Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunpa edes yksi kiusaajistani ottaisi yhteyttä ja

Vierailija
10.04.2024 |

pyytäisi anteeksi miten kohteli koulussa. Mutta on näköjään turha toive. 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kiusaajistani otti yhteyttä myöhemmin ja selitti kiusaamisen syyksi sen että oli ihastunut ja edelleen:D

Olen miettinyt jos feikkaisin kiinnostunutta ja alettaisiin suhteeseen ja jättäisin hänet oikein törkeällä tavalla ja rikkoisin hänen sydämensä tuusan nuuskaksi niin ettei mielessään enää tuntisi iloa ja toivoa sen jälkeen yli kymmeneen vuoteen. Tai olisiko väliä ettei koskaan.

Kosto on suloinen.

Vierailija
22/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lankesin tällaiseen ja jouduin vain uudestaan naurunalaiseksi. Kun lopulta siis sai minut uskomaan valheensa, lämpenin ja lähennyttiin, niin jakoi kaiken yhteydenpitomme, kuvat ja muut kiusaajakavereille. Tämä siis aikuisiällä kolmekymppisenä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen siis aiempaan ihastusviestiin vastauksena. 

Vierailija
24/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lankesin tällaiseen ja jouduin vain uudestaan naurunalaiseksi. Kun lopulta siis sai minut uskomaan valheensa, lämpenin ja lähennyttiin, niin jakoi kaiken yhteydenpitomme, kuvat ja muut kiusaajakavereille. Tämä siis aikuisiällä kolmekymppisenä. 

Tässä onkin sitten tapaus jossa kiusatusta tuleekin kiusaaja. Siis ylempi, jos aikookin esittää kiusaajalleen tunteiden vastakaikua. Oletteko kiusaajat sitä miettineet kostonhimoissanne että te olette sitten kiusaajia? vain anteeksianto on oikein.

Vierailija
25/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani olen iloinen, että vaihdoin kaupunkia ja sinne jäivät kiusaamiset. Nykyään en siedä minkäänlaista epäkunnioittavaa käytöstä ketään kohtaan. Menneisyyden kiusaajani ovat nykyään reppanoita. Osa narkkeja, osa alkoholisteja rikkinäisine perheineen. Mieluummin otin ne iskut vastaan ala- ja yläasteella kuin nyt.

Vierailija
26/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen on vuorovaikutussuhde, vinoutunut sellainen, ja ap kaiketi vailla kunnon mollausta, mutta löytyy niitä uusia jos vanhat eivät ennää ole kiinnostuneita. 

Vierailija
27/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko liuskaotsaista toimintaa, jotkut eivät näemmä aikuistu koskaan.

Vierailija
28/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se anteeksipyyntö hyödyttää? sehän on vaan merkityksetön sana. Kosta niille.

Vierailija
29/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kiusaajistani otti yhteyttä myöhemmin ja selitti kiusaamisen syyksi sen että oli ihastunut ja edelleen:D

Olen miettinyt jos feikkaisin kiinnostunutta ja alettaisiin suhteeseen ja jättäisin hänet oikein törkeällä tavalla ja rikkoisin hänen sydämensä tuusan nuuskaksi niin ettei mielessään enää tuntisi iloa ja toivoa sen jälkeen yli kymmeneen vuoteen. Tai olisiko väliä ettei koskaan.

Kosto on suloinen.

Mä voisin tehdä samoin. Veisin rahat, en särkisi sydäntä. Jäisi takaportti auki. 

Vierailija
30/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajani oli joutunut käymään terapiassa ja sen myötä tajunnut miten huonosti oli minua kohdellut. Terapeutin neuvo oli yrittää pyytää anteeksi. Sanoin että en minä sinua tunne, olet erehtynyt henkilöstä. Myöhemmin kuulin että kiusaajalla menee todella huonosti. Uskon karmaam, mutten kostoon. Vaikka kiusattiin todella pahasti niin en koskaan voisi samanlaista julmuutta kohdistaa toiseen, edes kiusaajaani kohtaan. Mutta en pistä pahaksi jos joku muu sen tekee tai että kiusaajani kärsii muulla tavoin.

Vierailija
31/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se anteeksipyyntö hyödyttää? sehän on vaan merkityksetön sana. Kosta niille.

Kostaminen tekee susta vain huonomman. Kiusaamiselle on aina joku syy, kiusaajalla/pahantekijällä on paha olla, normaali ei kiusaa eikä kosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä