Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko mielestäsi kohtuuton? Kysyn vain mielenkiinnosta, en vaihda suhtautumistani vastauksista huolimatta

Vierailija
10.04.2024 |

Kun en suostunut hoitamaan asiaa myöhästyvät henkilön kanssa? Kyseessä minun asiani, tärkeä ja moneen asiaan vaikuttava juttu. Oli sovittu puhelinaika, ei mikään "noin sinnepäin suunnilleen", vaan tarkka aika. Soitti 10 min. myöhässä, kyllästynyt äänesävy, ei pienintäkään pahoittelua myöhästymisestä. Ei, vaikka asiasta huomautin. Sitten ilmoitti vain, että emme sitten voi hoitaa asiaa (kun vaadin sitä, että pysytään aikataulussa.)

Lopetin puhelun siihen paikkaan. Alkaisitko sinä hoitamaan omaa, tärkeää asiaasi myöhästyvän ihmisen kanssa, ilman että hän edes pahoittelisi asiaa?

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästyvän *

Tai myöhästyneen

Vierailija
2/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan puhelimella. Siksi puuttuu kirjaimia joistain kohdista. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puhelimessa on kaikki kirjaimet. 

Ja kyllä mä hoidan tärkeät asiani, vaikka toinen olisi hieman myöhässä.

Et ole kohtuuton. Ehkä vaan jääräpää.

Vierailija
4/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et nyt saa omaa tärkeää asiaa hoidettua, niin olet lähinnä vähän yksinkertainen.

Vierailija
5/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. kun ei tiedä oikeaa tilannetta ja asiaa. Mä olen pitkämielinen eli pitäisi olla todella ikävä tilanne että lopettaisin puhelun viemättä asiaa loppuun.

Vierailija
6/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos sulle on tärkeämpää opettaa/pomottaa sitä toista, kuin hoitaa asiasi, ei kai se asia sitten niin tärkeä ollutkaan...

Vierailija
7/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhtautuminen minun aikaani on noin ylimielistä, en ala tärkeitä asioita hoitamaan. Kyllä myöhästyjä pahoittelee nöyrästi, että on vienyt toisen aikaa. Näin siis normaalit ihmiset toimivat. Ap

Vierailija
8/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassamme vaikeita ihmisiä.

Vierailija
9/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkää ampua itseään nilkkaan niin mikäs siinä.

Vierailija
10/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suhtautuminen minun aikaani on noin ylimielistä, en ala tärkeitä asioita hoitamaan. Kyllä myöhästyjä pahoittelee nöyrästi, että on vienyt toisen aikaa. Näin siis normaalit ihmiset toimivat. Ap

Eli aikasi olikin tärkeämpää kuin itse asia. Eipä tainnut kovin kummoinen asia sitten olla.

Vierailija
11/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilmeisesti ollut mitenkään sinulle tärkeä asia. Jos on tärkeä asia en jaksaisi olla noin pikkumainen.

Oliko kyseessä joku ihan "vain tavallinen ihminen" vai joku "virallinen taho"?

Vierailija
12/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ns. maksava asiakas (ei veronmaksaja), niin ok, vedit rajasi. Saat valita palvelun, joka kohtelee sinua "oikein".

Jos sen sijaan kyseessä joku virkailija, soteihminen, tms., jonka kanssa asia nyt vaan pitää hoitaa tai jää hoitamatta, niin on vähän kohtuutonta. Työtään se ihminen tekee, kaikkea sattuu.

Vierailija
13/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelee NÖYRÄSTI. Saat sen kuulostamaan matelulta.

Ymmärrän kyllä, että ärsyttää toisen myöhästyminen, mutta ei sitä nyt silti tarvitse nöyrästi anteeksipyydellä ja asiat saa kyllä aikuinen hoidettua vaikka se toinen ei pahoittelisikaan.

Ehkä itsekin olisin kyllästyneen tyly, mutta pääsisin siitä kyllä yli eikä tarvitsisi tänne kirjoittaa.

Jos taas tärkeä meno alkaisi tuolloin niin sanoisin, ei nyt ei onnistu kun tärkeä meno alkaa ja soitit myöhässä.

Vierailija
14/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on muita hommia hoidettavana niin sopisin myöhästyjän kanssa uuden ajan.

Vierailija
15/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika joustamatonta, jos oli tärkeästä asiasta kyse, mikä olisi pitänyt saada hoidetuksi.

Toisaalta ymmärrän esim. myyntitilanteessa - mulla kerran asuntovälittäjä myöhästyi näytöstä jotain 10-15 min. ja tuli paikalle just asenteella, että mitä väliä sillä on eikä ollenkaan pahoitellut, ilmoitin, että en osta sun välityksellä sitten asuntoa, koska suhtaudut ylimielisesti ihmisiin ja pidät omaa aikaasi tärkeämpänä kuin toisten aikaa.

Vierailija
16/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No puhelinaikojen antaminen sekunnin tarkkuudella on aika vaikeaa, koska ikinä ei voi tietää, milloin sinne luurin päähän sattuu joku vaikeampi keissi tai vähän hitaammalla käyvä asiakas. Jos jokaiseen puhelinpalaveriin varattaisiin aikaa sen worst case scenarion mukaan, päivässä saataisiin hoidettua vain murto-osa asiakastapaamisista. 

Jo tämän avauksen perusteella voin kuvitella, millainen sinun asenteesi oli puhelun alussa, joten ymmärrän hyvin, miksi asiakaspalvelija ei halunnut alkaa matelemaan edessäsi niin kuin olisit halunnut.   

Vierailija
17/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja voisi vähän enemmän avata millainen tilanne oli kyseessä, sillä on melko suuri merkitys.

10min. on niin lyhyt aika, että omassa elämässäni (lähes) missään tilanteessa tuollaisella ei olisi yhtään mitään merkitystä. Kaikki on "noin" aikoja, töissäkään ei juuri ole palavereita, joten hyvin voin odottaa ja tehdä muuta odotellessa.

Vierailija
18/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ilmeisesti ollut mitenkään sinulle tärkeä asia. Jos on tärkeä asia en jaksaisi olla noin pikkumainen.

Oliko kyseessä joku ihan "vain tavallinen ihminen" vai joku "virallinen taho"?

Virallinen taho. Luuletko oikeasti, että sovin tarkkoja soittoaikoja muiden kanssa? :"D

Vierailija
19/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on sun asia. Sinä kärsit siitä että se jää hoitamatta - ei se toinen osapuoli. Voit olla ihan satavarma, että se toinen osapuoli näkee jatkossa vielä vähemmän vaivaa sinun asiasi hoitamiseksi.

teet itsellesi vahinkoa tuolla kiukuttelulla. Anglokielisillä on tähän sanonta että bite you own nose to spite your face. Ja kyllä, minä hoitaisin asiani kertalla, ettei tarvitsisi odotella toistakin kertaa. 

Vierailija
20/110 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet ns. maksava asiakas (ei veronmaksaja), niin ok, vedit rajasi. Saat valita palvelun, joka kohtelee sinua "oikein".

Jos sen sijaan kyseessä joku virkailija, soteihminen, tms., jonka kanssa asia nyt vaan pitää hoitaa tai jää hoitamatta, niin on vähän kohtuutonta. Työtään se ihminen tekee, kaikkea sattuu.

Olen maksava asiakas. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän