Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä raivostuttaa juuri nyt sillai vähän?

Vierailija
09.04.2024 |

Pura pikkukiukkusi tänne. Mua raivostuttaa juuri nyt etten saa yhteyttä pankkiini josta voisin kysyä apua pankkiongelmaan.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää nuo tekstarit ja sähköpostit, joissa kysytään Hei Minna, kiitos kun kävit K-kaupassa. Voitko kertoa miten meni? Ja hain tyyliin vain litran kauramaitoa. Joo, ei todellakaan kiinnosta vastata jokaisen käynnin tai soiton jälkeen, mitä tykkäsin. Osaan kyllä kiittää tai valittaa silloin kun siihen on oikeasti aihetta, mutta onko näitä arviointikyselyitä pakko lähettää jatkuvasti.  Jotain ihme jenkkimeininkiä, millä ei ole mitään todellista arvoa. Suoraan roskiin menee ja ärsytys yritystä kohtaan lisääntyy. 

Vierailija
42/47 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuääliöt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuääliöt. 

Sama täällä. 

Vierailija
44/47 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä raivostuttaa se, että koskaan ei kuunnella näkemystä aisioihin, joita on saatu kokemuksen ja pitkän työhistorian aikana. Tapahtuu virhe, tehdään selvitys miksi virhe on tapahtunut, kerron miten virhe olisi voitu välttää, mutta kukaan ei halua uskoa selvitystä. Kaikki "viisaammat" kertovat milloin mitäkin lorua jotka eivät perustu minkäänlaisiin faktoihin. Uskottelevat itselleen tietävänsä niin paljon paremmin. Ja kun taas tehdään sama virhe uudestaan ollaan jälleen kerran kovin yllättyneitä miten näin pääsi käymään.

Vierailija
45/47 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Olen tehnyt lujasti töitä sen eteen, ettei tarvitsisi kokea tuollaisia tunteita. Raivo ei ole normaalia.

Vierailija
46/47 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä raivostuttaa se, että koskaan ei kuunnella näkemystä aisioihin, joita on saatu kokemuksen ja pitkän työhistorian aikana. Tapahtuu virhe, tehdään selvitys miksi virhe on tapahtunut, kerron miten virhe olisi voitu välttää, mutta kukaan ei halua uskoa selvitystä. Kaikki "viisaammat" kertovat milloin mitäkin lorua jotka eivät perustu minkäänlaisiin faktoihin. Uskottelevat itselleen tietävänsä niin paljon paremmin. Ja kun taas tehdään sama virhe uudestaan ollaan jälleen kerran kovin yllättyneitä miten näin pääsi käymään.

Oikeesti.... sattuipa juuri tänään kirjotettu juttu ihan kun mun duunipaikasta jonka itse meinasin vähän eri tyylillä kyläkin kirjoittaa. 

Vierailija
47/47 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna pitää tehdä sellaisen työntekijän hommat vielä omien töiden lisäksi kun hänen päivänsä meni kännykkää selatessa. Ei ole itse edes huomenna töissä kun on ottanut sen vapaapäiväksi.

Työnantaja tietää saman muttei välitä.