"Nuoret miehet ovat kokeneet, että heille ei olekaan luvassa sitä tulevaisuutta, joka heille on luvattu tai joka heille miehinä kuuluisi"
'Koetaan, että oma status heikkenee. Mielipaha on kanavoitunut siihen, että syytetään naisia, vähemmistöjä ja maa han muuttajia."
Näinkö on?
Kommentit (4417)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nuori naisenalku, outoa ja surullista nähdä ja kuulla kuinka pahoin jotkut voivat, ymmärrän ihan kokemuksestakin että kuinka paha asia yksinäisyys on just mielenterveydelle ja muutenkin vaan elämälle ja sen, kuinka siihen yksinäisyyteen ns. kietoutuu.
Jotenkin mua vaan säälittää/tuntuu pahalta, kun kuulen jostain nuorten miesten pahoinvoinnista, toki kaikki pahoinvointi tuntuu pahalta, mut jotenkin se nuorten miesten pahoinvointi ja kuinka he sen kanssa elävät on kiinnostava aihe, ainakin minusta. Tuo kuulostaa väärältä, mut ehkä joku tajuaa mitä meinaan.
Todella toivon kaikille nuorille miehille ja miestenaluille parasta, sitä, että jotenkin elämä parantuisi/että pääsisi sii
Liikuttavaa, miten yrität projisoida tilanteen. Kukaan nainen ei täällä ole asiasta kiukunnut. Aika kehno yritys kääntää apn juttu väärin päin. Naisilla ei ole mitään kuvitelmia synnyinoikeuteen liittyen. Ainakaan yleisesti, ilmiöksi asti.
Liikuttavaa että miesvihakiimassasi väität että miehillä olisi, yleisesti, ilmiöksi asti.
Varsinkaan kun linkatussa jutussakaan ei ollut noita lisäyksiä mitä otsikosta "vahingossa" löytyi.
Runkkaatte miesvihassanne olkiukolle jolla ei ole totuuspohjaa.
Saisko TL:DR versiota? Vai liittyykö 100% inceleihin joilla on huutopotkuraivarit kun niille 'ei vaan' anneta reikää?
Vierailija kirjoitti:
Saisko TL:DR versiota? Vai liittyykö 100% inceleihin joilla on huutopotkuraivarit kun niille 'ei vaan' anneta reikää?
Joo saa.
Naiset keksineet taas valheita miehistä ja miehiä haukutaan niiden perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nuori naisenalku, outoa ja surullista nähdä ja kuulla kuinka pahoin jotkut voivat, ymmärrän ihan kokemuksestakin että kuinka paha asia yksinäisyys on just mielenterveydelle ja muutenkin vaan elämälle ja sen, kuinka siihen yksinäisyyteen ns. kietoutuu.
Jotenkin mua vaan säälittää/tuntuu pahalta, kun kuulen jostain nuorten miesten pahoinvoinnista, toki kaikki pahoinvointi tuntuu pahalta, mut jotenkin se nuorten miesten pahoinvointi ja kuinka he sen kanssa elävät on kiinnostava aihe, ainakin minusta. Tuo kuulostaa väärältä, mut ehkä joku tajuaa mitä meinaan.
Todella toivon kaikille nuorille miehille ja miestenaluille parasta, sitä, että jotenkin elämä parantuisi/että pääsisi siitä pahoinvoinnin kierteestä, vaikkakin he eivät minusta tai minun kaltaisistani oikein välitä, aina
No kerro mitä kaikkea naisena mieheltä haluat?
Kuka mies nyt muka oikeasti uskoo, että sillä on joku synnynoikeus mihinkään? No joo, psykopaatit/narsistit, mutta niitä on tosi pieni osa miehistä, ja niitä on myös naisissa. Ei kukaan tavallinen mies sellaista usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella toivon kaikille nuorille miehille ja miestenaluille parasta, sitä, että jotenkin elämä parantuisi/että pääsisi siitä pahoinvoinnin kierteestä, vaikkakin he eivät m
Ja edelleen: minkä rahojen? Naiset tekevät töitä ja ansaitsevat siinä kuin miehetkin. Täällä joku jankkaa jostain amerikkalaisesta systeemistä, jossa tuo elättäminen menee vähän toisin. Suomessa ei ex-vaimoja elätä ex-mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella toivon kaikille nuorille miehille ja miestenaluille parasta, sitä, e
Koska tuota juttua eivät kaikki pääse lukemaan, olisi fiksumpaa kertoa se, mitä siinä kerrotaan, kuin roiskia omassa vihakiimassa halveetaavia kommentteja, joka ei suinkaan vähennä mahdollista miesvihaa. Päinvastoin. Olet itse iso osa tätä ongelmaa.
Se on ihan yleistä tietoa, että nuoret turhautuneet miehet voivat uhata jopa yhteiskuntarauhaa. Se ei ole miesvihaa, se on vain realiteetti. En tiedä, edustatko itse tätä ryhmää, mutta pirun vihainen olet ja sitä kautta pahennat vaan asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo saa.
Naiset keksineet taas valheita miehistä ja miehiä haukutaan niiden perusteella.
Artikkeli on miehen kirjoittama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on epätäydellinen nainen, kävelevä surkastuma, geenitasolla tehty abortti. Olla mies tarkoittaa olla vajavainen, tunteellisesti rajoittunut; miehuus on rajoittava sairaus ja miehet ovat emotionaalisesti rampoja. Mies on täysin itsekeskeinen, loukussa itsensä sisällä, kykenemätön empatiaan tai samastumaan toisiin, kykenemätön rakkauteen, ystävyyteen, hellyydenosoituksiin. Hän on vankina hämärällä alueella, ihmisen ja apinan puolivälissä. Hänen asemansa on vielä paljon huonompi kuin apinoiden, sillä, toisin kuin apinat, hän on kykenevä laajaan valikoimaan negatiivisia tunteita.
Tämän kirjoittaja Solanis sairasti paranoidista skitsofreniaa. Erikoista, kuinka rakastuneita palstalaiset ovat hänen teksteihin. Vai oletteko lukeneet edes tätä manifestia kokonaan?
Mitä erikoista siinä on? Onhan tuo
Paitsi se on miehet, jotka tuota manifestia täällä jakaa. Eli onko kuitenkin niin, että Brejvikiä kannattavat miehet. En ole yhdenkään naisen kuullut olevan hänen kannallaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin no, en tiedä, oletko sinä edes ihminen, mutta silti sinulle vastaan.
Hän on sanonut näin jossain haastattelussa. Voi olla, että valehteli onnellisuudesta. Mutta lähtökohta on se, että asioita käsitellään sitä kautta, mitä tiedämme. Muuten ihan kaiken voi kyseenalaistaa ja millään sanoilla ei ole mitään merkitystä. Koskee myös mm. väitettyä miesvihaa. Kukaan ei voi tietää kuka sano ja mitä ja sanoiko sittenkään.
--
Jos mies hakkaa vaimoaan, sanooko se että hän vihaa vaimoaan vai rakastaa tätä kovasti?
Tietenkin se on osoitus naisvihasta. Ja siitä, ettei tällä hakkaajalla ole päässä kaikki ihan ok. Solanis oli sairas kans. Ehkä olisi vihannut miehiä muutenkin, vaikea sanoa. Mutta hyväkskäyttö lapsena saattaa olla suuri syy myös siihen miesvihaan. Vaikea tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella toivon kaikille nuorille miehille ja miestenaluille parasta, sitä, että jotenkin elämä parantuisi/että pääsisi siitä pahoinvoinnin kierteestä, vaikkakin he eivät minusta tai minun kaltaisistani oikein välitä, aina
Ai oikein hymyili? Oliko silmissä paholaisen punainen katse? Näkyikö sarvet??
Erikoista, ettei se tieto ole vieläkään sit mennyt kentälle, kun kouluissa edelleen pyritään panostaa niihin poikiin myös.
Just on Taloussanomissa, että poliisit ja rajavartiolaitos saavat pitää työnsä.
Me köyhät naiset ei saada olla töissä.
En ole koskaan halunnut olla sihteeri joten ei se mistään ole pois.
"Eihän sillä ole mitään merkitystä mitä sanotte kun toimintanne on tuolla oikeassa elämässä jotain muuta.
Kumppanuus, rakkaus, parisuhde... kaikki katoaa kun lapsiluku on täynnä. Siinä vaiheessa mies on toisen asian antanut, jäljelle jää rahojen lypsäminen"
Tää on aika jännä juttu, kun monessa perheessä nainen haluaisi enemmän lapsia mitä heillä nyt on. Itsekin olisin halunnut kolmannen lapsen, mutta mies ei. Voin siis sanoa sydämeni pohjasta, että meidän lapsiluku ei ole täynnä. Minulta jouduttiin poistamaan kohtu nelikymppisenä ja siinä vaiheessa mies sanoi, että ehkä se kolmas lapsi oltaisiin voitu tehdä. Hetken ajan teki mieli lyödä miestä.
No kerro mitä kaikkea naisena mieheltä haluat?
Kumppanuutta, halauksia, läheisyyttä, naurua, tanssia, seksiä ja perheen. Kodinhoidon jakamisen ja yhteisen kodin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän voi olla kenellekään yllätys, että naisasialiike saa miehet voimaan pahoin. Ne jotka on lässyttänyt feminismin "tasa-arvosta" vois jo viimein avata silmät ja miettiä, mitä on tapahtumassa.
Pitäisikö miehillä edelleen olla lakiin kirjattuja etuja sukupuolensa vuoksi? Paluu 60-70-luvulle?
Kyllä ennen oli MELKEIN kaikki paremmin.
Minua näin naisena ihmetyttää, kun jotkut miehet syyttävät kaikkia naisia miehen lompakolla eläviksi loisiksi.
En tunne yhtäkään naista, joka vain makoilisi päivät pitkät kotona vaatimassa asioita, samaan aikaan kun mies raataa töissä.
Kaikki tuntemani naiset ovat opiskelleet ja tekevät töitä. He maksavat omat lainansa ja omat autonsa. He maksavat asuntolainaa omasta asunnosta. Heitä ei kukaan mies elätä.
Monella heistä on mies ja lapsia. Eivät he ole vaatineet miestä elättämään itseään.
T. 3 lapsen työssä käyvä äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella toivon kaikille nuorille miehille ja miestenaluille parasta, sitä, että jotenkin elämä parantuisi/että pääsisi siitä pahoinvoinnin kierteestä, vaikkakin he eivät m
Tässä ketjussa on aiemmin muutaman kerran joku nainen kertonut, mitä toivoo/haluaa/saa parisuhteelta. Niihin on tullut kommentteina, ettei nainen saa määritellä, mitä miehet parisuhteeseen tuo, tai et nainen taas yrittää sanella, mitä miesten pitäis olla tai tehdä. Se ei herätä kiinnostusta käymään tätä samaa keskustelua uudestaan, kun on toistunut jo useamman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Minua näin naisena ihmetyttää, kun jotkut miehet syyttävät kaikkia naisia miehen lompakolla eläviksi loisiksi.
En tunne yhtäkään naista, joka vain makoilisi päivät pitkät kotona vaatimassa asioita, samaan aikaan kun mies raataa töissä.
Kaikki tuntemani naiset ovat opiskelleet ja tekevät töitä. He maksavat omat lainansa ja omat autonsa. He maksavat asuntolainaa omasta asunnosta. Heitä ei kukaan mies elätä.
Monella heistä on mies ja lapsia. Eivät he ole vaatineet miestä elättämään itseään.
T. 3 lapsen työssä käyvä äiti
Sama täällä. Kaikki tuntemani naiset elättävät itsensä, paitsi minä, joka nyt opiskelen. Tuo on legenda, joka elää vain täällä palstalla. Epäilen sen alkaneen joltain miesgurulta, ei suomalaiselta. Jotkut nuoret miehet näitä kuuntelee ja levittää sit "totuutena" heidän juttujaan. Jos ei tunne monipuolisesti ihmisiä livenä, alkavat sit uskoa näihin "totuuksiin" myös.
Eihän sillä ole mitään merkitystä mitä sanotte kun toimintanne on tuolla oikeassa elämässä jotain muuta.
Kumppanuus, rakkaus, parisuhde... kaikki katoaa kun lapsiluku on täynnä. Siinä vaiheessa mies on toisen asian antanut, jäljelle jää rahojen lypsäminen