Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen äänittää keskustelunsa muiden kanssa?

Filosofian maisteri
22.01.2023 |

Ehkä taipumusta päätyä tavanomaista pahempiin ongelmiin ihmissuhteissaan... ken tietää?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sekopäät / narsistit tai muutoin vinoutuneet ihmiset harrastaa tätä. Tiedän erään tapauksen, jolla on oikein arkisto niin äänityksiä kuin miljoonittain kuvakaappauksia sosiaalisen median postauksista ja foorumikeskusteluista.

Käyttää näitä sitten valikoiden tarvittaessa muita vastaan, viimeksi yrittänyt tällä valikoidulla aineistolla järjestää kunnianloukkaussyytteitä sellaisia henkilöitä vastaan, jotka yrittävät puuttua erään pedarin lasten hyväksikäyttöön yhdessä yhdistyksessä.

Vierailija
2/49 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku erityisherkkä feministi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä sekopäät / narsistit tai muutoin vinoutuneet ihmiset harrastaa tätä. Tiedän erään tapauksen, jolla on oikein arkisto niin äänityksiä kuin miljoonittain kuvakaappauksia sosiaalisen median postauksista ja foorumikeskusteluista.

Käyttää näitä sitten valikoiden tarvittaessa muita vastaan, viimeksi yrittänyt tällä valikoidulla aineistolla järjestää kunnianloukkaussyytteitä sellaisia henkilöitä vastaan, jotka yrittävät puuttua erään pedarin lasten hyväksikäyttöön yhdessä yhdistyksessä.

Wille Rydman?

Vierailija
4/49 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhainen skitsofreenikko.

Vierailija
5/49 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, jota on kusetettu.

Vierailija
6/49 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäluotettava pers.häiriöinen. Tällaisen ihmisen kanssa ei voi kommunikoida viestein, puheluin, kasvotusten. Mitenkään. Paras pysyä kaukana ja vähäsanaisena. Työelämässä hankala.

Vierailija
7/49 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OCD-potilas, joka pelkää möläyttävänsä pakkoajatuksiaan ääneen. Kuuntelee sitten kotona jälkeenpäin keskusteluja uudelleen ja uudelleen saadakseen varmuuden ettei sanonut mitään epäsopivaa.

Vierailija
8/49 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka haluaa kirjoittaa talteen puhelun aikana kuulemansa tärkeät asiat. Esim. jos keskustelee jonkun viranomaisen, Kelan virkailijan jne. kanssa, voi puhelun aikana tulla vastaan monia yksityiskohtia, jotka on hyvä laittaa talteen. Itse en ainakaan voi kirjoittaa puhelun aikana, joten käyttäisin äänitystoimintoa, jos tällaisia tärkeitä puheluita puhuisin. Mutta netin kautta hoituu niin moni asia, ettei kohdalleni ole tällaista tilannetta vielä tullut. Mutta voisi aivan hyvin tulla.

Vierailija
9/49 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos henkilön työtehtäviin kuuluu haastattelu- ja muiden materiaalien litterointi, voi puhelun äänittäminen olla aiheellista.

Vierailija
10/49 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on automaattinauhoitus päällä jokaiseen lähtevään ja tulevaan puheluun. Ovat yllättävän hyviä vaikkapa viranomaisten kanssa oikeudessa kun joku niistä väittää ettei ole koskaan noin sanonut. Lastensuojelun kanssa nämä ovat kultaakin arvokkaampia. Otan myös jokaisen keskustelun nauhalle siellä. Tietenkin kerron asiasta ensin ja johan muuttuu puhetyyli. Olenkin kyllä mies joka tappelee lapsensa asuinpaikasta koska äitinsä ei hänestä pystynyt huolta pitämään ja nyt hänen siskonsa yrittää rahastaa lapsella.

Vierailija
11/49 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rylle Widman -hahmo voisi varmaan toimia noin.

Vierailija
12/49 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäluotettava pers.häiriöinen. Tällaisen ihmisen kanssa ei voi kommunikoida viestein, puheluin, kasvotusten. Mitenkään. Paras pysyä kaukana ja vähäsanaisena. Työelämässä hankala.

Olen törmännyt tällaiseen työpaikalla, uhkaili minua että äänittää mitä sanon. Kyseinen henkilö ei ollut terve päästään, vaan hullu. Sanoin hänelle, että sinulla ei ole mitään lupaa äänittää sanomisiani, jos teet sen, nostan oikeusjutun sinua vastaan. Meillä oli sanaharkkaa puolin ja toisin, minä en kuitenkaan ollut äänittämässä mitään vaan tämä sekopää. Kyllä on sairaita ihmisiä nykyään työpaikoilla. Tämän episodin jälkeen pysyin kyseisestä ihmisestä hyvin etäällä enkä puhunut hänelle yhtään mitään.

Vierailija
13/49 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nauhottelee yksityiskeskusteluja ei välitä yhtään muiden oikeuksista. Rajaton.

Sama pätee yksityisten viestien jakajiin ja viesteistä kuvakaappauksia ottaviin. Jos tiedän jonkun tekevän näin, en pidä häneen enää yhteyttä tai viestin hänen kanssaan mahd. lyhyesti. Tätä tekee yllättävän moni.

Vierailija
14/49 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä liity ihan aiheeseen, mutta itse alan kuvaamaan puhelimella jos joku on käymässä käsiksi tai käy käsiksi. Loppuu aika äkkiä kun huomaa että kuvaan. Ei oo tarvinnut onneksi montaa kertaa tehdä näin. Mutta tavallaan pelastaa mut pahemmalta väkivallalta ja lisäksi jos menis pahemmaksi, niin mulla ois todistusaineistoa. 

Vierailija
15/49 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse on mukana puhelussa, sen voi äänittää ilman mitään kyselemisiä. Harvoin näin tarvitsee tehdä, mutta on tosiaan joskus tilanteita, että tallentaminen on aiheellista. Ei siihen tarvita persoonallisuushäiriötä tai muita ongelmia vaan se voi olla hyödyllistä käytännön syiden vuoksi.

Vierailija
16/49 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun itse on mukana puhelussa, sen voi äänittää ilman mitään kyselemisiä. Harvoin näin tarvitsee tehdä, mutta on tosiaan joskus tilanteita, että tallentaminen on aiheellista. Ei siihen tarvita persoonallisuushäiriötä tai muita ongelmia vaan se voi olla hyödyllistä käytännön syiden vuoksi.

Kysytkö muilta puheluun osallistuvilta lupaa? Vai nauhoitatko salaa? Siinä on vissiin ero. Jos nauhoitat salaa olet persoonallisuushäiriöinen, halusit tai et.

Vierailija
17/49 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt? Onko jutuissasi jotain mikä ei kestä päivän valoa?

Vierailija
18/49 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole nykyisin laitonta äänittää puheluita? Yksityishenkilöitä tarkoitan.

Vierailija
19/49 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sakke toimii rikollisesti. Ei saa äänittää, jos ei kerro.

Vierailija
20/49 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon se mahtaa vaikuttaa omaan itseilmaisuun? Jotkut häiriköt vaikenevat tyystin tai ehkä jotain "aijaa" vielä pihisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä