"Nuoret miehet ovat kokeneet, että heille ei olekaan luvassa sitä tulevaisuutta, joka heille on luvattu tai joka heille miehinä kuuluisi"
'Koetaan, että oma status heikkenee. Mielipaha on kanavoitunut siihen, että syytetään naisia, vähemmistöjä ja maa han muuttajia."
Näinkö on?
Kommentit (4417)
Muuten, te jotka peukutatte noita (aivottomien) trollien laittamia pieruja (lue: aivopieruja), annatte vain trolleille lisää valtaa. Ja näkyvyyttä. Ne vedättää teitä ihan miten haluavat. Ja te annatte sen tapahtua. Vain siksi, että kirjoittavat (muka) miesvastaista asiaa.
Ai niin. Kirjoitusasusta päätellen käyttävät käännösohjelmaa...
Miettikää, millainen "suomalainen" tarvitsee käännösohjelmaa...
Vinkki: "suomalainen"
Vierailija kirjoitti:
Nykynaiset ovat kunnostautuneet yksityisyrittäjyyden saralla, kun tutkailee vaikkapa onlyfans-sivuja. Kovin paljon rekrytöintiä ei kuitenkaan tapahdu. Mutta vientituotteena aivan mahtava. Voit myydä saman tuotteen lukemattomia kertoja, tuotteen pysyessä tallella. Tietysti aika tulee armahtamaan. Kyllä me näin saamme Suomen talouden nousuun ja valtavasti arvostusta jopa ulkomailla.
Tiesitkö, että siellä on myös miehiä myymässä omaa vientituotettaan.
Uppis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on epätäydellinen nainen, kävelevä surkastuma, geenitasolla tehty abortti. Olla mies tarkoittaa olla vajavainen, tunteellisesti rajoittunut; miehuus on rajoittava sairaus ja miehet ovat emotionaalisesti rampoja. Mies on täysin itsekeskeinen, loukussa itsensä sisällä, kykenemätön empatiaan tai samastumaan toisiin, kykenemätön rakkauteen, ystävyyteen, hellyydenosoituksiin. Hän on vankina hämärällä alueella, ihmisen ja apinan puolivälissä. Hänen asemansa on vielä paljon huonompi kuin apinoiden, sillä, toisin kuin apinat, hän on kykenevä laajaan valikoimaan negatiivisia tunteita.
Miksi kerrot isästäsi täällä ?Et ole tajunnut, että hän antoi sinulle elämän, kaiken muun lisäksi mitä hän omassa elämässään teki. Te nillittäjät ette tajua, että te elätte mieten luomassa maailmassa, kaikki ympärilläsi on miesten tekemää: talot, kaupungit, kadut, autot siinä kadul
😂😂😂 Ou diär. Käy haistelemassa raitista ilmaa ja kuuntele vähän vähemmän niitä manosphere-hupiveikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Mies on epätäydellinen nainen, kävelevä surkastuma, geenitasolla tehty abortti. Olla mies tarkoittaa olla vajavainen, tunteellisesti rajoittunut; miehuus on rajoittava sairaus ja miehet ovat emotionaalisesti rampoja. Mies on täysin itsekeskeinen, loukussa itsensä sisällä, kykenemätön empatiaan tai samastumaan toisiin, kykenemätön rakkauteen, ystävyyteen, hellyydenosoituksiin. Hän on vankina hämärällä alueella, ihmisen ja apinan puolivälissä. Hänen asemansa on vielä paljon huonompi kuin apinoiden, sillä, toisin kuin apinat, hän on kykenevä laajaan valikoimaan negatiivisia tunteita.
Ja onneksi feministien miesviha on vain incelien salajuoni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja onneksi feministien miesviha on vain incelien salajuoni?
Mitäs vihaa tuossa on? Kylmänviileä, rationaalinen analyysi.
Nuoret naisetkaan eivät saa sitä mitä heille on luvattu ja mitä vanhempansa saivat, mutta kääntävät turhautumisensa hyödyllisempiin asioihin ja itsensä parantamiseen sekä asian/tilanteen kanssa diilaamiseen. Naisilla on läheisiä ystäviä, jotka tarpeen vaatiessa korvaavat osan rakkaudesta ja läheisyydestä, jota perhe ja parisuhde tuovat. Miehet osaavat vain olla vihaisia ja raivostua kaikille muille paitsi itselleen ja toisille miehille. Vika on aina jossakussa muussa.
Mietiskelin tässä, että olisko ollut kuuskyyluvulla viimeks sellainen aika, kun oikeasti uskottiin tulevaisuuteen ja siihen jaksettiin panostaa. Sotakorvaukset oli maksettu, niiden jäljiltä työpaikkoja, jotka toi rahaa kotimaahan. Talon saattoi rakentaa vaikka asentaja & kaupanmyyjä- pariskunta. Lainalla tietenkin, mutta silloin tiedettiin, että työtä tekemällä lainatkin saadaan maksettua. Seuraava takaisku olikin seitkyluvun energiakriisi. Sit taas kasarilla meni lujaa, tosin ei panostettu omakotaloon, vaan lainarahalla meni vaan lujaa. Kunnes tuli ysäri ja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta!!
Täälä on oikeasti porukkaa, joiden mielestä yhteiskunnan tehtävä on tarjota miehille parisuhde ja perhe.
Ei voi kuin ihmetellä.
Kai ymmärrätte miehet, että sitten teille on kelvattava ihan mikä vaan nainen?! Vaikka se kissankusen hajuinen 100kg.
Paitsi ei se silti olisi edes mahdollista, kun ei naiset silti tuohon lähtisi, nirri pois itseltä mielummin kuin ottaa joku pakotettu ukko.
MIten sinä pienessä päässäsi päädyit tuohon johtopäätökseen? Ei täällä ole kukaan mies vaatinut yhteiskuntaa tarjoamaan miehelle parisuhdetta.
Edellisellä sivulla oli ihan suora lause, jossa nimenomaan sitä vaadittiin yhteiskuntaa tarjoamaan. Mee lukemaan, jos pieni pääsi siihen kykenee.
Todista että se oli mies ja vakavissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotoa lähtien kasvatus lapsille samanlaiseksi. Kaikki lapset voi tehdä kaikkea ja opetella.
Naurettavaa hukata puolen väestöstä potentiaalia vain sillä, että tytöt kasvatetaan jo lapsesta lähtien varovaisemmaksi ja poikia rohkaistaan enemmän kokeilemaan asioita. Kaikkia tarvitaan.
Muutenkin kantasuomalainen väki vähenee niin uskomatonta typeryyttä kinata vielä 2024 kumpi sukupuoli on parempi.
Vetäkää yhtä köyttä, stna.
Älähän nyt, nuoret naiset ovat nyt kostamassa nuorille miehille mitä niiden isovanhemmat on tehneet. Miehet tulee tappaa sukupuuttoon jne.
GO SAARA SÄRMÄ! NÄYTÄ NIILLE!
Saara Särmä ei ole ikinä ollut sitä mieltä, että m
Ei, Saara ei edes sellaista pohtinut. Sitä tekstiä on saattanut miettiä, onhan se hänen työnsä. On myös onnellisesti naimisissa miehen kanssa, niin hassua olis, jos puolisonsa haluaisi tap ettavan.
Mistä tiedät? Onhan tuolla miehiäkin jotka tappavat vaimonsa, ja naisia jotka tappavat miehensä.
Mistä tiedät kuinka onnellinen Saara on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta!!
Täälä on oikeasti porukkaa, joiden mielestä yhteiskunnan tehtävä on tarjota miehille parisuhde ja perhe.
Ei voi kuin ihmetellä.
Kai ymmärrätte miehet, että sitten teille on kelvattava ihan mikä vaan nainen?! Vaikka se kissankusen hajuinen 100kg.
Paitsi ei se silti olisi edes mahdollista, kun ei naiset silti tuohon lähtisi, nirri pois itseltä mielummin kuin ottaa joku pakotettu ukko.
MIten sinä pienessä päässäsi päädyit tuohon johtopäätökseen? Ei täällä ole kukaan mies vaatinut yhteiskuntaa tarjoamaan miehelle parisuhdetta.
Just eilen vaati. Tässä ketjussa. Ja koko keskustelu perustuu artikkeliin, jossa väitetään näin. Jos olet eri mieltä, kerro mieluummin se, kuin väität muiden keskustelijpiden olevan väärässä.
Naiset ovat ketjuissa vaatineet miesten tappamista.
Olen nuori naisenalku, outoa ja surullista nähdä ja kuulla kuinka pahoin jotkut voivat, ymmärrän ihan kokemuksestakin että kuinka paha asia yksinäisyys on just mielenterveydelle ja muutenkin vaan elämälle ja sen, kuinka siihen yksinäisyyteen ns. kietoutuu.
Jotenkin mua vaan säälittää/tuntuu pahalta, kun kuulen jostain nuorten miesten pahoinvoinnista, toki kaikki pahoinvointi tuntuu pahalta, mut jotenkin se nuorten miesten pahoinvointi ja kuinka he sen kanssa elävät on kiinnostava aihe, ainakin minusta. Tuo kuulostaa väärältä, mut ehkä joku tajuaa mitä meinaan.
Todella toivon kaikille nuorille miehille ja miestenaluille parasta, sitä, että jotenkin elämä parantuisi/että pääsisi siitä pahoinvoinnin kierteestä, vaikkakin he eivät minusta tai minun kaltaisistani oikein välitä, ainakin puheiden perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Olen nuori naisenalku, outoa ja surullista nähdä ja kuulla kuinka pahoin jotkut voivat, ymmärrän ihan kokemuksestakin että kuinka paha asia yksinäisyys on just mielenterveydelle ja muutenkin vaan elämälle ja sen, kuinka siihen yksinäisyyteen ns. kietoutuu.
Jotenkin mua vaan säälittää/tuntuu pahalta, kun kuulen jostain nuorten miesten pahoinvoinnista, toki kaikki pahoinvointi tuntuu pahalta, mut jotenkin se nuorten miesten pahoinvointi ja kuinka he sen kanssa elävät on kiinnostava aihe, ainakin minusta. Tuo kuulostaa väärältä, mut ehkä joku tajuaa mitä meinaan.
Todella toivon kaikille nuorille miehille ja miestenaluille parasta, sitä, että jotenkin elämä parantuisi/että pääsisi siitä pahoinvoinnin kierteestä, vaikkakin he eivät minusta tai minun kaltaisistani oikein välitä, ainakin puheiden perusteella.
Naisissa on aina ollut enemmän NEET-nuoria. Tilanne on muuttunut vasta 2020 ja nyt miehissä on niitä muutaman prosentin kymmenyksen enemmän.
Tytöissä on paljon enemmän huonosti voivia kuin pojissa, jo peruskoulussa. Lukioon mennessä olette jo terapiassa.
Silti täällä ja julkisuudessa haukutaan poikia, kuinka pojilla menee huonosti. Täällä asialle nauretaan, oikein nautitte kun miehillä menee huonosti, muualla asiasta ollaan edes näennäsiesti huolissaan, varmaan lähinnä sen takia että työttömille miehille pitää maksaa korvaus laiskottelustaan.
Et oikeasti toivo pojille parasta. Teit ivallisen viestisi provoilutarkoituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä miehet eivät mitään niin haluakaan kuin sinun rakkauttasi. Ja käsitys synnyinoikeudesta sinuun ja sinun kehoosi aiheuttaa sen raivon, jonka tämä täyttymätön rakkaudentarve saa aikaan. Niin yksinkertaista se on. Traagista on, ettei miehillä ole kykyä käsitellä tätä ristiriitaa ja tunnevyöryä millään muulla tavoin kuin aggressiolla, vihalla ja katkeruudella.
