Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunpa edes yksi kiusaajistani ottaisi yhteyttä ja

Vierailija
10.04.2024 |

pyytäisi anteeksi miten kohteli koulussa. Mutta on näköjään turha toive. 

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi.Minä pyydän anteeksi jokaiselta kiusatulta. 

Anteeksi siitä, ettei opettaja auttanut tai muut oppilaat.

Anteeksi,että olet joutunut sellaista kokemaan.

Vierailija
2/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä monikaan heistä ei varmaan enää muista koko asiaa. Yritä sinäkin keskittyä omaan elämääsi ja päästää menneisyydestä irti, se on parasta omalle itsellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sinua kiusattiin?

Vierailija
4/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin kyllä kysyttäessä selittää, miksi aloin kiusata sitä jota kiusasin. Syy antaisi varmasti kiusatulle paljon ja kertoisi vain minun heikkoudestani ja tuolloisesta olemattomasta itsetunnostani. Mutta en ota yhteyttä itse, koska voihan olla että itse häpeän kiusaamista paljon enemmän kuin mitä hän siitä kärsii. 

Vierailija
5/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en toivo yhteydenottoja tai anteeksipyyntöjä kouluaikaisilta kiusaajilta. He eivät ole enää osa elämääni enkä ole kiinnostunut tietämään, mitä heille kuuluu ja onko heille jäänyt omantunnon tuskia kiusaamisesta. Eläkööt omaa elämäänsä, minä elän omaani. Olen vain kiitollinen ja helpottunut siitä, ettei peruskoulua tarvitse kokea enää toistamiseen.

Vierailija
6/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää itse oppia antamaan anteeksi muille, alkaa elää omaa elämäänsä, välittämättä muiden mielipiteistä, ei odottaa anteeksi antoa, sellaisen harvemmin saa.

Vierailija
7/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muhun ottaisi joku ex-kiusaaja yhteyttä, niin arvelisin että on jotakin vailla (esim. rahaa) tai haluaa päästä urkkimaan asioitani naureskellakseen luokkakokousmaisesti muiden kiusaajien kanssa. En ole hyväksynyt kiusaajien kaveripyyntöjä. 

Vierailija
8/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko olleet sellaisia kiusaajia, että tietävät kiusanneensa?

Vierailija
9/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en toivo yhteydenottoja tai anteeksipyyntöjä kouluaikaisilta kiusaajilta. He eivät ole enää osa elämääni enkä ole kiinnostunut tietämään, mitä heille kuuluu ja onko heille jäänyt omantunnon tuskia kiusaamisesta. Eläkööt omaa elämäänsä, minä elän omaani. Olen vain kiitollinen ja helpottunut siitä, ettei peruskoulua tarvitse kokea enää toistamiseen.

Samoin. Moni yritti vuosien päästä ottaa yhteyksiä mutta laitoin estot kaikille. Mennyttä elämää ja sen minkä saivat rikki niin ei sanoilla enää korjata. Voi aueta haavat uudestaan jos yrittävät päästä elämääni.

Olen nyt hyvin onnellinen enkä halua mitään pahaa menneisyydestäni tähän elämään 

Vierailija
10/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin koulukiusaajistani otti yhteyttä aikuisiällä. Ei olisi kannattanut luottaa, jatkoi kiusaamista netin kautta mustamaalaamalla. Käytiin yhdessä myös viihteellä ja levitteli kuviani ilman lupaa missä olen humalassa ja ei niin edustava. 

Vierailija
11/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista kiusaamista?

Vierailija
12/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin itse yhteyttä yhteyttä kiusaajaani ja vetelin turpaan. Nyt ollaan tasoissa.

Vierailija
13/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi voi antaa ilman anteeksipyyntöä. Suosittelen. Ja kun se onni ei tule muiden ihmisten tekemisillä, vaan rauha ja tasapaino löytyy itsestä.

Ja olen lapsena/teininä kiusattu

Vierailija
14/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiusaaja pyytää anteeksi tai sitä yrittää niin sehän tarkoittaa sitä että hänellä on tunnontuskia eli KÄRSII. Tällöin ei todellakaan kannata antaa anteeksi ja paras on ignoorata.

Kärsikööt siinä sitten oloissaan:)

Vierailija
15/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan kouluajoilta vain yhden joka yritti kiusata minua. Hän ampui aivonsa pihalle joskus 30 vuotta sitten.

Vierailija
16/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö korjaisi sut?

Oletko ollut terapiassa, psykologilla, työstänyt kiusaamista itse?

Ymmärrätkö, että sinä olet sinä, et se miksi kiusaajat sua haukkui?

Anna heille mielessäsi anteeksi. Ei heidän vaan itsesi takia. 

Mulle on kiusaajat tulleet ilahtuneena juttelemaan ikään kuin oltaisi kavereita. Ihmetyttää todella. Kutsutaan jopa luokkatapaamisiin. Huippu oli se, joka pyysi palvelusta "vanhalle kaverille". Kyseinen tyyppi ei puhunut mulle kertaakaan lukion aikana. Suurin osa luokasta syrji mua ja kehitti musta täysin paikkansapitämättömiä kuvitelmia.

Hän ei saanut palvelusta. Eikä kiusaajien kanssa tartte mitään kaveruutta ruveta kehittämään. Mä en ainakaan, koska en pidä sellaisista jotka nauttivat jonkun kärsimyksestä.

Mutta anteeksi voin antaa. Heistä ei ollut sen parempaan eivätkä enää vaikuta elämääni.

Vierailija
17/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas toivon että eivät ota yhteyttä saati että palaisivat menneisiin.

Vierailija
18/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään yhteyksiä enää ikinä. Hirveitä ihmisiä ja hyvä, kun niistä on päästy eroon. Anteeksipyynnön voisivat tunkea poikittain takalistoonsa, sillä ei tässä vaiheessa tehdä enää yhtään mitään. Parasta olisi, jos ajaisivat joukolla päin kalliota tai lakkaisivat jollain tavalla olemasta ja häiritsemästä muita. 

Vierailija
19/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiusaajat sellaista tee, höpsö! Ne voivat esittää olevansa muka pahoillaan, mutta samalla etsivät keinoja satuttaa sua uudelleen. Kerran kiusaaja on aina ja ikuisesti kiusaaja. Eivät läpimädät ihmiset muuksi aikuisena enää muutu. 

Vierailija
20/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin koulukiusaajistani otti yhteyttä aikuisiällä. Ei olisi kannattanut luottaa, jatkoi kiusaamista netin kautta mustamaalaamalla. Käytiin yhdessä myös viihteellä ja levitteli kuviani ilman lupaa missä olen humalassa ja ei niin edustava. 

Kerran kiusaaja, aina kiusaaja. Siinäs näit, miten käy, jos näiden saastojen kanssa hengaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän