Näin eksäni uuden naisen kanssa ja olo on aivan kauhea
Itseluottamus romahti jostain syystä aivan täysin ja tunnen itseni maailman rumimmaksi mitättömäksi paskakasaksi.
Tämä uusi oli jotain tuhat kertaa kauniimpi kuin mä, nuori, pieni ja siro ja varustettu suunnilleen kilometrin mittaisilla hiuksilla.
Miten tästä suosta pääsee pois??
Kommentit (130)
Saanko kysyä, miksi ex? Joutuuko pieni siro hellan ja nyrkin väliin 3 kk:n sisällä kun intohimo lakkaa? Ovatko samaa tasoa? Eikö pahempaa olisi, jos uusi olisi tismalleen sun näköinen? Tuohan kertoo ettei ole sinusta ollut kiinnostunut ehkä tarpeeksi eikä siten olekaan panostanut suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ajattele jos se uusi olisi rumempi. Sitten miettisit että miten ruma sä sitten olet jos tuo on parempi.
Se on itseasiassa parempi vaihtoehto, tämäkin on tullut meinaa koettua. Toinen eksäni oli joskus kaupassa pullukan ja todella rumasti meikatun naisen kanssa, ja nauroin sen jälkeen koko päivän, että etkö kauheampaa harppua löytäny.
Ap
Kuulostaa siltä, ettei jätetyksi tulemisessasi ole ollut kyse ulkonäöstä, vaan ennemminkin luonteesta.
Olisi kyllä mielenkiintoista saada tietää, että millaiset naiset ne miehet ovat valinneet, jotka ovat minulle antaneet pakit. Ei ole vaan juurikaan tullut kadulla vastaan heitä. Ja vaikka näkisinkin, niin enhän mä voi tietää, vaikka kyseessä olisikin vaikka sisko tai työkaveri.
Vierailija kirjoitti:
Aattele mihin paskaan nyksä kätensä iski!
Ei ollenkaan mihinkään paskaan. Olisin itse halunnut jatkaa suhdetta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo ja annas kun arvaan sä jätit miehesi kun sait päähäs et tää on nähty. Ex-miehesi meni elämässä eteenpäin hommaten uuden ja selvästi paremman naisen kuin sä koskaan olit ja nyt sä sit itket vauva palstalla elämän kurjuutta.
Olen moneen kertaan jo kirjoittanut, että mies jätti minut.. Ei tarvii arvailla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aattele mihin paskaan nyksä kätensä iski!
Tekeekö se ihmisestä paskan, jos suhde tietyn henkilön X kanssa ei kestä? Miksi ihmisiä oikein lietsotaan rakentamaan minuutensa ja itsetuntonsa ihan naurettaville asioille?
?? Exä jätti tylysti, se kertoo exästä. Suhteet voi lopettaa myös nätisti.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset tuntuu olevan joillekinämmille kiukkua aiheuttava asia. Yleensä vanhemmille läskeille rumiluksille. Sen painon voi pitää kurissa vanhempanakin ja miestukkaa ei ole pakko operoida heti 35+ ikäisenä.
Ja vanhemmilla läskeillä miehillä ärsytystä aiheuttaa toisen miehen pituus, lihaksikkuus ja kyllä, jopa ne hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset tuntuu olevan joillekinämmille kiukkua aiheuttava asia. Yleensä vanhemmille läskeille rumiluksille. Sen painon voi pitää kurissa vanhempanakin ja miestukkaa ei ole pakko operoida heti 35+ ikäisenä.
Ja vanhemmilla läskeillä miehillä ärsytystä aiheuttaa toisen miehen pituus, lihaksikkuus ja kyllä, jopa ne hiukset.
Täydellinen hiusraja?
En haluaisi törmätä exääni, jos erostamme on vain vähän aikaa ja jos en olisi vielä päässyt kunnolla yli erosta. Tarvitsen etäisyyttä exään pitkäksi aikaa, kunnes tunteet on kuolleet. Sen jälkeen voin aidosti iloita vaikka exän uudesta onnesta ja toivoa tälle pelkkää hyvää ilman että tunnen pistosta sydämessä. Tiedän, että toiset pääsee nopeasti yli erosta, mutta mä en ole sellainen. Tarvitsen oman aikani käsitellä tunteitani ja ajatuksiani, sekä täydellisen etäisyyden oton exään. Pari kuukautta erosta on aika lyhyt aika mulle, joten en haluaisi niin nopeasti törmätä exääni ja hänen uuteen kumppaniin. Muutama vuosi eron jälkeen jos törmättäisiin, niin tilanne voisi olla eri. En ole koskaan kokenut tarvetta jatkaa ystävinä exieni kanssa eron jälkeen. Joo okei, joidenkin kanssa ollaan saatettu vaihtaa kuulumisia kerran viidessä vuodessa. Exä on exä. Historiaa.
Joopajoo ja annas kun arvaan sä jätit miehesi kun sait päähäs et tää on nähty. Ex-miehesi meni elämässä eteenpäin hommaten uuden ja selvästi paremman naisen kuin sä koskaan olit ja nyt sä sit itket vauva palstalla elämän kurjuutta.