Minkä teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä miehet eivät mitään niin haluakaan kuin sinun rakkauttasi. Ja käsitys synnyinoikeudesta sinuun ja sinun kehoosi aiheuttaa sen raivon, jonka tämä täyttymätön rakkaudentarve saa aikaan. Niin yksinkertaista se on. Traagista on, ettei miehillä ole kykyä käsitellä tätä ristiriitaa ja tunnevyöryä millään muulla tavoin kuin aggressiolla, vihalla ja katkeruudella.
Minkä teet.
Kuvitelkaas joku mies kertomassa naisten puolesta mitä naiset OIKEASTI haluvat. Kuinka miesten näkemyksen mukaan naiset kuvittelevat heillä olevan oikeus esimerkiksi vaikka miehen rahoihin ja siemeneen ja millaisen raivon se saakaan naisissa aikaiseksi jos mies kieltäytyy näiden antamisesta.
Tuollaiset naiset saavat edelleen oksennuksen nousemaan suuhuni, vaikka se onkin arkea palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
Te ette oikein ymmärrä, että teillä on aivan täydellinen oikeus antamatta naiselle a) siementä ja b) rahojanne. Kukaan ei tule niitä väkisin ottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella toivon kaikille nuorille miehille ja miestenaluille parasta, sitä, että jotenkin elämä parantuisi/että pääsisi siitä pahoinvoinnin kierteestä, vaikkakin he eivät minusta tai minun kaltaisistani oikein välitä, aina
Te ette oikein ymmärrä, että teillä on aivan täydellinen oikeus antamatta naiselle a) siementä ja b) rahojanne. Kukaan ei tule niitä väkisin ottamaan.
Niin, tuostahan ei edes puhuttu vaan siitä mihin naiset kuvittelevat naisilla olevan synnyinoikeus, ja kuinka traagista se on kun mies, oikeutetusti, on antamatta noita asioita naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella toivon kaikille nuorille miehille ja miestenaluille parasta, sitä, että jotenkin elämä parantuisi/että pääsisi siitä pahoinvoinnin kierteestä, vaikkakin he eivät m
Niin, tuostahan ei edes puhuttu vaan siitä mihin naiset kuvittelevat naisilla olevan synnyinoikeus, ja kuinka traagista se on kun mies, oikeutetusti, on antamatta noita asioita naisille.
Naisilla on synnyinoikeus molempiin.
Sukusolut nainen saa valtion piikkiin keinohedelmöityksen muodossa, no questions asked.
Rahat nainen saa verovaroista tukena. Lapsilisät ja muu, miehet maksavat.
Vierailija kirjoitti:
Mikä status nuorella miehellä on? Tervetuloa vaan tänne tavallisten kuolevaisten joukkoon sieltä teinivuosien erinomaisuudesta, kenellekään ei ole luvattu yhtään mitään. Onhan se pettymys kun sen tajuaa.
Kaiken lisäksi sukupuoleen perustuva pakollinen asevelvollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
Asiaan sinulla ei tietenkään ollut mitään sanomista, koska tiedät sen olevan tuskallisen totta.
Nykynaiset ovat kunnostautuneet yksityisyrittäjyyden saralla, kun tutkailee vaikkapa onlyfans-sivuja. Kovin paljon rekrytöintiä ei kuitenkaan tapahdu. Mutta vientituotteena aivan mahtava. Voit myydä saman tuotteen lukemattomia kertoja, tuotteen pysyessä tallella. Tietysti aika tulee armahtamaan. Kyllä me näin saamme Suomen talouden nousuun ja valtavasti arvostusta jopa ulkomailla.