"Nuoret miehet ovat kokeneet, että heille ei olekaan luvassa sitä tulevaisuutta, joka heille on luvattu tai joka heille miehinä kuuluisi"
'Koetaan, että oma status heikkenee. Mielipaha on kanavoitunut siihen, että syytetään naisia, vähemmistöjä ja maa han muuttajia."
Näinkö on?
Kommentit (4417)
Vierailija kirjoitti:
Mies on epätäydellinen nainen, kävelevä surkastuma, geenitasolla tehty abortti. Olla mies tarkoittaa olla vajavainen, tunteellisesti rajoittunut; miehuus on rajoittava sairaus ja miehet ovat emotionaalisesti rampoja. Mies on täysin itsekeskeinen, loukussa itsensä sisällä, kykenemätön empatiaan tai samastumaan toisiin, kykenemätön rakkauteen, ystävyyteen, hellyydenosoituksiin. Hän on vankina hämärällä alueella, ihmisen ja apinan puolivälissä. Hänen asemansa on vielä paljon huonompi kuin apinoiden, sillä, toisin kuin apinat, hän on kykenevä laajaan valikoimaan negatiivisia tunteita.
Tämän kirjoittaja Solanis sairasti paranoidista skitsofreniaa. Erikoista, kuinka rakastuneita palstalaiset ovat hänen teksteihin. Vai oletteko lukeneet edes tätä manifestia kokonaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotoa lähtien kasvatus lapsille samanlaiseksi. Kaikki lapset voi tehdä kaikkea ja opetella.
Naurettavaa hukata puolen väestöstä potentiaalia vain sillä, että tytöt kasvatetaan jo lapsesta lähtien varovaisemmaksi ja poikia rohkaistaan enemmän kokeilemaan asioita. Kaikkia tarvitaan.
Muutenkin kantasuomalainen väki vähenee niin uskomatonta typeryyttä kinata vielä 2024 kumpi sukupuoli on parempi.
Vetäkää yhtä köyttä, stna.
Älähän nyt, nuoret naiset ovat nyt kostamassa nuorille miehille mitä niiden isovanhemmat on tehneet. Miehet tulee tappaa sukupuuttoon jne.
GO SAARA SÄRMÄ! NÄYTÄ NIILLE!
Saar
Niin no, en tiedä, oletko sinä edes ihminen, mutta silti sinulle vastaan.
Hän on sanonut näin jossain haastattelussa. Voi olla, että valehteli onnellisuudesta. Mutta lähtökohta on se, että asioita käsitellään sitä kautta, mitä tiedämme. Muuten ihan kaiken voi kyseenalaistaa ja millään sanoilla ei ole mitään merkitystä. Koskee myös mm. väitettyä miesvihaa. Kukaan ei voi tietää kuka sano ja mitä ja sanoiko sittenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta!!
Täälä on oikeasti porukkaa, joiden mielestä yhteiskunnan tehtävä on tarjota miehille parisuhde ja perhe.
Ei voi kuin ihmetellä.
Kai ymmärrätte miehet, että sitten teille on kelvattava ihan mikä vaan nainen?! Vaikka se kissankusen hajuinen 100kg.
Paitsi ei se silti olisi edes mahdollista, kun ei naiset silti tuohon lähtisi, nirri pois itseltä mielummin kuin ottaa joku pakotettu ukko.
MIten sinä pienessä päässäsi päädyit tuohon johtopäätökseen? Ei täällä ole kukaan mies vaatinut yhteiskuntaa tarjoamaan miehelle parisuhdetta.
Just eilen vaati. Tässä ketjussa. Ja koko keskustelu perustuu artikkeliin, jossa väitetään näin. Jos olet eri mieltä, kerro mieluummin se, kuin väität muiden keskustelijpide
Ei ole. Miehet levittävät Solaniksen tekstiä ja tämä skitsofrenikko vaati sitä kirjoituksessaan. Hänellä oli ajatus, että kuolema johtuu miehistä. Jos miehiä ei ole, ei ole kuolemaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nuori naisenalku, outoa ja surullista nähdä ja kuulla kuinka pahoin jotkut voivat, ymmärrän ihan kokemuksestakin että kuinka paha asia yksinäisyys on just mielenterveydelle ja muutenkin vaan elämälle ja sen, kuinka siihen yksinäisyyteen ns. kietoutuu.
Jotenkin mua vaan säälittää/tuntuu pahalta, kun kuulen jostain nuorten miesten pahoinvoinnista, toki kaikki pahoinvointi tuntuu pahalta, mut jotenkin se nuorten miesten pahoinvointi ja kuinka he sen kanssa elävät on kiinnostava aihe, ainakin minusta. Tuo kuulostaa väärältä, mut ehkä joku tajuaa mitä meinaan.
Todella toivon kaikille nuorille miehille ja miestenaluille parasta, sitä, että jotenkin elämä parantuisi/että pääsisi siitä pahoinvoinnin kierteestä, vaikkakin he eivät minusta tai minun kaltaisistani oikein välitä, ainakin puheiden perusteella.
Naisissa on aina ollut enemmän NEET-nuoria. Tilanne
Eiköhän se ole jokaisesta normaalista ihmisestä surullista, kun nuori voi huonosti. Kuinka empatiapuutteinen on ihminen, joka lällättelee toiselle sukupuolelle asian tiimoilta. Tytöt voivat huonosti, mutta ovat herkempiä myös hakeutumaan hoitoon ja saamaan apua. Erona tyttöihin pojat/nuoret miehet eivät hae herkästi apua, vaan muuttuvat vihaisiksi. Ja tämä on se pelottava osuus. Tässä kisassa ei ole voittajia. On vain huonosti voivia ihmisiä ja sen pitäisi huolestuttaa kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Olen nuori naisenalku, outoa ja surullista nähdä ja kuulla kuinka pahoin jotkut voivat, ymmärrän ihan kokemuksestakin että kuinka paha asia yksinäisyys on just mielenterveydelle ja muutenkin vaan elämälle ja sen, kuinka siihen yksinäisyyteen ns. kietoutuu.
Jotenkin mua vaan säälittää/tuntuu pahalta, kun kuulen jostain nuorten miesten pahoinvoinnista, toki kaikki pahoinvointi tuntuu pahalta, mut jotenkin se nuorten miesten pahoinvointi ja kuinka he sen kanssa elävät on kiinnostava aihe, ainakin minusta. Tuo kuulostaa väärältä, mut ehkä joku tajuaa mitä meinaan.
Todella toivon kaikille nuorille miehille ja miestenaluille parasta, sitä, että jotenkin elämä parantuisi/että pääsisi siitä pahoinvoinnin kierteestä, vaikkakin he eivät minusta tai minun kaltaisistani oikein välitä, ainakin puheiden perusteella.
Kiva kuulla. Pahoinvointini perustuu pohjimmiltaan yksinäisyyteen, johon kaverisuhteet eivät auta. Eniten kaipaan kumppanuutta ja kosketusta, joita elämässäni ei ole lainkaan. Haluaisin löytää jonkun, jonka kanssa voisin jakaa kehoni ja mieleni, ja joka haluaisi tehdä kanssani samoin. Vaikka aloin etsimään puolisoa jo 18-vuotiaana, eikä minua ole koskaan kiinnostanut "juosta juoksuja", en ole silti onnistunut löytämään 15 vuoteen yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mies on epätäydellinen nainen, kävelevä surkastuma, geenitasolla tehty abortti. Olla mies tarkoittaa olla vajavainen, tunteellisesti rajoittunut; miehuus on rajoittava sairaus ja miehet ovat emotionaalisesti rampoja. Mies on täysin itsekeskeinen, loukussa itsensä sisällä, kykenemätön empatiaan tai samastumaan toisiin, kykenemätön rakkauteen, ystävyyteen, hellyydenosoituksiin. Hän on vankina hämärällä alueella, ihmisen ja apinan puolivälissä. Hänen asemansa on vielä paljon huonompi kuin apinoiden, sillä, toisin kuin apinat, hän on kykenevä laajaan valikoimaan negatiivisia tunteita.
Ja silti valtava joukko naisia on valmiita tuhoamaan ulkonäkönsä ja mahdollisesti terveytensäkin näitä hirviöitä miellyttääkseen. Ei ole häävillä porukalla tätä palloa asutettu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
Tätähän te miehet päivästä toiseen täällä jankkaatte, kuinka naiset haluavat vain teidän siemenet (todellakin tätä sanaa viljelette, naiset eivät tuota käytä) ja rahat. Päivästä toiseen tätä jankkaatte. Ihan sama, mitä naiset itse sanovat, luulette tämän tietävän paremmin, meidän puolesta. Oksennus suussasi on ihan itse aiheutettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja onneksi feministien miesviha on vain incelien salajuoni?
Mitäs vihaa tuossa on? Kylmänviileä, rationaalinen analyysi.
Kuten naisvihassakin? Pitäisköhän meidän lopultakin päästä tuollaisen tason yläpuolelle, vaikka se niin meitä kiihottaakin. Jos keskustelun taso on tuo, niin ei ihme, että miehet ei siihen halua osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla. Pahoinvointini perustuu pohjimmiltaan yk
Se on ihan ymmärrettävää. Mutta se ei ole kenenkään erityinen vika. Joskus elämä vain menee niin. Sen takia on ihan turha ruveta vihaamaan muita ihmisiä, juuri sen takia, että kukaan ei ole kenellekään rakkautta velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella toivon kaikille nuorille miehille ja miestenaluille parasta, sitä, että jotenkin elämä parantuisi/että pääsisi siitä pahoinvoinnin kierteestä, vaikkakin he eivät m
Liikuttavaa, miten yrität projisoida tilanteen. Kukaan nainen ei täällä ole asiasta kiukunnut. Aika kehno yritys kääntää apn juttu väärin päin. Naisilla ei ole mitään kuvitelmia synnyinoikeuteen liittyen. Ainakaan yleisesti, ilmiöksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla. Pahoinvointini perustuu pohjimmiltaan yksinäisyyteen, johon kaverisuhteet eivät auta. Eniten kaipaan kumppanuutta ja kosketusta, joita elämässäni ei ole lainkaan. Haluaisin löytää jonkun, jonka kanssa voisin jakaa kehoni ja mieleni, ja joka haluaisi tehdä kanssani samoin. Vaikka aloin etsimään puolisoa jo 18-vuotiaana, eikä minua ole koskaan kiinnostanut "juosta juoksuja", en ole silti onnistunut löytämään 15 vuoteen yhtään mitään.
Se on ihan ymmärrettävää. Mutta se ei ole kenenkään erityinen vika. Joskus elämä vain menee niin. Sen takia on ihan turha ruveta vihaamaan muita ihmisiä, juuri sen takia, että kukaan ei ole kenellekään rakkautta velkaa.
Kyllä minä ainakin ajattelen niin, että joku hyvä nainen ansaitsee minut puolisokseen, koska muutoin tässä menee hyvä mies hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on luvannut kenelle ja mitä?
Ei kuulu nyt tähän, mutta kerronpa tositarinan lupauksista menneiltä vuosikymmeniltä.
Oli eräs perhe, joka erosi aikoinaan. Mies lähti toisen naisen matkaan ja äiti jäi kahden lapsen kanssa Suomeen. Äiti työskenteli majoitusalalla, jonka johdosta hän tapasi työn ohessa keskieurooppalaisen miehen. Häneen tutustui ja siitä syntyi suhde.
Sitten tuo mies alkoi puhua, että he kaikki muuttaisivat alppiseudulle asumaan. Äiti oli jo haikaillutkin ulkomaille, ja etenkin naisen tytär oli ihan innoissaan tästä muutosta. Mies veikin heidät lomamatkalle noihin alppimaisemiin, minne tulisivat muuttamaan. Tytär oli tosi onnellinen tuosta matkasta ja alkoi odottamaan muuttoa ulkomaille. Sitten kävikin niin, että mies joutui työmatkallaan liikenneonnettomuuteen ja kuoli sairaalassa. Muuttoa ei ikinä tullut ja tyttärelle se oli hirveä pettymys. Oli kokenut, että hänelle oli luvattu uusi ja parempi elämä ulkomailla.
Tytär katkeroitui ja muuttui hirveän hermoheikoksi, joka suuttui mitä ihmeellisimmistä asioista. Saattoi yhtäkkiä ruveta kiukuttelemaan ja tiuski, että inhottaa kun pitää olla suomalainen sukunimi. Hän koki, että häneltä on riistetty vääryydellä suuri asia, joka oli hänelle varmaksi luvattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella toivon kaikille nuorille miehille ja miestenaluille parasta, sitä, että jotenkin elämä parantuisi/että pääsisi siitä pahoinvoinnin kierteestä, vaikkakin he eivät minusta tai minun kaltaisistani oikein välitä, aina
Tuo on hyvä asenne. Itseään pitää arvostaa. Ja tietty sitä mahdollista puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella toivon kaikille nuorille miehille ja miestenaluille parasta, sitä, että jotenkin elämä parantuisi/että pääsisi siitä pahoinvoinnin kierteestä, vaikkakin he eivät minusta tai minun kaltaisistani oikein välitä, aina
Meille naisille kerrotaan täällä teidän suullanne päivittäin satoja kertoja, mitä te miehet mukamas tiedätte meidän naisten haluavan. Yleensä sillä ei ole naisten kanssa mitään tekemistä, vaan teidän oman hauraan egonne.
eli se että kerrotte naisina mitä miehet mukamas haluavat johtuu teidän naisten hauraasta egosta.
Pidetään mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän kirjoittaja Solanis sairasti paranoidista skitsofreniaa. Erikoista, kuinka rakastuneita palstalaiset ovat hänen teksteihin. Vai oletteko lukeneet edes tätä manifestia kokonaan?
Mitä erikoista siinä on? Onhan tuolla jossain miehiä jotka ovat sitä mieltä että oikeastaan se Breivik oli oikeassa manifestinsa kanssa.
Tänne palstalle nyt vain on pesiintynyt runsaasti saman henkisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He vain haluavat ja ovat ehkä jo löytäneetkin jotain muuta kuin sinut. Ei se sen kummempaa ole.
Niin no, en tiedä, oletko sinä edes ihminen, mutta silti sinulle vastaan.
Hän on sanonut näin jossain haastattelussa. Voi olla, että valehteli onnellisuudesta. Mutta lähtökohta on se, että asioita käsitellään sitä kautta, mitä tiedämme. Muuten ihan kaiken voi kyseenalaistaa ja millään sanoilla ei ole mitään merkitystä. Koskee myös mm. väitettyä miesvihaa. Kukaan ei voi tietää kuka sano ja mitä ja sanoiko sittenkään.
--
Jos mies hakkaa vaimoaan, sanooko se että hän vihaa vaimoaan vai rakastaa tätä kovasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta!!
Täälä on oikeasti porukkaa, joiden mielestä yhteiskunnan tehtävä on tarjota miehille parisuhde ja perhe.
Ei voi kuin ihmetellä.
Kai ymmärrätte miehet, että sitten teille on kelvattava ihan mikä vaan nainen?! Vaikka se kissankusen hajuinen 100kg.
Paitsi ei se silti olisi edes mahdollista, kun ei naiset silti tuohon lähtisi, nirri pois itseltä mielummin kuin ottaa joku pakotettu ukko.
MIten sinä pienessä päässäsi päädyit tuohon johtopäätökseen? Ei täällä ole kukaan mies vaatinut yhteiskuntaa tarjoamaan miehelle parisuhdetta.
Just eilen vaati. Tässä ketjussa. Ja koko keskustelu perustuu artikkeliin, jossa väitetään näin. Jos olet eri mieltä, kerro
Ei ole. Miehet levittävät Solaniksen tekstiä ja tämä skitsofrenikko vaati sitä kirjoituksessaan. Hänellä oli ajatus, että kuolema johtuu miehistä. Jos miehiä ei ole, ei ole kuolemaakaan.
No ei varsinaisesti, Hän oli korvaamassa miessukupuolta koneilla jolloin miehiä ei tarvita.
Sehän on pitkälti toteutunut. Geenimanipulaatiolla jopa tehdään naisen kromosomeista miesten kromosomeja. Nips sanoo geenisakset ja X on Y. Nainen voi lisääntyä itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
Eiköhän se ole jokaisesta normaalista ihmisestä surullista, kun nuori voi huonosti. Kuinka empatiapuutteinen on ihminen, joka lällättelee toiselle sukupuolelle asian tiimoilta. Tytöt voivat huonosti, mutta ovat herkempiä myös hakeutumaan hoitoon ja saamaan apua. Erona tyttöihin pojat/nuoret miehet eivät hae herkästi apua, vaan muuttuvat vihaisiksi. Ja tämä on se pelottava osuus. Tässä kisassa ei ole voittajia. On vain huonosti voivia ihmisiä ja sen pitäisi huolestuttaa kaikkia.
Höpö höpö. Li Andersson itse kertoi viime hallituksen aikana että nyt keskitytään tyttöihin, kun häneltä tiedustetiin mitä tehdään poikien oppimisongelmien poistamiseksi.
Hän hymyili muiden naisten kanssa sanoessaan tuon.
Meille naisille kerrotaan täällä teidän suullanne päivittäin satoja kertoja, mitä te miehet mukamas tiedätte meidän naisten haluavan. Yleensä sillä ei ole naisten kanssa mitään tekemistä, vaan teidän oman hauraan egonne.