Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako työkavereiden kanssa ystävystyä?

Vierailija
10.04.2024 |

Harvemmin on kenenkään kanssa mitään aidosti yhteistä. Helpommalla pääsee, kun ei mene henkilökohtaisuuksiin työpaikalla. Olenko outo? 

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki känniviestejä työystäville laittamaan!

Vierailija
122/137 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei jos haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli töissä aina hauskaa ja porukka hyvä, mutta emme koskaan varsinaisesti ystävystyneet. 

Vapaa-ajan viettomme oli kaikilla ihan erilaista, joten ei olisi siltä osin ystävyys onnistunut. 

Vierailija
124/137 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Elinikäisiä ystävyyssuhteita olen saanut työkavereista, naapureista ja  harrastepiireistä.

Vierailija
125/137 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut osan parhaimmista ystävistäni töistä. Myös mieheni löysin työpaikalta. Eli siis kannattaa.

Sama. Ja lisäksi olen saanut ystäviä paitsi omasta työpaikasta myös yhteistyökumppaneista.

Vierailija
126/137 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut monia työpaikkoja ja paljon työkavereita. Yhden työkaverin kanssa olen ystävystynyt töissä niin, että nyt vielä monien vuosien ja uusien työpaikkojen myötä olemme edelleen tekemisissä. Eli kyllä joskus saattaa ystävystyä työkaverin kanssa ihan aidosti.

Vierailija
127/137 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ystävystyä, mutta vaatimukset ovat niin kovat, etten ehdi töissä jutella mitään ylimääräistä enkä jaksa työajan lisäksi tehdä mitään ylimääräistä.

Työnantaja järjestää yhtä sun toista, jotta voi näennäisesti näyttää, että työntekijöistä pidetään huolta. 

Sillä rahalla voisi palkata henkilökuntaa, mutta tietenkään. Sitten ihmetellään kun vaihtuvuus on kova.

Vierailija
128/137 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ystäviä ollenkaan. Vapaalla puhun vain mieheni kanssa ja siinäkin on yli sosiaalisten tarpeitteni. 

Vierailija
129/137 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kaikki känniviestejä työystäville laittamaan!

Älkää minulle ainakaan laitatko, kiitos vain.

Vierailija
130/137 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kaivannut ketään näin viikonloppuna ja huomenna taas katselemaan niitä samoja naamoja.

Vierailija
131/137 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto 

Vierailija
132/137 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosto 

Up

Vierailija
133/137 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole kaivannut ketään näin viikonloppuna ja huomenna taas katselemaan niitä samoja naamoja.

Ajatuskin alkaa jo ahdistaa.

Vierailija
134/137 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatuskin alkaa jo ahdistaa.

Juu sinne ekstroverttien sekaan taas kuuntelemaan kauheeta metelöintiä.

Vierailija
135/137 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa päästä taas kahvittelemaan työystävien kanssa!

Vierailija
136/137 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan. Ne kommentoijat täällä, joiden mielestä ystävystyminen työkaverin kanssa on tiukasti kiellettyä ovat keski-ikäisiä täti-ihmisiä, jotka itse kiusaavat muita ja juoruilevat näistä masentuneina ja vihaisina työpaikallaan? Sen takia ajatus ystävystymisestä on kielletty, koska he katsovat alas työkavereitaan, tai, vaikka jollain tasolla haluaisivatkin ystävystyä, pelkäävät avautumista ja haavoittuvaisuutta, koska he itse kiusaajina iskevät juuri noihin herkkiin kohtiin muissa.  

No minä olen 31 enkä halua kummemmin ystävystyä työkavereiden kanssa. Toki jos joku tosi hyvä tyyppi tulisi vastaan voisin harkita, mutta mieluummin ei. Työkaverit on työkavereita ja ystävät on erikseen. Haluan pitää oman elämäni erillään työelämästä. 

Vierailija
137/137 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli töissä aina hauskaa ja porukka hyvä, mutta emme koskaan varsinaisesti ystävystyneet. 

Vapaa-ajan viettomme oli kaikilla ihan erilaista, joten ei olisi siltä osin ystävyys onnistunut. 

Sama täällä! Jos vietettäisiin aikaa myös vapaalla luulen ettei töihin meneminen ja niiden ihmisten näkeminen olisi enää aidosti mukavaa vaan alkaisi kyllästyttää lopulta. Miksi lähteä sörkkimään jotain mikä toimii jo valmiiksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi