Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, jotka ovat tyytyväisiä vaatimattomaan elämäänsä?

Vierailija
11.04.2024 |

En kaipaa paljoa rahaa, enkä olisi yhtään sen onnellisempi, vaikka asuisin jossain luksuslukaalissa hienoissa maisemissa. Olen ihan tyytyväinen siihen, että minulla on sen verran rahaa että saan välttämättömät asiat maksettua. Työelämässä ei ole minkäänlaista kunnianhimoa. Enkä myöskään tarvitse jatkuvasti uusia elämyksiä, matkustelua tai tavaroita, olen ihan tyytyväinen tavalliseen elämään. 

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä. Minulle riittää se maailma jonka olen kotiini luonut, viihdykkeineen päivineen. Toiset ottavat työelämänkin niin tosissaan, itse teen vain sen mikä on tarpeen palkkani eteen ilman sen kummempia ambitioita.

Vierailija
122/128 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä elän vaatimattomasti ja vanhassa talossa kaukana palveluista. Mutta itselleni rikkaasti, metsä ympärillä ja kaikki luonnoneläimet, tähtitaivas, revontulet, auringonlaskut ja -nousut.. luen kirjoja, liikun luonnossa, syksyllä marjastan ja sienestän, lämmitän pihasaunaa, työtön olen ja onnellinen!

Olet siis loinen, joka elää muiden rahoilla. Toivottavasti tukileikkuri osuu myös sinun kohdalle. 

Ai sinulle automaattisesti työtön = loinen. Tiesitkö että moni elää säästöillään tai herranjumala perinnöllä tai lottovoitolla.

Kyllä hyvin menee tämä läpi että kaikki työttömät ovat pummeja.

T.Perinnöllä elävä TYÖTÖN 

Jos sanot itseäsi työttömäksi, niin kyllähän sen kaikki ymmärtää työttömänä tukia saavana työnhakijana. Olisi siis syytä heti tarkentaa, että en elä tuilla, niin ei tarvitsisi kenenkään pahoittaa mieltään.

eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50% ove, laiskat aamut, pihahommia, retkiä luontoon...

Tää on parasta

N63

Vierailija
124/128 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä hetkellä tyytyväinen vaatimattomaan elämääni. Elämän ei todellakaan tarvitse olla luxusta ja/tai jatkuvaa matkustelua.

Oma tai vuokra-asunto, yksinkertainen ruoka, riittävä määrä liikuntaa, älylliset haasteet ja perinteiset harrastukset sekä kohtuullinen ja vaatimaton toimeentulo riittävät minulle.

Paljon riippuu kuittenkin ihmisen omasta luonteesta, elämänasenteesta, omasta mielikuvituksesta ja oma-aloitteisuudesta miten aikansa käyttää ja elää.

Vierailija
125/128 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttaminen ja rahan tienaaminen on aika raskasta. Vaatimaton elämä ei rasita yhtä paljon.

Maapallon tila huomioon ottaen kuluttamisen ihailu ja rikastumisen ihailu is so last season, mennyttä maailmaa. 

Vierailija
126/128 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
127/128 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kaipaan hienoa kotia hienoissa maisemissa ja elämyksiä, matkustelua ja tavaroita.

Vierailija
128/128 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä elän vaatimattomasti ja vanhassa talossa kaukana palveluista. Mutta itselleni rikkaasti, metsä ympärillä ja kaikki luonnoneläimet, tähtitaivas, revontulet, auringonlaskut ja -nousut.. luen kirjoja, liikun luonnossa, syksyllä marjastan ja sienestän, lämmitän pihasaunaa, työtön olen ja onnellinen!

Olet siis loinen, joka elää muiden rahoilla. Toivottavasti tukileikkuri osuu myös sinun kohdalle. 

Julkisella puolella työskentelee 700 000 ihmistä. Ei tarvitsisi joka paikasta leikata ja köyhiltä viedä viimeisiä, kun loisia tuolta vähenttäisiin vaikkapa 200 000. Soisin kernaasti heille varsin nopeasti koittavan 595e/kk työmarkkinatuen moninkertaisten ja jopa parikymmenkertaisen "palkkansa" sijaan, jonka veronmaksajat maksaa senkin. En vaatisi edes alistamistaan heitä pakko-orjatöihin koulukiusaamistasoisella korvauksella. En siinä alentuisi heidän tasolleen. Vapaaehtoisesti voivat halutessaan työllistyä yksityissektorille. Paikkaamaan huutavaa työvoimapulaa. Ja tuottamaan veroeuroja niiden kuluttamisen sijaan.

Nämäkin on suuna ja päänä naama irvistyksessä rääpimässä päätään työttömistä loisista. Perusteetta. Katsoisivat peiliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi