin mukaan se on turhaa, koska olen oireeton ja kuulemma noin nopeasti tuskin tapahtuu mitään merkittävää muutosta tai tuhoa.

Jos arvot olisikin koholla niin en tee kuulemma tiedolla mitään vaan tilanne korjantuu raittiudella, mitään lopullista tuhoa ei siis pitäisi heidän mukaan olla. Minusta tämä on väärin. Miksi niitä ei voida ottaa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
22/23 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sulle on sanottu niin ovat turhia. Ottamiseen tarvitaan joku, lähetteen tekee joku tulokset kertoo ja kirjaa joku. Välineet ja analysointi maksaa. Siksi.