Naiset, kertokaa mistä on kyse
Vaimoni jäi kiinni pettämisestä jokin aikaa sitten, ilmoitti sitten että ei enää rakasta minua, mutta että hänellä on silti tunteita minua kohtaan. Oli pitkän aikaa kuin olisi vihainen minulle ja otti etäisyyttä. Totesi että kokee läheisyyden epämukavaksi. No kun on hiukan viintä ottanut niin muuttuu kuin toiseksi ihmiseksi ja yksi ilta yksi asia johti toiseen ja harrastimme intohimoista seksiä. Seuraavana päivänä oli kuitenkin jo taas pakannut hiukan tavaroitaan. On kyllä senkin jälkeen juteltu, mutta tosiaan viinin jälkeen tulee taas "lähelle".
Onko tässä siis kaksi tasoa, selvinpäin järkevyys ja tunteet heittää toiseen suuntaan kun on vähän alkoholia veressä. Jos itse olisin tehnyt saman kuin hän ja yhtä päättäväinen eron suhteen, en usko että pystyisin enää harrastaa seksiä vaimoni kanssa.
Kommentit (6)
Toi kuulostaa vähän mun eksältä (mies). Pari vuotta meni samanlaisessa jahkaamisessa ennenkuin lopulta löysi toisen ja päätti että ei enää jaksa/halua minun kanssa olla.
Vierailija kirjoitti:
Ottaako ahteriin? Siis sinulta.
Mites tämä vaikuttaa mihinkään?
Hän on siis itse kovasti lähdössä, että ei tarvitse siis siitä huolehtia. Ilmeisesti ei siis mitään vakkaria ollut. Tuli puheeksi seksi ja kyllä se hänelle käy. On siis todella voimakkaan libidon omaava nainen, josta syystä ilmeisesti tässä sotkussa ollaankin. Mutta onko tämä siis jotain hyvitystä tapahtuneesta vai jotain vielä kierompaa? Tai jopa suht normaalia nykyisin?
Hän myös nykyisin lukitsee oven kun menee vessaan sekä suihkuun, eikä näyttäydy alasti arjessa. Kuitenkin olen nähnyt jo vuosien mittaan nähnyt hänen joka ikisen kolkkansa ja seksi kelpaa... Onko tämä joku vaikeasti-saatava -leikki?
Varmaan pieni huppeli nostaa niitä rakkaudellisia tunteita esiin, ja ehkä tulee ikävä niitä hyviä hetkiä ns etukäteen. Ja sit haluaa vielä ottaa läheisyyttä kun sitä vielä saa. Miksipä et kysyisi häneltä mikä homma?