Näin eksäni uuden naisen kanssa ja olo on aivan kauhea
Itseluottamus romahti jostain syystä aivan täysin ja tunnen itseni maailman rumimmaksi mitättömäksi paskakasaksi.
Tämä uusi oli jotain tuhat kertaa kauniimpi kuin mä, nuori, pieni ja siro ja varustettu suunnilleen kilometrin mittaisilla hiuksilla.
Miten tästä suosta pääsee pois??
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Mä näin kanssa eksänä uuden ja oli kyllä kaunis ja hoikka, mutta ajattelin vaan, että miten paljon onnekkaampi minä olen kuin hän kun ei enää tarvitse eksän kaltaista miestä sietää.
Varmaan eri juttu, jos olet halunnutkin eroon koko tyypistä. Minä en olisi halunnut..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exällä tuntuu käyneen munkki. Kaunis naisellinen nainen. Mukava panna ja pitää hyvänä, suudella ja sylitellä. Olit sellainen välivaihe aidon rakkauden edellä.
'Mukava panna'...no nyt on kyllä aidon rakkauden tunnusmerkit hanskassa.
kyllä se on mukava panna kun rakastaa.
Pitkät hiukset tuntuu olevan joillekinämmille kiukkua aiheuttava asia. Yleensä vanhemmille läskeille rumiluksille. Sen painon voi pitää kurissa vanhempanakin ja miestukkaa ei ole pakko operoida heti 35+ ikäisenä.
Minä taas säälin sydämeni pohjasta sitä eksän uutta. Eikä se kauan kestänytkään. Tiesin sen, ei kukaan kestä sitä narsistia kovin kauaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exä on exä syystä, tuskin se mikään helmi on, jos se on kerran jo heivattu.
En olekaan helmi. Hän heivasi minut.
Ap
No ei se sitten mitään aitoa rakkautta ollut. Ymmärrän loukatuksi tulemisen tunteen, mutta mitä sinä loppujen lopuksi menetit?
Vierailija kirjoitti:
Minä taas säälin sydämeni pohjasta sitä eksän uutta. Eikä se kauan kestänytkään. Tiesin sen, ei kukaan kestä sitä narsistia kovin kauaa.
Kuinka mones oli narskulle?
Eksä olisi sua ennemmin tai myöhemmin kohdellut huonosti. Joten parempi niin, hän on nyt jonkun toisen ongelma.
Ymmärrän sua ap. Ennen lapsia urheilimme miehen kanssa yhdessä, mutta lasten syntymän jälkeen mies lähti harrastuksiin yksin ja jätti mut kotiin ilmaiseksi lastenvahdiksi. Plösöönnyin ja mies päivitti mut nuorempaan ja nätimpään. Ei voi ottaa lapsia luokseen, kun ei pääsisi viikonloppuisin kiipeilymatkoille uuden naisensa kanssa.
Mulla vastaava tilanne olisi ehkä kirpaissut jos sellainen olisi tullut eteen melko pian jätetyksi tulemisen jälkeen, mutta enää tuskin kirpaisisi. Mietin jo silloin kun hän oli kanssani että saisi kauniimmankin, ja se myös tuli hänen puheissaan rivien välistä selväksi. En enää haluaisi niin komeaa miestä.
Arvosta itseäsi, Elä haaskaa aikaa menneeseen. Poimit parhaat hetket muistoihin ja jatkat matkaa. Ihmiset opettaa meitä matkan varrella, sinulle on varmaan luvassa hyviä asijoita elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset tuntuu olevan joillekinämmille kiukkua aiheuttava asia. Yleensä vanhemmille läskeille rumiluksille. Sen painon voi pitää kurissa vanhempanakin ja miestukkaa ei ole pakko operoida heti 35+ ikäisenä.
Ulisee katkeroitunut perseenruma incel. Meinasin ensin sanoa, että miehetkin voisi pitää huolta itsestään, mutta päätin kääntää sen wt-kielelle, niin sinäkin ymmärrät.
Vierailija kirjoitti:
Mulla vastaava tilanne olisi ehkä kirpaissut jos sellainen olisi tullut eteen melko pian jätetyksi tulemisen jälkeen, mutta enää tuskin kirpaisisi. Mietin jo silloin kun hän oli kanssani että saisi kauniimmankin, ja se myös tuli hänen puheissaan rivien välistä selväksi. En enää haluaisi niin komeaa miestä.
Siitä on aikaa 2 kk...
Ap
Tunnereagtiosi oli ap ymmärrettävä ja inhimillinen. Te ette olleet eksäsi kanssa sopivat kumppanit toisillenne. Turhaan mietit sen uuden ulkoista ihanuutta, on mimmonen on ja se ei vaikuta sun elämään. Löydät vielä jonkun ihanan itsellesikin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä on aikaa 2 kk...
Ap
Joo no sitten ymmärrän. Eiköhän tuo ketutus mene pian ohi, tai viimeistään kun löydät jonkun itsellesi sopivamman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näin kanssa eksänä uuden ja oli kyllä kaunis ja hoikka, mutta ajattelin vaan, että miten paljon onnekkaampi minä olen kuin hän kun ei enää tarvitse eksän kaltaista miestä sietää.
Varmaan eri juttu, jos olet halunnutkin eroon koko tyypistä. Minä en olisi halunnut..
Ap
Mies, joka on tarkoitettu sinulle rakastaa sinua takaisin. Ajattele niin päin, että tämä on pikemminkin mahdollisuutesi löytää parempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulisee katkeroitunut perseenruma incel. Meinasin ensin sanoa, että miehetkin voisi pitää huolta itsestään, mutta päätin kääntää sen wt-kielelle, niin sinäkin ymmärrät.
Läski rumilus spotattu.
Vierailija kirjoitti:
Exä on exä syystä, tuskin se mikään helmi on, jos se on kerran jo heivattu.
Tähän ajatukseen minäkin olen päätynyt, kun mietin syitä, miksi miehet ovat hylänneet teidät.
Olen mies ja minulle ei naisen ulkonäkö ole kovinkaan tärkeää, tärkeämpää on se kuinka tulen toimeen naisen kanssa. Tosin olen ollut jo vuosia naimisissa ja olen edelleen samaa mieltä, vaikka en ole seurustellut muiden naisten kanssa, sen jälkeen kun minusta tuli aviomies.
Onko se ulkonäkö kaikki kaikessa?
Mitähän oikein olet vetänyt? On olemassa myös parisuhteita, joissa ei avioiduta eikä lisäännytä.
Ap