"Nuoret miehet ovat kokeneet, että heille ei olekaan luvassa sitä tulevaisuutta, joka heille on luvattu tai joka heille miehinä kuuluisi"
'Koetaan, että oma status heikkenee. Mielipaha on kanavoitunut siihen, että syytetään naisia, vähemmistöjä ja maa han muuttajia."
Näinkö on?
Kommentit (4417)
"Nyt selität hyvin tarkkaan, miksi minun yrityspuolen miehenä pitäää luoda talouskasvua juuri Suomeen, jonkin muun maan sijaan?"
Ei siitä ole ollut kysymys mitä sinä teet vaan kysyin että miksi ne kaikki mielestäsi ylivertaiset miehet jotka tänäänkin Suomessa yksityisellä puolella työskentelevät eivät ole ylivertaisuudestaan huolimatta saaneet sitä talouskavua aikaan?
Osaatko antaa jonkun muunkin syyn kuin "mutku naiset"?
Kaiken olen tehtyt mitä on sanottu käynyt koulun ja mennyt töihin, silti renttu jännämies palkitaan. Mua huijattiin
No tervetuloa niille miehille jakamaan se sama kokemus ja todellisuus meidän muiden kanssa?
Minulle ei ole syntymäoikeutena luvattu mitään. Mutta lapsena minulle sanottiin että sotia ei täällä enää syty ja maailma menee parempaan suuntaan sillä ihmiset ovat viisastuneet ja uskovat tiedettä. Yhteiskunta eri tahojen suulla lupasi että töitä löytyy tekevälle ja ahkeruus palkitaan, sairaita hoidetaan, ja vanhana pääsee ansaitulle eläkkeelle. Yhteiskunta myös lupasi että naisia kohdellaan hyvin koska on tasa-arvo ja laki sitä suojaamassa. Mikään näistä ei ole käytännössä toteutunut. Jo teininä aloin ymmärtämään että mitään tulevaisuutta ei ole. Se on aika karu asia lapselle käsitellä.
Etuoikeutetussa asemassa täytyy olla jos vasta aikuisena alkaa menettää toivoa.
Vierailija kirjoitti:
"Mitä sä selität?"
Ihan sitä että sinä leimasit kasvatustieteen täysin turhaksi kunnes tajusit että myös miespuoliset opettajat lukevat sitä. Sen jälkeen unohdit koko väitteesi.
"En pelkää sanoa ääneen sitä faktaa, että naisten kouluttaminen ja koulujärjestelmän muuttaminen tyttöjä suosivaksi on osoittautunut valtavaksi virheinvestoinniksi ja on yksi suurimpia syitä siihen, miksi Suomen talous on kyykyssä."
Se yksityinen sektori on edelleen täynnä miehiä. Miksi he eivät saa aikaan talouskasvua? Onko sinulla tähän jokin muukin syypää kuin naiset?
"Koulutetut naiset eivät päätyneet yksityiselle sektorille luomaan vaurautta, vaan julkiselle sektorille vaatimaan väkivaltakoneiston voimalla lisää liksaa, vaikka valtio on jo konkurssissa."
Julkisen puolen palkkaneuvotteluilla ei ole mitään tekemistä väkivaltakoneiston kanssa.
Väkivaltakoneistosta hokevaa selvästi kismittää, että pelkät pallit eivät riitä enää nykymaailmassa. Makasin viikon teho-osastolla jouduttani onnettomuuteen (olin syytön osapuoli). Minua hoiti pääosin naiset. Väkivaltakoneistoa hokevan mielestä näiden naisten pitäisi ilmeisesti tehdä ilmaiseksi sitä työtä, koska he eivät tuota mitään? Olen nyt takaisin työelämässä, vuosiansioni ovat vaatimattomasti 70 000 €/brutto. Katson, että minun hoito oli tuottavaa, koska palasin työelämän oravanpyörään.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken olen tehtyt mitä on sanottu käynyt koulun ja mennyt töihin, silti renttu jännämies palkitaan. Mua huijattiin
Meillä on varmaan ollut eri infoa kun minulle ei ole koskaan kukaan väittänyt naisen ilmestyvän oven taaks1 vain sillä että käy koulun ja menee töihin.
Ihan itse olen tajunnut että se vaatiin hieman muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Julkisen puolen palkkaneuvotteluilla ei ole mitään tekemistä väkivaltakoneiston kanssa.
Aha!
Ja yksityisen sektorin kannattavuudella ja hinnoittelulla ei ole siis mitään yhteyttä alan palkkoihin, koska voutin (=väkivaltakoneisto) voi aina lähettää maksuhaluttoman asiakkaan luokse pakottamaan tarjous läpi.
Sulla taitaa olla vaikeuksia ymmärtää, että julkisen sektorin palkanmaksun ja hinnoittelun hoitaa se väkivaltakoneisto. Yksityinen sektori maksaa, jos pystyy ja tällä hetkellä se ei pysty.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla puccan trolli.
Mutta sinulle pitäisi siis yhteiskunnan hankkia seksiä. Mikset tee sitä itse? Maailma on puolillaan naisia, ja osaat käyttää aa-tee-koota.
Ei tässä maailmassa kukaan ole täydellisen onnellinen, ei se renttu jännämieskään. Keski-ikäinen tai vanha jännämies ei taida olla monenkaan mielestä kovin tavoiteltavaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Et tarvitse tutkintoa vaan riittävän kielitaidon, joka kattaa myös juridista sanastoa. Sinun ei myöskään tarvitse välttämättä ymmärtää mitä tulkkaat. Riittää että tiedät korvaavia sanoja x asioille. Eli jälleen palataan riittävään kielitaitoon."
Ei jumalauta :D
On olemassa ihan syy siihen, miksi konferenssien järjestäjät ym. palkkaavat koulutettuja ammattitulkkeja eivätkä vain jotain tyyppiä, joka osaa tiettyä kieltä. Se johtuu siitä, että he tietävät, mitä tapahtuu, kun "no mä osaan ranskaa" -tyypin laittaa tulkkaamaan.
Koska sinä ja kaltaisesi uskotte mieluummin lääkäriä, kuin sairaanhoitajaa. Vaikka molemmat siteeraa samaa hoito-ohjetta.
Et siis ymmärrä lääketieteestäkään mitään. Hyvä kun toit senkin noin s
Noin tyhmän kommentin tekee vain idiootti ettei olisi eroa lääkärin koulutukseen nähden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha!
Ja yksityisen sektorin kannattavuudella ja hinnoittelulla ei ole siis mitään yhteyttä alan palkkoihin, koska voutin (=väkivaltakoneisto) voi aina lähettää maksuhaluttoman asiakkaan luokse pakottamaan tarjous läpi.
Sulla taitaa olla vaikeuksia ymmärtää, että julkisen sektorin palkanmaksun ja hinnoittelun hoitaa se väkivaltakoneisto. Yksityinen sektori maksaa, jos pystyy ja tällä hetkellä se ei pysty.
Sinulta taitaa olla nyt unohtunut se että kyllä tämä kamala "väkivaltakoneisto" karhuaa ihan samalla tavalla yksityisen puolen laskutkin jos niitä ei asiakas maksa.
Olisi aika hankala yrittää jos laki ja kukaan yhteiskunnassa ei suojelisi sinun saataviasi millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha!
Sinulta taitaa olla nyt unohtunut se että kyllä tämä kamala "väkivaltakoneisto" karhuaa ihan samalla tavalla yksityisen puolen laskutkin jos niitä ei asiakas maksa.
Olisi aika hankala yrittää jos laki ja kukaan yhteiskunnassa ei suojelisi sinun saataviasi millään tavalla.
&nbs
Hohhojjaa!
Se julkinen sektori, kun vaan päättää, että saatavia on tänään näin ja näin paljon ja nämä maksavat.
Olisi tuo yrittäminenkin tosi mukavaa, kun vaan voisi lähetellä laskuja ja maksuja sinne-tänne ja ne olisi pakko maksaa tai ulosotto. Antakaa mulle tällainen oikeus, niin lupaan palkata heti 1000 henkeä töihin. Ja lupaan vielä, että työilmapiiri on mukava, eikä työ kuormita liikaa ja palkalla tulee kaikki toimeen.
Kenellekään ei ole kyllä luvattu yhtään mitään. Oli sitten tyttö tai poika. Itse pitää opiskelunsa hoitaa ja tulevaisuuden ammattia miettiä.
Miten tämä suomen ns. "Turaani-ongelma" / "Turaanikysymys" ollaan ratkaiseva?
Kun katsotte ympärillenne, huomatta vähemmistö suomalaisista ei kuulu ns. germaanisiin kansoihin, vaan johonkin Mongolloid/panTuran- geneettiseen vähemmistöön. Pyöreä pää, viirusilmät, littanat kasvot, laatikonomainen pää, lyhyet jalat jne. Lista vaan jatkuu.
Rodunjålostus? Valikoiva pariutuminen?
Antakaa ehdotuksia.
"Se julkinen sektori, kun vaan päättää, että saatavia on tänään näin ja näin paljon ja nämä maksavat."
Jos puhut veroista ja vastaavista niin kyllä. Julkisen sektorin palkat kyllä taas päätetään ihan työnantajan ja työntekijöiden keskeisissä neuvotteluissa kuten kaikilla muillakin. Ja kyllä siinä työnantaja pyrkii maksamaan mahdollisimman vähän ihan kuten yksityiselläkin puolella. Ja maksaa muuten keskimäärin pienempiä palkkoja kuin yksityisellä puolella.
Miehittäjä tykkää totaalikieltäytyjistä. Asiat muuttuu heidän kannalta helpommaksi. Naisten alistaminen myös.
Suomalaiset nuoret miehet ovat näköjään sitten luusereita.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä suomen ns. "Turaani-ongelma" / "Turaanikysymys" ollaan ratkaiseva?
Kun katsotte ympärillenne, huomatta vähemmistö suomalaisista ei kuulu ns. germaanisiin kansoihin, vaan johonkin Mongolloid/panTuran- geneettiseen vähemmistöön. Pyöreä pää, viirusilmät, littanat kasvot, laatikonomainen pää, lyhyet jalat jne. Lista vaan jatkuu.
Rodunjålostus? Valikoiva pariutuminen?
Antakaa ehdotuksia.
Mitään eugeniikkaa ei tarvitse alkaa harjoittamaan. Patriarkaatti piti huolen siitä että jokainen paskamies pääsi lisääntymään. Eli siis riittää että naisten annetaan vihdoin päättää kenen kanssa lisääntyy, jos ollenkaan. Vielä kun nuo incelit, patriarkaatin perilliset saisi hiljennettyä häiritsemästä luonnonvalinnan toteuttamista.
Tehkäähän miehet töitä ja yrittäkää. Ei ne virka lehmät muuten elä.
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltakoneistosta hokevaa selvästi kismittää, että pelkät pallit eivät riitä enää nykymaailmassa. Makasin viikon teho-osastolla jouduttani onnettomuuteen (olin syytön osapuoli). Minua hoiti pääosin naiset. Väkivaltakoneistoa hokevan mielestä näiden naisten pitäisi ilmeisesti tehdä ilmaiseksi sitä työtä, koska he eivät tuota mitään? Olen nyt takaisin työelämässä, vuosiansioni ovat vaatimattomasti 70 000 €/brutto. Katson, että minun hoito oli tuottavaa, koska palasin työelämän oravanpyörään.
Sun viikon tehohoito maksoi 24500€. Saksassa se olisi maksanut 11200€.
Nettoansiosi ja elintasosi ovat tosiaan vaatimattomat, koska asut Suomessa.
Ei pilluu ei töitä en raatanut tän puolesta