Mikä raivostuttaa juuri nyt sillai vähän?
Pura pikkukiukkusi tänne. Mua raivostuttaa juuri nyt etten saa yhteyttä pankkiini josta voisin kysyä apua pankkiongelmaan.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Köyhyys. Miksen mä voi keksiä jotain hyvää bisnesideaa??????
Riippuu mitä osaat. Ompelija voisi ommella liivejä kevlar-kankaasta.
Kun ihmiset kävelee kävelytiellä koko leveydeltä enkä pääse ohi kun eivät pysy edes yhdessä reunassa ja etenkin jos ryhmä ihmisiä kävelee leveästi eivätkä väistä hyvien tapojen mukaan. Iästä, sukupuolesta ja etnisestä taustasta riippumatonta huonoa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Mahdollinen eläkkeiden leikkaaminen. Työtä on tehty ja työllä hankittu eläke ja nyt sitten aletaan hivuttaa mattoa jalkojen alta. Ottakaa leikkauksia puolustavat huomioon että ette voi itsekään pitkässä juoksussa luottaa mihinkään tulevaisuutenne eläkkeistä ja eläkeikärajoista !
Eläkeläiset ovat eläneet tämän maan kultakauden. Nyt ollaan matkalla täystuhoon, mitä vanhempi väki ei oikein tajua. Nuoremmat tajuavat ja voivat pahoin. Eipä kukaan kenenkään kurjuudesta hihku onnesta, mutta eläkeläisten ilakointikin loppuu. Nuoremmille ei ole mitään jäljellä eläke- tai terveydenhuoltojärjestelmästä. Eli aivan turha uhriutua kun suuret ikäluokat ovat isoin syyllinen tähän kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon vi tuttaa että olen tehnyt duunia yli 30 vuotta ja nyt ansiosidonnainen on 800 e kuussa enkä saa muita tukia. Ollapa nee keri...
Jaa mulla on ansiosidonnainen brutto vähän yli 2000€/kk.
Räkä. Sitä riittää ympäri vuoden, valuu tai tursuaa mitä pienimmästäkin syystä ja välillä ilman syytäkin. Ällöttävää ja noloa, ihan erityisesti ällöttävää. Ei auta allergialääkkeet eikä nenäkannu, nenäsuihkeita ei saa käyttää viikkoa pidempään kerralla, joten yhtä tyhjän kanssa.
Raivoisat ihmiset ovat vastenmielisiä. Jos tuntee päivittäisessä elämässään viikoittain vihaa, niin minusta on jotain mennyt geeneissä ja/tai kasvatuksessa vikaan.
No ihan pikkasen raivostuttaa, että täällä palstalla on tosi isoja murheita, kun kysyttiin pieniä.😠
No mun pieni ärsytys: kävin loskassa lenkillä eilen, liukastellen. Lenkkarit on vieläkin märät.
Koiranpaskat ja räköttäjäkoirat joille omistaja lässyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollinen eläkkeiden leikkaaminen. Työtä on tehty ja työllä hankittu eläke ja nyt sitten aletaan hivuttaa mattoa jalkojen alta. Ottakaa leikkauksia puolustavat huomioon että ette voi itsekään pitkässä juoksussa luottaa mihinkään tulevaisuutenne eläkkeistä ja eläkeikärajoista !
Eläkeläiset ovat eläneet tämän maan kultakauden. Nyt ollaan matkalla täystuhoon, mitä vanhempi väki ei oikein tajua. Nuoremmat tajuavat ja voivat pahoin. Eipä kukaan kenenkään kurjuudesta hihku onnesta, mutta eläkeläisten ilakointikin loppuu. Nuoremmille ei ole mitään jäljellä eläke- tai terveydenhuoltojärjestelmästä. Eli aivan turha uhriutua kun suuret ikäluokat ovat isoin syyllinen tähän kaikkeen.
Eläkkeeni kertymä alkoi vasta 23 vuotiaana. 80-luvulla olin hoitovapaalla kunnes nuorin täytti 3v. 90-luvulla Neuvostoliiton hajoamisen jälkimainingeissa jäin työttömäksi, maksimiajaksi. Kouluttauduin uuteen ammattiin. Työskentelin liki 68-vuotiaaksi saadakseni jonkinlaisen eläkkeen. Ei tämä mikään kultakausi ollut paitsi että lapsia ei tarvinnut laittaa päiväkotiin ja saimme nauttia elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon vi tuttaa että olen tehnyt duunia yli 30 vuotta ja nyt ansiosidonnainen on 800 e kuussa enkä saa muita tukia. Ollapa nee keri...
Jaa mulla on ansiosidonnainen brutto vähän yli 2000€/kk.
Kiva kun tulit leuhkiin, se todellakin vähentää mun vi tutusta, urpå.
Puolison elämänhallinnan ongelmat liittyen syömiseen, liikuntaan ja rahankäyttöön.
Ollaan toki erilaisia ihmisiä mutta ongelma korostuu kun itse olen ollut raskaana ja siitä huolimatta pystynyt pitämään edelläolevat asiat tasapainossa. Puolisolle tullut painoa lisää 20-30kg ja on minulle velkaa. Täysin tiedossa mistä ongelma johtuu (=ei osaa katsoa totuutta silmiin ja ryhtyä konkreettisesti laskemaan ja tilastoimaan omaa käyttäytymistä ja siten muuttamaan) mutta on kykenemätön pitämään uusia rutiineja viikkoa kauempaa
Pitäis mennä vaihtamaan öljyt autoon, pesemään se ja imuroimaan sisätiloista hiekat pois, mut ei saa aikaseks mitään. Nyhjötän kotona ja syön. Ei oo puitteetkaan noihin töihin kovin hyvät, ihan taivasalla pitäis tehdä, ehkä kaikki johtuukin just siitä. Muit ei oikeen nyt nappaa.
Ärsyttää aivan jumalattomasti että oma kylpyhuoneeni sairastuttaa minut. Olen altistunut homeelle niin monta kertaa pitkiäkin aikoja elämäni aikana että homeoireiluni on nykyisin todella laaja-alaista.
Kylpyhuoneen home aiheuttaa hengitystieoireiden lisäksi mm lihaskipua joka on niin voimakasta että on pakko ottaa kipulääke ennen suihkuunmenoa. Jos lääkettä ei ota, kipu vie toimintakyvyn
Kiitos Suomen rakennusfirmat tästä laatutyöstä
KELAN lähettämä viesti, jossa kerrottiin, että asumismenoni ylittävät kohtuullisina pidettävien asumiskustannukset. Toisin sanoen toimeen tulotuki tulee putoamaan. Vähän aikaa sitten KELA tarkisti asumistukeni alaspäin yli 50 eurolla. Vaikutta siltä, että näiden leikkausten jälkeen minulle ei jää käteen perustuslaissa määriteltyä toimeentulon minimimäärää.
Flunssa ärsyttää. Juuri pääsin liikunnan makuun ja nyt en voi tehdä sitä vähääkään jotta laihtuisin kun on tämä tauti päällä. Sitten masentaa ja syö mitä sattuu eikä ainakaan laihdu.
Autonhuolto vie lähes 600€.....ja vielä pitäisi hankkia kesärenkaatkin....
Vierailija kirjoitti:
Hei ahne boomeri! En oo luottanu eläkepyramidikusetukseenne ikuna. -m30
Nälkä, mutten jaksaisi syödä jämiä/samaa ruokaa kuin aiemmin
Alapäässä 🌵😅