Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko mielestäsi kohtuuton? Kysyn vain mielenkiinnosta, en vaihda suhtautumistani vastauksista huolimatta

Vierailija
10.04.2024 |

Kun en suostunut hoitamaan asiaa myöhästyvät henkilön kanssa? Kyseessä minun asiani, tärkeä ja moneen asiaan vaikuttava juttu. Oli sovittu puhelinaika, ei mikään "noin sinnepäin suunnilleen", vaan tarkka aika. Soitti 10 min. myöhässä, kyllästynyt äänesävy, ei pienintäkään pahoittelua myöhästymisestä. Ei, vaikka asiasta huomautin. Sitten ilmoitti vain, että emme sitten voi hoitaa asiaa (kun vaadin sitä, että pysytään aikataulussa.)

Lopetin puhelun siihen paikkaan. Alkaisitko sinä hoitamaan omaa, tärkeää asiaasi myöhästyvän ihmisen kanssa, ilman että hän edes pahoittelisi asiaa?

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on sun asia. Sinä kärsit siitä että se jää hoitamatta - ei se toinen osapuoli. Voit olla ihan satavarma, että se toinen osapuoli näkee jatkossa vielä vähemmän vaivaa sinun asiasi hoitamiseksi.

teet itsellesi vahinkoa tuolla kiukuttelulla. Anglokielisillä on tähän sanonta että bite you own nose to spite your face. Ja kyllä, minä hoitaisin asiani kertalla, ettei tarvitsisi odotella toistakin kertaa. 

Siis luulet oikeasti, että aion asioida saman henkilön kanssa jatkossakin? :D ap

Vierailija
22/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suhtautuminen minun aikaani on noin ylimielistä, en ala tärkeitä asioita hoitamaan. Kyllä myöhästyjä pahoittelee nöyrästi, että on vienyt toisen aikaa. Näin siis normaalit ihmiset toimivat. Ap

Ajatteletko tosiaan että tässä kuluu pelkkää sinun aikaasi , vaikka toinen ystävällisesti järjestää aikaa sinun asioillesi ? Itsekkäältä kuulostat . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla asenneongelma.

A)  Tapoihin kuuluu pahoitella myöhästymistä. Vaikuttaa juntilta jos ei sellaista pientä asiaankuuluvaa pahoittelua saa suustaan.

B)  Tapoihin kuuluu kyllä hoitaa myös vuorovaikutustilanteet asiallisesti eikä sulkea puhelinta kesken kaiken. Vaikuttat ap tosi joustamattomalta ja sanonko miltä tuon ehdottomuutesi kanssa. 

Vierailija
24/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suhtautuminen minun aikaani on noin ylimielistä, en ala tärkeitä asioita hoitamaan. Kyllä myöhästyjä pahoittelee nöyrästi, että on vienyt toisen aikaa. Näin siis normaalit ihmiset toimivat. Ap

Ei ollut edes mainittava myöhästyminen, 10 minuuttia. Kylläpä sinun aikasi onkin arvokasta. No, itsepähän tuosta hölmöilystä kärsit, kun asiasi hoitaminen pitkittyy.

Vierailija
25/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin pelkästään otsikon. Jos olet ihminen joka ilmoittaa, että ei muuta suhtautumistaan, vaikka mitä lisänäkökulmia saisi, niin sanoisin, että et ole kohtuuton - vaan vähä-älyinen. 

Vierailija
26/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on sun asia. Sinä kärsit siitä että se jää hoitamatta - ei se toinen osapuoli. Voit olla ihan satavarma, että se toinen osapuoli näkee jatkossa vielä vähemmän vaivaa sinun asiasi hoitamiseksi.

teet itsellesi vahinkoa tuolla kiukuttelulla. Anglokielisillä on tähän sanonta että bite you own nose to spite your face. Ja kyllä, minä hoitaisin asiani kertalla, ettei tarvitsisi odotella toistakin kertaa. 

Siis luulet oikeasti, että aion asioida saman henkilön kanssa jatkossakin? :D ap

Mikähän mahtaa olla se virallinen taho, jossa sinä olet maksava asiakas ja saat vapaasti valita asiakaspalvelijasi?

Vierailija
27/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta, mutta noin yleisesti ottean olet kohtuuton. Mutta jos se on sinun tapasi, niin mikäs siinä sitten. Älä sitten myöskään itse koskaan myöhästy mistään millään verukkeella tai odota toisen osapuolen odottavan.

Vierailija
28/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko tosiaan että tässä kuluu pelkkää sinun aikaasi , vaikka toinen ystävällisesti järjestää aikaa sinun asioillesi ? Itsekkäältä kuulostat . 

Ystävällisesti järjestää aikaa maksavalle asiakkaalle, myöhästymällä 10 min. :"DD ap

Vierailija
29/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tilanteesta, mutta noin yleisesti ottean olet kohtuuton. Mutta jos se on sinun tapasi, niin mikäs siinä sitten. Älä sitten myöskään itse koskaan myöhästy mistään millään verukkeella tai odota toisen osapuolen odottavan.

Minä osaan sanoa sellaisen lauseen kuin "anteeksi, että olen myöhässä." :) ap

Vierailija
30/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelu olisi varmaan ollut paikallaan. En silti ymmärrä aloittajan jyrkkää asennetta asiaan. Asia jäi nyt siis hoitamatta. Harmi on todennäköisesti suurempi aloittajalle kuin vastapuolelle. Niinpä kärsit seuraukset tai nöyrryt. Elämä on.

Vierailija
31/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa, siihenkö se nyt kulminoitui, ettei osattu pyytää anteeksi myöhästymistä. Olihan se epäkohteliasta tietty ettei pahoiteltu.

Vierailija
32/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ilmeisesti ollut mitenkään sinulle tärkeä asia. Jos on tärkeä asia en jaksaisi olla noin pikkumainen.

Oliko kyseessä joku ihan "vain tavallinen ihminen" vai joku "virallinen taho"?

Virallinen taho. Luuletko oikeasti, että sovin tarkkoja soittoaikoja muiden kanssa? :"D

Joko trolli tai todella tyhmä siis. 

Vierailija
33/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No puhelinaikojen antaminen sekunnin tarkkuudella on aika vaikeaa, koska ikinä ei voi tietää, milloin sinne luurin päähän sattuu joku vaikeampi keissi tai vähän hitaammalla käyvä asiakas. Jos jokaiseen puhelinpalaveriin varattaisiin aikaa sen worst case scenarion mukaan, päivässä saataisiin hoidettua vain murto-osa asiakastapaamisista. 

Jo tämän avauksen perusteella voin kuvitella, millainen sinun asenteesi oli puhelun alussa, joten ymmärrän hyvin, miksi asiakaspalvelija ei halunnut alkaa matelemaan edessäsi niin kuin olisit halunnut.   

Tuollaista duunia joskus tehneenä, voin sanoa, että tuo on aivan totta. Jos vaikka keskimääräisessä puhelussa aikaa meni 6 minuuttia, soittoajat sovittiin 10 minuutin välein, että suurimman osan ehti ottamaan ajoissa ja nopeampien puheluiden jälkeen ehti esim. vessaan tai hakemaan kahvin. Sitten aina välillä vastaan tuli joku yksinäinen mummo, jonka asioiden selvittämiseen meni se puoli tuntia ja sen jälkeen aikataulua sai yrittää kiriä kiinni loppupäivän. Meillä linja oli kuitenkin se, että asiakas pyrittiin palvelemaan loppuun yhdellä puhelulla, ettei tarvitsisi alkaa sopimaan uusia aikoja.    

Vierailija
34/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä ap on se nolompi.

Vierailija
35/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten ollutkaan tärkeä asia kun jätit hoitamatta? En oikein ymmärrä aloitusviestiä. 

Vierailija
36/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten ollutkaan tärkeä asia kun jätit hoitamatta? En oikein ymmärrä aloitusviestiä. 

Joillekin tuntuu aina olevan tärkeämpää, miten asia hoidetaan kuin se, että asia tulee hoidettua. Mahtaa aloittajalla olla muutenkin vaikea elämässä. Oikeassaolemisen pakko on kamala tauti.

Vierailija
37/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuossa asiakaspalvelun roolissa olevana voin todeta, että ilo oli todennäköisesti molemminpuolinen ettei asia hoitunut siinä puhelimessa :D 

Vierailija
38/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi siitä kärsii jos tärkeä asiasi jää hoitamatta? Sinä vai toinen osapuoli?

Kuulostat AP kohtuuttomalta ja typerältä.

Vierailija
39/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyseessä oli sinun asia? Etkä nyt tee hallaa lähinnä itsellesi kun asia jää hoitamatta? Vaikka kuinka on sovittu aika niin jokainen aikuinen ihminen ymmärtää, että työpäivän aikana tulee kiireellisiä asioita ja aikataulu voi sen vuoksi vähän pettää. Todella noloa ja lapsellista asioiden hoitoa ap:n puolelta.

Vierailija
40/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelee NÖYRÄSTI. Saat sen kuulostamaan matelulta.

Ymmärrän kyllä, että ärsyttää toisen myöhästyminen, mutta ei sitä nyt silti tarvitse nöyrästi anteeksipyydellä ja asiat saa kyllä aikuinen hoidettua vaikka se toinen ei pahoittelisikaan.

Ehkä itsekin olisin kyllästyneen tyly, mutta pääsisin siitä kyllä yli eikä tarvitsisi tänne kirjoittaa.

Jos taas tärkeä meno alkaisi tuolloin niin sanoisin, ei nyt ei onnistu kun tärkeä meno alkaa ja soitit myöhässä.

Ei liity tähän asiaan vaan tuohon nöyryyteen. Ihmiset ovat jopa jättäneet asiakasvalituksia kun myyjä ei ollut tarpeeksi NÖYRÄ. Miksi myyjän pitäisi olla nöyrä? Pitäisi riittää että on kohtelias, ystävällinen, asiallinen ja osaa asiansa mutta ei näköjään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi