Näin eksäni uuden naisen kanssa ja olo on aivan kauhea
Itseluottamus romahti jostain syystä aivan täysin ja tunnen itseni maailman rumimmaksi mitättömäksi paskakasaksi.
Tämä uusi oli jotain tuhat kertaa kauniimpi kuin mä, nuori, pieni ja siro ja varustettu suunnilleen kilometrin mittaisilla hiuksilla.
Miten tästä suosta pääsee pois??
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa eksien tekemiset?
Ainakin mun kaveria. Jätti miehensä suht kylmästi ja nyt se valittaa, kun exällä on uusi nainen ja kivaa on. Kuluttaa energiansa kyttäilyyn. Olen miettinyt, että jos sen exä on niin veemäinen tyyppi niinku sanoo olevansa, niin miksi sitten vahtii mitä se tekee.
Vierailija kirjoitti:
Voit nokittaa helposti ottamalla afrikaanon ja kehumalla miehellesi kun on kivaa kun nyt on mies, jonka jööti myös tuntuu jossakin.
Ihanko jööti pöntössä on niin iso, että tuntuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun exä alkoi meidän eron jälkeen olemaan tosi ruman naisen kanssa, oikein vastenmielisen näköinen harppu. Mua huvitti suuresti kun kuulin, että se uusi nainen oli jättänyt mun exän, vielä oikein tyylikkäästi wa-viestillä 😂 Ei ukko ollutkaan niin hyvä, kuin itse luuli 😂
Lapsellista.
Tiedän, ja silti niin tyydyttävää 🤣🤣🤣
Exällä tuntuu käyneen munkki. Kaunis naisellinen nainen. Mukava panna ja pitää hyvänä, suudella ja sylitellä. Olit sellainen välivaihe aidon rakkauden edellä.
Sori,ei ollut tarkoitus että näet meitä yhdessä.
M49
Siis, tota noin, mitä ap oikein tarkoitat?
Itse olen kohdannut ex:ni joks ikisessä tilsnteessa, kun on vaihdettu lasten oleminen, hänen luonasm viikottain, lomilla, matkoilla ja juhlapyhinä.
Nää jutut toimii hyvin. Ovat toimineet eron alusta lähtien.
Vain wth perheissä riideltääm näistä asioista. Sivistyneet, älykkäät, koulutetut ihmiset, aattelevat aina, lastensa parasta.
Kuten sitä, että eronneen perheeen lapsi, tuntee kodikseen myöd erinneen perheen isän tai äidin uuden perheen. Uusine vaivoineen.
Ja tottahan tähän vaikuttaa erittäin paljon se, miten se puoliso, jolle lapset erossa jää: suhtautuu ja puhuu ja käyttäytytyy, eroa halunutta puolisoa kohtaan.
Harva hokaa sen, että lapset ovat TÄYSIN ulkopuolisia, yhdenkään avioliiton päättymiseen.
Niin no joo, ehkä,jotkit lapsen erittäin vakavat ja vaativat sairauksey, voivat johtaa avioeroon.
Mutta miksi... ? Avioliittoon menessä vannotaan, että huolehditaan aviopuolisosta ja omasta perheestä: niin myötä kuin VASTOINKÄYMISISSÄSSÄKIN?
Muhammad Bin Jaafarinko kanssa olet hänet nähnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ajattele jos se uusi olisi rumempi. Sitten miettisit että miten ruma sä sitten olet jos tuo on parempi.
Se on itseasiassa parempi vaihtoehto, tämäkin on tullut meinaa koettua. Toinen eksäni oli joskus kaupassa pullukan ja todella rumasti meikatun naisen kanssa, ja nauroin sen jälkeen koko päivän, että etkö kauheampaa harppua löytäny.
Ap
No ilmanko sinua nyt juilii, kun tuo kilometritukka nauraa, mimmoisen harppuun hänen kultapuppulinsa on joskus erehtynyt kompastumaan.
Kannattaako olla niin ketun ilkeä? Kettu puree aina nilkkaan sitten kuitenkin.
Ei hän edes tiedä, että olen olemassa. Saati sitten että miltä näytän.
Ap
Miten niin ei tiedä, että olet olemassa? Kyllä miehetkin puhuu existään. Ja näyttää kuvia...
Enpä usko, että puhuu ja kuviakaan tuskin on ainuttakaan.
Ap
Exä on exä syystä, tuskin se mikään helmi on, jos se on kerran jo heivattu.
Vierailija kirjoitti:
Exä on exä syystä, tuskin se mikään helmi on, jos se on kerran jo heivattu.
En olekaan helmi. Hän heivasi minut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Exän uusi kuulostaa joltain thaitytöltä
... vai onko tyttö ollenkaan 🤭
HIHHIHHIH miten hauska sutkautus, ikää oli varmaan 13v?
Vierailija kirjoitti:
M49
Noin vanhan patun uudesta mammasta ei kukaan ole kiinnostunut 👴👵🏻
Vierailija kirjoitti:
M49
Eksäni ei kyllä ole tuollainen vanha patu :D 20 vuotta ikää liikaa..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exällä tuntuu käyneen munkki. Kaunis naisellinen nainen. Mukava panna ja pitää hyvänä, suudella ja sylitellä. Olit sellainen välivaihe aidon rakkauden edellä.
Sanasta sylitellä tulee heti mieleen, että kirjoittaja on joku Marimekon kaapuja käyttävä tukeva tantta.
Taidat olla itse sitä kokoluokkaa, ettei edes makuukammariin kanto ja sylityksin naiminen onnistu. Tuhti bulldogin näköinen otus, joka tuijottaa murhaavasti kauniita neitoja, kaltaisesi tiedetään :)
Vierailija kirjoitti:
'Mukava panna'...no nyt on kyllä aidon rakkauden tunnusmerkit hanskassa.
Vierailija kirjoitti:
Älä ryve itsesäälissä, vaan ota tää positiivisesti. Mitä jos saisit tästä nyt motivaatiota itsesi kohentamiseen, kun kerta et oo tyytyväinen ulkonäköösi? Jos on esim. pitää pudottaa painoa, niin voisko tää toimia porkkanana? Entäpä hiukset? Pystytkö itse kasvattamaan suunnilleen kilometrin pituiset hiukset? Mitä jos kävisit suuhygienistilla puhdistamassa ja valkaisemassa hampaat? Kosmetologilla ihonpuhdistuksessa? Ostaisit uusia, kivoja meikkejä ja vaatteita?
Alkaisit kuntoilemaan ilmaiseksi YouTube videiden avulla kotona (säästää paljon aikaa ja rahaa)?
Mitäs jos hän tekee jo kaikkea ja vähän enemmän, eikä siltikään tunnu riittävän... Eksälle?
Tai miksi ihmisen pitäisi kilpailla eksän nyksän takia?
Vierailija kirjoitti:
Siis, tota noin, mitä ap oikein tarkoitat?
Itse olen kohdannut ex:ni joks ikisessä tilsnteessa, kun on vaihdettu lasten oleminen, hänen luonasm viikottain, lomilla, matkoilla ja juhlapyhinä.
Nää jutut toimii hyvin. Ovat toimineet eron alusta lähtien.
Vain wth perheissä riideltääm näistä asioista. Sivistyneet, älykkäät, koulutetut ihmiset, aattelevat aina, lastensa parasta.
Kuten sitä, että eronneen perheeen lapsi, tuntee kodikseen myöd erinneen perheen isän tai äidin uuden perheen. Uusine vaivoineen.
Ja tottahan tähän vaikuttaa erittäin paljon se, miten se puoliso, jolle lapset erossa jää: suhtautuu ja puhuu ja käyttäytytyy, eroa halunutta puolisoa kohtaan.
Harva hokaa sen, että lapset ovat TÄYSIN ulkopuolisia, yhdenkään avioliiton päättymiseen.
Jos rakastaa toista ihmistä, niin haluaa hänelle hyvää vaikka oma suhde hänen kanssaan kariutuisikin syystä tai toisesta. Kaikki muu kisailu ja kyräily on itsekästä itselleen hamuamista. Ihmekös elämä tuntuu kurjalta.
Mä näin kanssa eksänä uuden ja oli kyllä kaunis ja hoikka, mutta ajattelin vaan, että miten paljon onnekkaampi minä olen kuin hän kun ei enää tarvitse eksän kaltaista miestä sietää.
Lapsellista.