Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin eksäni uuden naisen kanssa ja olo on aivan kauhea

Vierailija
09.04.2024 |

Itseluottamus romahti jostain syystä aivan täysin ja tunnen itseni maailman rumimmaksi mitättömäksi paskakasaksi.

Tämä uusi oli jotain tuhat kertaa kauniimpi kuin mä, nuori, pieni ja siro ja varustettu suunnilleen kilometrin mittaisilla hiuksilla.

Miten tästä suosta pääsee pois?? 

Kommentit (130)

Vierailija
101/130 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vertaile itseäsi. Olette molemmat omalla tavallanne ihania. 

Mutta exän mielestä vain se uusi on ihana.

Vierailija
102/130 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla vissiin tätätukka kun oli heti noin kateellinen noista "kilometrin mittaisista" hiuksista.

Moni tekee itsestään ihan tädin näköisen ja alkaa nalkuttamaan ja sitten ihmettelevät kun miehet hakeutuvat sellaiseen seuraan, johon he alunperin siinä jätetyssä exässä rakastuivat/ihastuivat, eli pitkiin hiuksiin, hoikkuuteen, iloisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/130 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalla vissiin tätätukka kun oli heti noin kateellinen noista "kilometrin mittaisista" hiuksista.

Moni tekee itsestään ihan tädin näköisen ja alkaa nalkuttamaan ja sitten ihmettelevät kun miehet hakeutuvat sellaiseen seuraan, johon he alunperin siinä jätetyssä exässä rakastuivat/ihastuivat, eli pitkiin hiuksiin, hoikkuuteen, iloisuuteen.

Ei mulla ole tätitukka, mutta vaan puolen kilometrin mittainen. Ja koska olen jättikokoinen, niin ei hiukset edes näytä pitkiltä.

Ap

Vierailija
104/130 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä :(

Ap

Vierailija
105/130 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
106/130 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin näin entisen aviomieheni uuden. Oli kyllä tuhat kertaa rumempi kuin mä. Tää ei nyt kyllä lohduta sua, mutta joskus mieskin voi oikeesti vaihtaa rumempaan.

Exäni uudella on lyhyet, ohuet poikahiukset, silmälasit, on lihava ja ruma.

Mulla taas pitkät, normaalipaksuiset hiukset eikä laseja, oon normaalipainoinen (en oo hoikka) enkä oo ruma.

Öö, miten silmälasit liittyy rumuuteen? Kyllä tuo sun vuodatus kertoo enemmän susta, kuin sun exän uuden ulkonäöstä...

Vierailija
107/130 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälisin sitä uutta naista lähinnä. En ottaisi takaisin ketään exää. Ovat sitä ihan syystäkin.

Vierailija
108/130 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ajattele jos se uusi olisi rumempi. Sitten miettisit että miten ruma sä sitten olet jos tuo on parempi.

Se on itseasiassa parempi vaihtoehto, tämäkin on tullut meinaa koettua. Toinen eksäni oli joskus kaupassa pullukan ja todella rumasti meikatun naisen kanssa, ja nauroin sen jälkeen koko päivän, että etkö kauheampaa harppua löytäny.

Ap

Sinulla tuntuu olevan taipumusta jäädä vellomaan entisiin suhteisiin, mikäli exien uudet aiheuttaa tuollaisia tunteita. Joko alemmuutta tai ylemmyyttä. Jos ero on käsitelty omassa mielessä ja kaikki ok, tunteen pitäisi olla melkolailla neutraali tuossa mielessä. Ilman tarvetta alentaa ketään osapuolista.

Vierailija
109/130 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ajattele jos se uusi olisi rumempi. Sitten miettisit että miten ruma sä sitten olet jos tuo on parempi.

Se on itseasiassa parempi vaihtoehto, tämäkin on tullut meinaa koettua. Toinen eksäni oli joskus kaupassa pullukan ja todella rumasti meikatun naisen kanssa, ja nauroin sen jälkeen koko päivän, että etkö kauheampaa harppua löytäny.

Ap

Sinulla tuntuu olevan taipumusta jäädä vellomaan entisiin suhteisiin, mikäli exien uudet aiheuttaa tuollaisia tunteita. Joko alemmuutta tai ylemmyyttä. Jos ero on käsitelty omassa mielessä ja kaikki ok, tunteen pitäisi olla melkolailla neutraali tuossa mielessä. Ilman tarvetta alentaa ketään osapuolista.

En mä tuonkaan ihmisen olemassaoloa edes muistanut enää kunnes törmäsin häneen kaupassa. Nauroin ja unohdin taas koko tyypin. En kutsuisi vellomiseksi. 

Tästä viimeisimmästä erosta on kaksi kuukautta aikaa, joten siinä saanee edelleen vähän velloa, kun on tullut kylmästi jätetyksi?

Ap

Vierailija
110/130 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uökonäkö oikeasti noin tärkeää? Erittäin hyvännäköinenkin voi olla täys kuspää ja toisinpäin. Ulkonäön kanssa ei seukata. 

Vierailija
111/130 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se ulkonäkö kaikki kaikessa?

Ei tietenkään ole, mutta ainoa asia, joka näkyy päällepäin lyhyessä kohtaamisessa.

Ap

Niin? Mitä väliä sillä siis on? Sillä lienee hyvä syy miksi hän on exä.

Vierailija
112/130 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitö väliä exien elämällä on mihinkään? Jatkakaa matkaa. 

Vierailija
113/130 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi on paljon ihanampi. Mies on hymy korvissa aamusta iltaan.

Vierailija
114/130 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sepä pinnallinen alku ja syy olla yhdessä. Hyvä siis et on exä. 

Vierailija
115/130 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman onnellisin mies. Ole onnellinen hänen puolestaan.

Vierailija
116/130 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylysti jättävä mies on kuspää. Kuspäiden perään ei itketä. Niille nauretaan. 

Vierailija
117/130 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattele mihin paskaan nyksä kätensä iski!

Vierailija
118/130 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, mun miehen eksä ääneen ihmetteli tätä päin näköä, kun näki mut ensi kertaa. Miehen eksä on pitkä, missin näköinen blondi. Mä olen tumma, lyhyt ja paksuhko maatiainen. Se oli huvittava se halveksinta exän katseessa, että hyh, miksi tuonnäköinen. Mutta eipä kyllä miehelle merkitse ulkonäkö juuri mitään, sen jälkeen kun on parissa aiemmassa suhteessa nähnyt ettei se hyvännäköisyys tuo yhteensopivuutta eikä onnea.

Vierailija
119/130 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aattele mihin paskaan nyksä kätensä iski!

Tekeekö se ihmisestä paskan, jos suhde tietyn henkilön X kanssa ei kestä? Miksi ihmisiä oikein lietsotaan rakentamaan minuutensa ja itsetuntonsa ihan naurettaville asioille? 

Vierailija
120/130 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei.