Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapautuuko nainen seksuaalisesti neljänkympin jälkeen?

Vierailija
11.04.2024 |

Olemme vähän yli nelikymppinen pariskunta. Oma kokemukseni on, että puolisosta on tullut estottomampi viime vuosina. Seksiin on tullut uudenlaisia juttuja: on halkiopikkareita, leluja ja pientä alistamistakin, joka nuorempana oli hänelle ehdoton ei. Osa jutuista on hänen ideoitaan, osa minun. Vaimo tykkää ottaa suihin ja näyttää nautintonsa häpeilemättä kun vastaavasti nuolen pillua tai nain. Välillä juttelee tuhmia seksin aikana.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia, että naisen estot seksissä ovat vähentyneet iän myötä?

Kommentit (164)

Vierailija
21/164 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoliso on vaan käyny hakemassa vähän oppia muualta. Näin ne pettämiset aina paljastuu.

Olipas ilkeämielinen kommentti. Yhdessä uusia juttuja on opeteltu. Välillä hänen, välillä minun aloitteesta. Ap

Aika monesti tuo kyllä pitää paikkansa.

Vierailija
22/164 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ei tällaisia avautumisia julkiselle palstalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/164 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljällä kympillä ei vapaudu yksikään nainen. Useita satasia se vaatii, sekä lomamatkan, hotelliviikonlopun tms...

Jos vapautuu sittenkään.

Yleensä 200-300eur vapautuu kaikenikäiset naiset

Vierailija
24/164 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vaimoni vapautui n. 30-vuotiaana.

Parikymmentä vuotta seksielämämme oli hyvin vilkasta.

Nyt, 50 täytettyään hän on tullut täysin haluttomaksi.

Sama vika Rahikaisella. Ehkä ei kumminkaan täysin haluttomaksi, mutta vaatii rohkaisuksi litran roseviiniä.

Vierailija
25/164 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ei tällaisia avautumisia julkiselle palstalle.

Eikös tämä ole seksipalsta?

Vierailija
26/164 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes päivälleen silloin, kun täytin 40 v, muutuin moninverroin halukkaammaksi ja vapauduin seksuaalisesti. Nuorempana en ollut niin kiinnostunut seksistä, mutta tuolloin se yhtäkkiä iski. Muistan kun tilasin silloin ekan seksilelunkin netistä ja eroottista kirjallisuutta ja aloin aktiivisesti hakea seksisuhdetta. Olin sinkku silloin. Tapasinkin miehen ja oli seksiä joka päivä, seksiasuja ja kinkyä jne. Useita vuosia se kesti, mutta sitten mies väsähti ja nyt hän on ollut haluton jo pari vuotta. Olen alkanut miettiä siksi eroa ja käyn täällä lukemassa seksijuttuja. Pitää varmaan etsiä uusi mies, joka on vielä seksistä kiinnostunut.

N54

Vierailija
27/164 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut aina aika seksuaalinen ha innostunut, mutta sanotaanko näin että nyt kun 40 on jo lähellä niin seksi on parempaa kuin ikinä ja haluaisin kokeilla monenlaista, oon ikäänkuin vapautuneempi ja villimpi, seksi on tosi tärkeässä osassa. Oon oppinut nauttimaan monipuolisemmin, kuin nuorempana, esim. Peppujutuista.

Vierailija
28/164 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes päivälleen silloin, kun täytin 40 v, muutuin moninverroin halukkaammaksi ja vapauduin seksuaalisesti. Nuorempana en ollut niin kiinnostunut seksistä, mutta tuolloin se yhtäkkiä iski. Muistan kun tilasin silloin ekan seksilelunkin netistä ja eroottista kirjallisuutta ja aloin aktiivisesti hakea seksisuhdetta. Olin sinkku silloin. Tapasinkin miehen ja oli seksiä joka päivä, seksiasuja ja kinkyä jne. Useita vuosia se kesti, mutta sitten mies väsähti ja nyt hän on ollut haluton jo pari vuotta. Olen alkanut miettiä siksi eroa ja käyn täällä lukemassa seksijuttuja. Pitää varmaan etsiä uusi mies, joka on vielä seksistä kiinnostunut.

N54

On mukava kuulla että sinulla halut vie ja löydät täältäkin juttuja jotka pitävät kiinnostuksen kiihkeisiin tuntemuksiin. Olet nainen parhaassa iässä ja saat kiiman nousemaan.

M.56

Vierailija
29/164 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan päivänselvä merkki vaimon vieraissakäynnistä. Seksuaalisuus aktivoituu ja siihen tulee uusia juttuja.

Vierailija
30/164 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan päivänselvä merkki vaimon vieraissakäynnistä. Seksuaalisuus aktivoituu ja siihen tulee uusia juttuja.

Päivänselvä merkki? Rohkea väite, kun et tiedä parisuhteestamme aloitustani enempää. Voisiko syy olla pikemminkin siinä, että lapsi on jo teini eikä vaadi jatkuvaa huomiota, meillä käy kotisiivooja ja matkustamme ja vietämme aikaa yhdessä. On siis enemmän aikaa ja energiaa seksiin eikä ole enää turhia nuoruuden ulkonäkö ym. paineita. Ap

Vierailija
31/164 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitähän mäkin yritin sanoa, mutta kun ei haluta uskoa.

Vierailija
32/164 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se siitä johdu, vaihdoin kyllä puoliskoa jo viisi vuotta sitten, mutta ensin oli vähän ujompaa seksiä hänenkin kanssa, viime kesänä sitten räjähti hirveät himot päälle ja kokeilunhalu! 😂 Seksi on kyllä ihana asia, aina voi oppia uutta!

Vierailija
33/164 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vaimoni vapautui n. 30-vuotiaana.

Parikymmentä vuotta seksielämämme oli hyvin vilkasta.

Nyt, 50 täytettyään hän on tullut täysin haluttomaksi.

Minun taas ollut koko ajan. Ei mitään muutosta. Täysin haluton.

Vierailija
34/164 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi sanoa että olen vapautunut näin +40-vuotiaana. Minkäänsortin ujostelu ei enää kuulu sänkypuuhiin, suurin muutos on se kun uskaltauduin myöntämään että kaipaan peppureiän sormeilua. Se johtikin sitten ihan kokonaan uuden maailman avautumiseen! 

Vierailija
35/164 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on 51 ja sitä vapautumista odottelen. m53

Vierailija
36/164 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat nuoresta asti estottomia, jotkut vapautuvat keski-iässä, jotkut eivät koskaan. Ihmisen seksikäytös on siitä jännä juttu, ettei se juuri näy päällepäin. Joskus "harmaa hiirulainen" on villi sängyssä, joskus taas muuten räväkkä ihminen on seksissä estoinen.

Vierailija
37/164 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin seksin 38 vuotiaana kun alkoi raskaus. Hei taukoa reilu 2 vuotta ja sitten 22 vuoden aikana alle 10 kertaa. 

N 63 v

Vierailija
38/164 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin seksin 38 vuotiaana kun alkoi raskaus. Hei taukoa reilu 2 vuotta ja sitten 22 vuoden aikana alle 10 kertaa. 

N 63 v

Ja täällä seksipalstalla aikaa vietät?

Vierailija
39/164 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 63 v

Mikä sinut on kuitenkin saanut välllä harrastamaan seksiä lapsen syntymän jälkeen? Tasaisen vauhdin taulukolla tuo on yksi seksikerta kahden-kolmen vuoden välein. Vai olivatko seksikerrat yhtenä ryppäänä jossakin vaiheessa?

Vierailija
40/164 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 63 v

Mikä sinut on kuitenkin saanut välllä harrastamaan seksiä lapsen syntymän jälkeen? Tasaisen vauhdin taulukolla tuo on yksi seksikerta kahden-kolmen vuoden välein. Vai olivatko seksikerrat yhtenä ryppäänä jossakin vaiheessa?

Valistunut arvaus sivusta: Lapsia on useampi kuin yksi, ja heti ensi kerroilla ei tärpännyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi