Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen terveysvakuutuksen ajattelitte ostaa kun julkinen ajetaan alas?

Vierailija
07.04.2024 |

Itse ainakin luen pienet printit ja pidän huolen että kaupungissani toimivat ambulanssifirmat ovat yhteistyössä valisemani vakuutusyhtiön kanssa ettei tulee tuhansien eurojen yllätyksiä jos sattuu joutumaan ambulanssin kyytiin. 

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kolmas suomalainen siis sairastuu syöpään

Vierailija
42/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetan verojen maksun Suomeen siinä vaiheessa kun julkinen terveydenhuolto ajetaan alas.

Tämähän se on mitä ei ymmärretä. Eli jos julkiset toiminnot otetaan pois, niin silloin poistetaan myös veroista iso siivu. Orpolaiset luulee että julkiset voidaan ajaa alas ja pitää samalla korkea verotus😁

Tarkoituksena ilmeisesti on että vain sotakoneisto, poliisi ja tieinfra hoidetaan julkisilla varoilla ja muu yksityistetään. 

Ei voida kuitenkaan soveltaa valuutuspakkoa kuin niihin jotka eivät vielä ole syntyneet. Muilla on jo liikaa sairauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetan verojen maksun Suomeen siinä vaiheessa kun julkinen terveydenhuolto ajetaan alas.

Det skedde redan för 30 år sedan. Då man arbetade i Finland var en personlig försäkring ett måste då det helt enkelt inte fanns tid att köa i det offentliga systemet. Betala dig sjuk för allehanda förmåner som du tillslut ändå måste skaffa själv. Finland är inte för arbetsföra.

Vierailija
44/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te pelkäätte niin paljon sairauksia? Aika paljon voi vaikuttaa omaan terveyteensä elintavoilla. Onnettomuudet on asia erikseen. 

Vierailija
45/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä julkisellakaan puolella mitään apua saa. 

Mitä mä millään vakuutuksella sitten teen. En oo kipuihini kuollut. Ja kun kuolen turha niitä rahalla pitkittämään.

Vierailija
46/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinvointivaltio on jo mennyttä. Vih er vas emmi sto yritti vallankaappausta tuomalla uudet äänestäjät kehitysmaista. Enää ei ole jäljellä kansaa, eikä ihmisten välillä vallitsevaa koheesiota. On vain yksilöitä, jotka maksimoivat omat etunsa. Sitä olisi kannattanut miettiä ennen kuin portit avattiin maahantunkeutujille.

Vierailija
47/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on astma ja lukuisia allergioita. mm. paha siitepölyallergia. En ole vielä löytänyt vakuutusyhtiötä, joka haluaisi antaa minulle kattavan vakuutuksen esim. usan reissua varten, jos vaikka sattuisin joutumaan siellä sairaalaan astman tai allergian takia. Jos nämä sulkee pois vakuutuksesta, niin sitten. Ironista sikäli, että koskaan en ole joutunut käymään sairaalassa akuutisti astman tai allergian takia ja lääkkeet minulle kyllä toimii, mutta pelkkä pieni riski yhdistettynä vakuutusyhtiön mielestä pahaan (=aivan liian kallis tereydenhoito) maahan, niin no can do. en sitten matkusta usaan. en ole kaikkia vakuutusyhtiöitä käynyt läpi, mutta onhan tämä takapuolesta eikä millään lailla oikeudenmukaista.

Vierailija
48/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis jos mä jään terveydenhuollon ulkopuolelle ja saan vaikka syövän niin mun ainoa keino hoidattaa se on offata joku muu julkisesti ja näyttävästi että saan sen hoidatettua vankilajärjestelmän kautta.

Mä väitän että tää on niin järjetöntä että ei tätä ole tarkoitus edes toteuttaa vaan perua näyttävästi persujen maineen pelastamiseks.

Vierailija
49/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te pelkäätte niin paljon sairauksia? Aika paljon voi vaikuttaa omaan terveyteensä elintavoilla. Onnettomuudet on asia erikseen. 

Miks sä et saa naista, eiks rahat riitä siihen thaikku orjaan?

Vierailija
50/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et tiedä jos sairastut perinnölliseen sairauteen koska tahansa. Autoimmuniisairaus, hermosto ja elinsairaus. Ei auta yhtään hyvät elintavat. 

Kuten ei käytännössä mihinkään. Vähentää joissakin todennäköisyyksiä mutta jokainen kuolee johonkin sairauteen lopulta. Hyvin harva kuolee vain vanhuuttaan.

Vierailija
51/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minkäänlaista.

Eikö koko julkista terveydenhuoltoa voida ajaa alas. Voi olla että jotain muuttuu, mutta yleisellä tasolla kansaa ei voida jättää oman onnensa nojaan terveydenhoidon suhteen. Sillä jos näin käy, kansan terveys romahtaa totaalisesti, ehkä ei saman tien, mutta pikku hiljaa.

TE HALVATUN VEROISTANNE HUUTAVAT! ME MAKSETAAN TOISTEN PALVELUT VEROILLAMME! NIINKÖ, NO, MITÄS KAIKKEA TE ITSE NIILLÄ VEROILLANNE SAATTE!

olis kyllä todellakin hauska nähdä, kun teiltä ruvettaisiin velottamaan ihan täydet korvaukset kaikesta siitä mitä terveyspalveluina saatte. Ehkä sitten hoksaatte, että jaa, kyllä se taitaa se verotuksellinen perusta olla kuitenkin parempi näille palveluille.

Kohta julkinen ajetaan alas ja sillä päätöksellä on kansan mandaatti.

Ei ole. 

Vierailija
52/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle kertoo, että Slovakian populistinen pääministeri Fico on halunnut puuttua median ja oikeuslaitoksen toimintaan. Ficon hallitus on muun muassa esittänyt lakia, joka mahdollistaisi julkisen media poliittisen kontrollin. Hallitus on halunnut lakkauttaa vanhan ja perustaa maahan uuden yleisradioyhtiön.

https://yle.fi/a/74-20082446

Slovakian hallitus haluaa perustaa uudelle yleisradioyhtiölle johtokunnan, johon parlamentti nimittää neljä jäsentä ja kulttuuriministeriö kolme jäsentä. Johtokunta olisi siten käytännössä hallituksen nimittämä, koska hallituksella on parlamentissa enemmistö ja kulttuuriministeriö toimii hallituksen alaisuudessa.

Hallitus haluaa perustaa lisäksi kokonaan uuden ohjelmaneuvoston, jonka tehtävänä on valvoa yleisradioyhtiön ohjelmien sisältöä. Ohjelmaneuvostossa olisi 11 jäsentä, joista parlamentti nimittää 9. Ohjelmaneuvosto olisi siten käytännössä hallituksen nimittämä ja hallitus voisi sen kautta vaikuttaa suoraan ohjelmien sisältöön.

https://europeanjournalists.org/blog/2024/03/18/call-for-withdrawal-of-slovakias-repressive-broadcast-law/

Vierailija
53/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se on mitä ei ymmärretä. Eli jos julkiset toiminnot otetaan pois, niin silloin poistetaan myös veroista iso siivu. Orpolaiset luulee että julkiset voidaan ajaa alas ja pitää samalla korkea verotus😁

Tarkoituksena ilmeisesti on että vain sotakoneisto, poliisi ja tieinfra hoidetaan julkisilla varoilla ja muu yksityistetään. 

Ei voida kuitenkaan soveltaa valuutuspakkoa kuin niihin jotka eivät vielä ole syntyneet. Muilla on jo liikaa sairauksia.

No jospa minua ei kiinnosta maksaa sotakoneistoa ja infraa?, Katsos kun minäkin voin tehdä typeriä päätöksiä ja pitää kaiken siitä 140e veroja mitä maksan kuukaudessa ihan itselläni.

Vierailija
54/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota vakuutusta.

Itse alan lıstımään ihmisiä ympäri Suomen. En toki vıattōmia, siinä ei ole mitään järkeä. En edes niitä jotka antoivat tuen äänestämällä. Ovat lopulta vain hyödyllisiä idiọọtteja.

Toivottavasti niin tekee moni muukin.

Katsotaan kuinka kauan menee kunnes tajuavat että yhteiskuntarauha on arvokkaampi asia kuin rikkaiden tekeminen rikkaaksi.

Vierailija
55/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinvointivaltio on jo mennyttä. Vih er vas emmi sto yritti vallankaappausta tuomalla uudet äänestäjät kehitysmaista. Enää ei ole jäljellä kansaa, eikä ihmisten välillä vallitsevaa koheesiota. On vain yksilöitä, jotka maksimoivat omat etunsa. Sitä olisi kannattanut miettiä ennen kuin portit avattiin maahantunkeutujille.

Beep-boop propaganda-botin mielestä mikään ei kuitenkaan kannata ja muistakaa pelätä mustaa miestä ja älkää missään nimessä kiinnittäkö huomioo oikeiston vallankaappaukseen beep-boop

Vierailija
56/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta ottaa uutta, kun olen käynyt vakuutuksen turvin yksityisellä taaperoikäisestä saakka. 

N42

Vierailija
57/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että sairaus voi iskeä vaikka olisi miten hyvät elintavat. Et sinä pysty estämään esim. syöpää vaikka tekisit mitä. 

Vierailija
58/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sen takia kun on koko ajan sairas

Vierailija
59/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota vakuutusta.

Itse alan lıstımään ihmisiä ympäri Suomen. En toki vıattōmia, siinä ei ole mitään järkeä. En edes niitä jotka antoivat tuen äänestämällä. Ovat lopulta vain hyödyllisiä idiọọtteja.

Toivottavasti niin tekee moni muukin.

Katsotaan kuinka kauan menee kunnes tajuavat että yhteiskuntarauha on arvokkaampi asia kuin rikkaiden tekeminen rikkaaksi.

Kyllä teidät kommarit voitetaan jälleen kerran

Vierailija
60/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä pelkää sairauksia. Mutta kyllä mä silti hoitoa haluan, jos sairastun. Elintavoilla ei voi estää esim. keuhkokuumetta tai aivokalvontulehdusta. Molemmat olen kokenut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme