Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen terveysvakuutuksen ajattelitte ostaa kun julkinen ajetaan alas?

Vierailija
07.04.2024 |

Itse ainakin luen pienet printit ja pidän huolen että kaupungissani toimivat ambulanssifirmat ovat yhteistyössä valisemani vakuutusyhtiön kanssa ettei tulee tuhansien eurojen yllätyksiä jos sattuu joutumaan ambulanssin kyytiin. 

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan verojen maksun Suomeen siinä vaiheessa kun julkinen terveydenhuolto ajetaan alas.

Vierailija
2/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymästä asti monisairaana ei mikään vakuutusyhtiö myönnä vakuutusta omalla kohdallani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut terveysvakuutus 15-vuotiaasta asti.

Vierailija
4/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

menolipun espanjaan

Vierailija
5/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin myös mennä vuosittaiseen terveystarkastukseen että terveysvakuutus pysyy halvempana kuten jenkeissä tehdään. 

Vierailija
6/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen, johon käy varmasti hommansa hoitava panos.

Vierailija
7/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkäänlaista.

Eikö koko julkista terveydenhuoltoa voida ajaa alas. Voi olla että jotain muuttuu, mutta yleisellä tasolla kansaa ei voida jättää oman onnensa nojaan terveydenhoidon suhteen. Sillä jos näin käy, kansan terveys romahtaa totaalisesti, ehkä ei saman tien, mutta pikku hiljaa.

TE HALVATUN VEROISTANNE HUUTAVAT! ME MAKSETAAN TOISTEN PALVELUT VEROILLAMME! NIINKÖ, NO, MITÄS KAIKKEA TE ITSE NIILLÄ VEROILLANNE SAATTE!

olis kyllä todellakin hauska nähdä, kun teiltä ruvettaisiin velottamaan ihan täydet korvaukset kaikesta siitä mitä terveyspalveluina saatte. Ehkä sitten hoksaatte, että jaa, kyllä se taitaa se verotuksellinen perusta olla kuitenkin parempi näille palveluille.

Vierailija
8/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minkäänlaista.

Eikö koko julkista terveydenhuoltoa voida ajaa alas. Voi olla että jotain muuttuu, mutta yleisellä tasolla kansaa ei voida jättää oman onnensa nojaan terveydenhoidon suhteen. Sillä jos näin käy, kansan terveys romahtaa totaalisesti, ehkä ei saman tien, mutta pikku hiljaa.

TE HALVATUN VEROISTANNE HUUTAVAT! ME MAKSETAAN TOISTEN PALVELUT VEROILLAMME! NIINKÖ, NO, MITÄS KAIKKEA TE ITSE NIILLÄ VEROILLANNE SAATTE!

olis kyllä todellakin hauska nähdä, kun teiltä ruvettaisiin velottamaan ihan täydet korvaukset kaikesta siitä mitä terveyspalveluina saatte. Ehkä sitten hoksaatte, että jaa, kyllä se taitaa se verotuksellinen perusta olla kuitenkin parempi näille palveluille.

Kohta julkinen ajetaan alas ja sillä päätöksellä on kansan mandaatti.

Vierailija
9/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menolippu suomesta pois.

Vierailija
10/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pääsee hoitoon kenellä on rahhoo tai vakkuutus niinkuin jenkkilässä.

Vierailija
11/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä ei voi jättää ilman apua, jos on hätä. Muuta ei voi sanoa. Pienetkin asiat pitäisi voida hoitaa vaikka keskustassa tai lähellä.

Vierailija
12/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa sellaista nytkään, tyypin 1 diabetes.

Vierailija
13/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan katsella jotain toista Euroopan maata. Tai usaa, siellä olisi sukulaisia jo entuudestaan.

Vierailija
14/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa pois niin itärajan takana oleva mörkö keksii lisää miten terveydenhuoltojärjestelmä suomessa hajoitetaan lopullisesti.

Vierailija
15/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä ei voi jättää ilman apua, jos on hätä. Muuta ei voi sanoa. Pienetkin asiat pitäisi voida hoitaa vaikka keskustassa tai lähellä.

Asiakas hoitaa velkarahalla kuten Amarikassa ja maksusta sovitaan sairalaan tai terveyskeskuksen kanssa. 

Ilman vakuutusta jos menet terveysasemalle nilkan nyrjähtämisen takia mistä koituu esim 3000€ lasku, niin sitten sovit terveyskeskuksen kanssa millaisissa erissä maksat laskun, voit myös laittaa laskun luottokortille ja makselet sitten sen minimiä pois. Helppoa. 

Vierailija
16/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa terveysvakuutusta vakuutusyhtiöstä kun perussairauksia ja lääkitys. Ottaisin muuten. Vakuutusyhtiö Axasta olen ostanut terveysvakuutuksen hoiva+ sairauden- ja tapaturman osalta. Axa myy täydentäviä vakuutuksia ja nämä eivät poista vakuutusyhtiön velvollisuutta korvauksiin. Korvaukset veronalaisia. Tyytyväinen olen Axan vakuutukseen. Minulla seuraavat vakuutukset Axasta.

Luunmurtuma, nyrjähdys, sijoiltaanmeno (laillistettu lääkäri Suomessa toteaa)

sairaala hoiva+ (sairaus ja tapaturma) omavastuu sairaus 5 pv ja tapaturma sairaalahoidossa 1 pv sairaalahoidosta

syöpävakuutus 

Koen nämä hyväksi mikäli sairaus tai muu tapaturma tulee. Kerran saanut Axasta korvauksen sairauden vuoksi ja korvaus tuli tilille muutamassa viikossa sekä maksoivat sairaala vuorokaudet vähennettynä omavastuu ajan. Silloin muistaakseni oli 1 vrk omavastuu sairaudessa 12/2022. 

Vierailija
17/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työnantajan kautta vakuutus ja pääsen erikoislääkärille. Myös tutkimukset ja toimenpiteet korvataan. En tarvitse muuta.

Vierailija
18/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoaako S-Pankki vakuutusta jostain vakuutusyhtiöstä samaan tapaan kuin OP tekee Pohjolan kanssa? 

Vierailija
19/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle myönnetä, koska minulla on ollut mt-diagnooseja.

Vierailija
20/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni oikeistolainen, joka kuvittelee reteästi noin vain hankkivansa yksityisen terveysvakuutuksen, tulee kokemaan ikävän yllätyksen. Mikä tahansa oma tai vanhempien sairaus saattaa estää vakuutuksen saamisen kokonaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi