Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinille aikuisten lelu

Vierailija
09.04.2024 |

Miten suhtaudutte? Eilen 15v tytär kertoi nolosti saunassa että haluaisi satisfyerin kun kuulemma kaverille (16v) äiti oli sellaisen hankkinut. Tytär tietää myös että minullakin on muutamia leluja. Olemme puhuneet seksistä ja itsetyydytyksestä jo vuosia aiemmin ja tiedän että hän sitä harrastaa, mutta olen hieman skeptinen hankkimaan näin nuorelle omaa lelua. Toisaalta en haluaisi että hän käyttäisi mitään harjoja tms sen sijaan. 

Lupasin harkita asiaa, mutta olenko kauhea äiti jos en tähän pyyntöön suostu?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/21 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan vanhempi missään puhu tuollaisia nuoren kanssa, se on täysin yksityisasia mitä ihmiset tekevät tai eivät tee. Luulen että olet setä palstalla! Siitä kuule ostamaan vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me ainakin puhumme! Ja en ole mikään "setä" vaikka täti olenkin ihanalle kummitytölleni :)

Ajattelin, että tästä aiheesta voisi puhua täällä kun nämä nyt eivät ole mitään salaisuuksia teineillekään kun Putouksen sketseissäkin satisfyerit esitellään puhumattakaan jatkuvista radio ja tv-mainoksista. 

En nyt haluaisi että lapseni tarvisi näitä salaa hankkia ties mitä kautta vaan jos joku sen hankkii niin sitten minä. Mutta halusin vain kysyä onko tämä kovinkin yleistä ja onko joku hankkinut ylipäätään? Tämä kun oli itselleni täysin uutta.

AP

Vierailija
4/21 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole yleistä. Ja kyllä hän voi itsekin sen hankkia. Jollei kehtaa, niin sitten ei ole ylipäätään sen aika vielä. Vaan voi odottaa ihan hyvin muutaman vuoden.

Vierailija
5/21 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osat sellaisen tietysti, ei siinä ole mitään noloa,  ei sun tartte neuvoa miten se toimii.

Vierailija
6/21 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lelut on tosi turvallinen tapa seksiin, ei pelkoa sukupuoli taudeista tai raskaudesta.

Vierailija
7/21 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edelleen usko, luulen miehen trollaukseksi. Ei teinit -saunassa- ala avautumaan että tarviinpa sellaisen. Olisi NOLOA.

Vierailija
8/21 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kuule ap taitaa olla niin että se sinun teinisi hankkii sen ihan itse sinulta kysymättä tai sinulle kertomatta jos hän niin haluaa. Lähinnä aloituksesi kuulostaa setämiehen fantasioinnilta eikä miltään oikealta asialta.

Vierailija
9/21 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule muija, ei se tyttö mitään satisfyereitä tarvi. Minä hoidan tytön ja satisfyer hoidelkoon sinut. t: miehesi

Vierailija
10/21 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele, paikat turtuu ja varsinkin nuorena kannattaa opetella oman kehon nautinto vähän hellemmillä välineillä. Satisfyer pahin kaikista. Ja tiedän omasta kokemuksesta! Lopetin kyseisen lelun käytön kun haittasi omaa luonnollista nautintoa. Onneksi tunto palaa mutta siinä voi kestää. En ymmärrä miksi pilata oma tuntoherkkyys tämmöisellä.

Miehillä hieman vastaavia ongelmia kun käyttävät liikaa puristusvoimaa yms.

Sitten on suru kun kumppanin kanssa ei saada orgasmeja ja aletaan helposti toista syyttelemään.

Luonnollisuus kunniaan<3

Vierailija
11/21 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tytölle rahaa ja sano, että tekee niin kuin haluaa. Ja sano, että tämä aihe on loppuunkäsitelty.

Vierailija
12/21 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
13/21 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä se satisfyer kuule omaan peppuusi, setämies.

Vierailija
14/21 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen mieluumin poikaystävää.

Vierailija
15/21 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me päädyttiin ostamaan meidän tyttärelle sellainen ja ei ole näkynyt enää poikaystäviä kotona :)

Vierailija
16/21 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi puhua näistä omalle vanhemmilleen? 🤮🤮🤮

Vierailija
17/21 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä. Alaikäisen seksuaalista hyväksikäyttöä.

Vierailija
18/21 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnnä se satisfyer kuule omaan peppuusi, setämies.

Tekeekö se siellä höpöä? Kaverin puolesta kyselen.

ap

Vierailija
19/21 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan vanhempi missään puhu tuollaisia nuoren kanssa, se on täysin yksityisasia mitä ihmiset tekevät tai eivät tee. Luulen että olet setä palstalla! Siitä kuule ostamaan vaan.

Heh, kyllähän tässä kieltämättä setä-detector/radar vingahti ja kovaa...

Vierailija
20/21 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missähän se teini kotona käyttää sitä satisfyeria, on nimittäin aika äänekäs lelu! Juu, ei leluja teineille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi