Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin eksäni uuden naisen kanssa ja olo on aivan kauhea

Vierailija
09.04.2024 |

Itseluottamus romahti jostain syystä aivan täysin ja tunnen itseni maailman rumimmaksi mitättömäksi paskakasaksi.

Tämä uusi oli jotain tuhat kertaa kauniimpi kuin mä, nuori, pieni ja siro ja varustettu suunnilleen kilometrin mittaisilla hiuksilla.

Miten tästä suosta pääsee pois?? 

Kommentit (130)

Vierailija
81/130 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkät hiukset tuntuu olevan joillekinämmille kiukkua aiheuttava asia. Yleensä vanhemmille läskeille rumiluksille. Sen painon voi pitää kurissa vanhempanakin ja miestukkaa ei ole pakko operoida heti 35+ ikäisenä.

Ulisee katkeroitunut perseenruma incel. Meinasin ensin sanoa, että miehetkin voisi pitää huolta itsestään, mutta päätin kääntää sen wt-kielelle, niin sinäkin ymmärrät.

Tuollainen on aivan turhaa. Miksi et vaan keksinyt selitystä, miksi on miestukka ja miksi et halua laihduttaa.

Vierailija
82/130 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit nokittaa helposti ottamalla afrikaanon ja kehumalla miehellesi kun on kivaa kun nyt on mies, jonka jööti myös tuntuu jossakin.

Ihanko jööti pöntössä on niin iso, että tuntuu... 

Happamia, sanoi kettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/130 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se ulkonäkö kaikki kaikessa?

Ei se kaikki kaikessa ole, mutta kuten palstalla saamme huomata, että kun naisella on jo lähteissään ylipainoa, ei niin kaunis muutenkaan ja ikää karttuu ja luonne muuttuu ilkeämmäksi, niin lopputulos on melko järkyttävä. Paljon parempi, että nainen on kaunis ja normaali/hoikka ja mukava luonteeltaan.

Vierailija
84/130 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin vuosia yhdessä miehen kanssa, joka ei oikein missään tapauksessa halunnut lapsia _eikä edes ollut lapsirakas_ ja koska mulle perheenperustaminen oli tärkeää, niin erohan siitä lopulta tuli.

Pari-kolme vuotta myöhemmin näin tämän exän ihan sattumalta ja hän oli liikkeellä uuden naisensa ja taaperoikäisen lapsen kanssa jota hän just nosti harteilleen istumaan.

Se olo mikä tuosta näystä tuli oli sanoinkuvaamattoman kauhea. Itse olin _ja olen edelleen_ lapseton enkä ole tuon eron jälkeen edes seurustellut. Kautta rantain sain selville, että mies oli tavannut tuon naisen melkein heti kun me oltiin muutettu erilleen ja se raskaus oli ollut ylläri ja alkoi nopeasti, mutta ei lopulta ollutkaan yhtään harmillinen vahinko. Nyt heillä on käsittääkseni kolme lasta.

Vierailija
85/130 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit nokittaa helposti ottamalla afrikaanon ja kehumalla miehellesi kun on kivaa kun nyt on mies, jonka jööti myös tuntuu jossakin.

Oon pari kertaa vääntäny käsivarren paksusen jöötin perärööristä enkä kyllä tajuu mitä te nuijat siitä saatte.

Vierailija
86/130 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin vuosia yhdessä miehen kanssa, joka ei oikein missään tapauksessa halunnut lapsia _eikä edes ollut lapsirakas_ ja koska mulle perheenperustaminen oli tärkeää, niin erohan siitä lopulta tuli.

Pari-kolme vuotta myöhemmin näin tämän exän ihan sattumalta ja hän oli liikkeellä uuden naisensa ja taaperoikäisen lapsen kanssa jota hän just nosti harteilleen istumaan.

Se olo mikä tuosta näystä tuli oli sanoinkuvaamattoman kauhea. Itse olin _ja olen edelleen_ lapseton enkä ole tuon eron jälkeen edes seurustellut. Kautta rantain sain selville, että mies oli tavannut tuon naisen melkein heti kun me oltiin muutettu erilleen ja se raskaus oli ollut ylläri ja alkoi nopeasti, mutta ei lopulta ollutkaan yhtään harmillinen vahinko. Nyt heillä on käsittääkseni kolme lasta.

Tyylisi kirjoittaa vaikuttaa tutulta, enkä kyllä ihmettele, ettei eksääsi kiinnostanut hankkia lapsia juuri sinun kanssa.

Vierailija
87/130 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas säälin sydämeni pohjasta sitä eksän uutta. Eikä se kauan kestänytkään. Tiesin sen, ei kukaan kestä sitä narsistia kovin kauaa.

Kuinka mones oli narskulle?

Tietääkseni siinä vaiheessa neljäs, mutta oltiin alle 30v silloin. 

Vierailija
88/130 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vertaile itseäsi. Olette molemmat omalla tavallanne ihania. 

Exän tapa olla ihana ei kuitenkaan kelvannut.

Vierailija
89/130 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän oli voimakkaan ehdottomasti kielteisellä kannalla lapsiasiaan, johtui se suhteestanne ja siitä, ettei sinun kanssa halunnut niitä. Myöhemmin miehet usein hankkivat lapsia sopivamman kumppanin kanssa.

Vierailija
90/130 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä sun kommentteja kun lukee niin, ehkä exäsi huomasi että olet myös ruma sisäisesti

Vierailija
91/130 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin näin entisen aviomieheni uuden. Oli kyllä tuhat kertaa rumempi kuin mä. Tää ei nyt kyllä lohduta sua, mutta joskus mieskin voi oikeesti vaihtaa rumempaan.

Exäni uudella on lyhyet, ohuet poikahiukset, silmälasit, on lihava ja ruma.

Mulla taas pitkät, normaalipaksuiset hiukset eikä laseja, oon normaalipainoinen (en oo hoikka) enkä oo ruma.

Oletkos vapaa 😉?

Vierailija
92/130 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vain ja ainoastaan säälittää exän uudet, tosin viimeisin uusin oli myös fiksu ja ilmeisesti hän ymmärsi ottaa ja lähteä aika nopeasti merkeistä päätellen. Hyvä me! Osataan vielä lukea kahjoja miehiä ja juosta kun tarve vaatii!

Vierailija
93/130 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää päästä elämässä eteenpäin, onni on elämässä tässä ja nyt🥰 Minulla on ollut ns fiksut pitkäaikaiset exät, kaikilla elämä kunnossa kaikin puolin, hyvät työurat, terveys kunnossa sekä tukevat perheet. Muistelen heitä pelkästään hymyhuulin. Se oikea rakkaus kun tulee kohdalle, ei sitä mikään maailmassa pysty sammuttamaan tai estämään ja tunne vain vahvistuu vuosi vuodelta. Sitä toivon exilleni myös, koska rakkaus voittaa kateuden ja muut ikävät tunteet, jota nyt tässä ketjussa paljon tulee esille💞

Vierailija
94/130 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään exää. Ei huolta kenenkään naisystävistä. 

Vierailija
95/130 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex:t on joskus aika tosi uteliaita. Olin eronnut jo 2 vuotta sitten ex:tä, ja kun se luuli että minulla on uusi naisystävä, niin ex vaimo tuli naapuritalon parkkipaikalla vakoilemaan että minkälainen ja näköinen minun uusi naisystävä on, kun kuuli että oli tulossa minun luokse ja tiettyyn kellonaikaan. Ei vaan tainnut muistaa että minun keittiön ikkunasta on ihan hyvä näkymä naapuri rivarin pihaan ja sen auto on aika helppo tunnistaa. Mikä ihmisestä tekee noin uteliaan? Varsinkaan enää pari vuotta eron jälkeen johon päädyttiin yhteisellä päätöksellä.

Vierailija
96/130 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ajattele jos se uusi olisi rumempi. Sitten miettisit että miten ruma sä sitten olet jos tuo on parempi.

Se on itseasiassa parempi vaihtoehto, tämäkin on tullut meinaa koettua. Toinen eksäni oli joskus kaupassa pullukan ja todella rumasti meikatun naisen kanssa, ja nauroin sen jälkeen koko päivän, että etkö kauheampaa harppua löytäny.

Ap

Sulla sitte exiä riittää, eikä ihme. Tukehdu vaan siihen kateuteesi, ilkeä ihminen.

Vierailija
97/130 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa eksien tekemiset? 

Juurikin näin, että ketä kiinnostaa?! Minua ei juurikaan hetkauta, vaikka entinen ukko vihittäisiin Playboy playmaten kanssa. Siitä vaan ja lykkyä tykö! 

Vierailija
98/130 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala miten aloittajan tunnetilaa lytätään. Totta hitossa se sattuu nähdä exä uuden kanssa jos on itse tullut jätetyksi. 

Vierailija
99/130 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma tilanne on toisinpäin. Ex oli jokusen vuoden vanhempi, ei mikään komea tai pitkä tms. Nykyinen taas on minua nuorempi ja todella komea ja pitkä jne. Ex taas sai itseäänkin vanhemman naisen ja nätisti sanottuna aika vaatimattoman näköinen ja ylipainoinen. Itse taas olen hoikka, hyvä vartalo enkä muutenkaan ruma. Ehkä me sitten saatiin molemmat omaa tasoa olevat kumppanit, vaikka en sinänsä näihin tasoteorioihin usko. 

Vierailija
100/130 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se ulkonäkö kaikki kaikessa?

Ei tietenkään ole, mutta ainoa asia, joka näkyy päällepäin lyhyessä kohtaamisessa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän