Näin eksäni uuden naisen kanssa ja olo on aivan kauhea
Itseluottamus romahti jostain syystä aivan täysin ja tunnen itseni maailman rumimmaksi mitättömäksi paskakasaksi.
Tämä uusi oli jotain tuhat kertaa kauniimpi kuin mä, nuori, pieni ja siro ja varustettu suunnilleen kilometrin mittaisilla hiuksilla.
Miten tästä suosta pääsee pois??
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Itse olin vain tyytyväinen kun ex löysi uuden. Vielä isompi helpotus oli, kun meni naimisiin naisen kanssa. Koin päässeeni lopullisesti eroon.
Sama. Olin helpottunut päästyäni eroon ja vielä helpottuneempi kun näin hänen siirtyneen toisen riesaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ryve itsesäälissä, vaan ota tää positiivisesti. Mitä jos saisit tästä nyt motivaatiota itsesi kohentamiseen, kun kerta et oo tyytyväinen ulkonäköösi? Jos on esim. pitää pudottaa painoa, niin voisko tää toimia porkkanana? Entäpä hiukset? Pystytkö itse kasvattamaan suunnilleen kilometrin pituiset hiukset? Mitä jos kävisit suuhygienistilla puhdistamassa ja valkaisemassa hampaat? Kosmetologilla ihonpuhdistuksessa? Ostaisit uusia, kivoja meikkejä ja vaatteita?
Alkaisit kuntoilemaan ilmaiseksi YouTube videiden avulla kotona (säästää paljon aikaa ja rahaa)?
Kosto 💪
Mistä? Siitä, että joku toinen ihminen kehtaa olla onnellinen? Taas oikein perinteisten arvojen ylevää riemujuhlaa tämä ketju.
Stop. Ei uusi kerro onko joku onnellinen tai myöhemmin, suhde arkistuu(?). Miehet nyt ottavat jonkun, aina. Paitsi osa ei. Miksi haluaisi jonkun jolla on peräjälkeen aina joku. t. eri
olisiko kannattanut ajatella siinä vaiheessa kun menit eroamaan?
Eikös naisille ole tyypillistä tehdä tuossa tilanteessa kosto laihdutus tai jotain muita kosto toimenpiteitä? No, jos olette eronneet niin eiköhän kumpikin elä jo omaa elämää.
Minä en ole pitkä, en hoikka, en pitkätukkainen, en kauniisti pukeutuva, enkä edes koulutettu.
Ja silti kaksi erittäin komeaa miestä on joskus rakastunut minuun.
Ei se ole kiinni ihmisten paremmuudesta toisiin nähden, eikä se ole kilpailua. Se on kiinni ajoituksesta, kemiasta, ja mitä mies haluaa elämäänsä juuri sillä hetkellä.
Mä luulen että sä olet todella ruma
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että sä olet todella ruma
Sisältä ainakin näiden juttujen perusteella. Ruma ja lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin näin entisen aviomieheni uuden. Oli kyllä tuhat kertaa rumempi kuin mä. Tää ei nyt kyllä lohduta sua, mutta joskus mieskin voi oikeesti vaihtaa rumempaan.
Exäni uudella on lyhyet, ohuet poikahiukset, silmälasit, on lihava ja ruma.
Mulla taas pitkät, normaalipaksuiset hiukset eikä laseja, oon normaalipainoinen (en oo hoikka) enkä oo ruma.
Miehet on outoja. Mun exä (oltiin molemmat 3-kymppisiä, urheilullisia, asuimme yhdessä pari vuotta) viestitteli ja ilmeisesti myös petti 4-5-kymppisten lihavien tätien kanssa ja lopulta ilmoitti haluavansa erota. Olin ihan järkyttynyt, että miksi ihmeessä.
Masennuin erosta ja lihoin ja häpeilin mahamakkaroitani, mutta uskaltauduin lopulta treffeille tapailin muutaman kerran itseäni vähän vanhempaa, melkein 4-kymppistä miestä, kunnes paljastui, että hän on naimisissa 20-vuotiaan kaunottaren kanssa. Kohotti kyllä itsetuntoa kieltämättä.
Vierailija kirjoitti:
olisiko kannattanut ajatella siinä vaiheessa kun menit eroamaan?
Hän jätti mut.
Ap
Ketä kiinnostaa jonku exän uusi ? Kyllä pitää olla tylsä elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin näin entisen aviomieheni uuden. Oli kyllä tuhat kertaa rumempi kuin mä. Tää ei nyt kyllä lohduta sua, mutta joskus mieskin voi oikeesti vaihtaa rumempaan.
Exäni uudella on lyhyet, ohuet poikahiukset, silmälasit, on lihava ja ruma.
Mulla taas pitkät, normaalipaksuiset hiukset eikä laseja, oon normaalipainoinen (en oo hoikka) enkä oo ruma.
Miehet on outoja. Mun exä (oltiin molemmat 3-kymppisiä, urheilullisia, asuimme yhdessä pari vuotta) viestitteli ja ilmeisesti myös petti 4-5-kymppisten lihavien tätien kanssa ja lopulta ilmoitti haluavansa erota. Olin ihan järkyttynyt, että miksi ihmeessä.
Masennuin erosta ja lihoin ja häpeilin mahamakkaroitani, mutta uskaltauduin lopulta treffeille tapailin muutaman kerran itseäni vähän vanhempaa, melkein 4-kymppistä miestä, kunnes paljastui, että hän on naimisissa 20-vuotiaan kaunottaren
Miten tällainen kohottaa itsetuntoa??
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa jonku exän uusi ? Kyllä pitää olla tylsä elämä.
Ei mua kiinnostanutkaan ennen kuin törmäsin heihin, hyvä kun muistin sitä ennen edes koko ihmisen olemassaoloa..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi elämän pitäisi olla joku hiton kilpailu?
Koska se perusteiltaan on.
Exän uusi kuulostaa joltain thaitytöltä
... vai onko tyttö ollenkaan 🤭
Ystävättäreni exä oli tullut uuden naisen kanssa vastaan 2 kuukautta 10 vuoden avo-erosta. Uusi nainen oli ollut viimeisillään raskaana vatsasta päätellen.
Voit nokittaa helposti ottamalla afrikaanon ja kehumalla miehellesi kun on kivaa kun nyt on mies, jonka jööti myös tuntuu jossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ajattele jos se uusi olisi rumempi. Sitten miettisit että miten ruma sä sitten olet jos tuo on parempi.
Se on itseasiassa parempi vaihtoehto, tämäkin on tullut meinaa koettua. Toinen eksäni oli joskus kaupassa pullukan ja todella rumasti meikatun naisen kanssa, ja nauroin sen jälkeen koko päivän, että etkö kauheampaa harppua löytäny.
Ap
No ilmanko sinua nyt juilii, kun tuo kilometritukka nauraa, mimmoisen harppuun hänen kultapuppulinsa on joskus erehtynyt kompastumaan.
Kannattaako olla niin ketun ilkeä? Kettu puree aina nilkkaan sitten kuitenkin.
Ei hän edes tiedä, että olen olemassa. Saati sitten että miltä näytän.
Ap
Miten niin ei tiedä, että olet olemassa? Kyllä miehetkin puhuu existään. Ja näyttää kuvia...
Mun exä alkoi meidän eron jälkeen olemaan tosi ruman naisen kanssa, oikein vastenmielisen näköinen harppu. Mua huvitti suuresti kun kuulin, että se uusi nainen oli jättänyt mun exän, vielä oikein tyylikkäästi wa-viestillä 😂 Ei ukko ollutkaan niin hyvä, kuin itse luuli 😂
Heiiiii
Ei kai suhteet ole ulkonäköjuttuja. Vaan rakkaus.
Kenenkään ei pidä olla yksin. Kaikki kaipaa seuraa jossa hyvä olla ja kaikille se suotakoon.
Kuntoile ja laihduta, kasvata pitkät hiukset tai ota pidennykset. Hanki parempi mies ja mene taluttamaan sitä exäsi ikkunan alle.
Ootko ap joku 14v?