Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen terveysvakuutuksen ajattelitte ostaa kun julkinen ajetaan alas?

Vierailija
07.04.2024 |

Itse ainakin luen pienet printit ja pidän huolen että kaupungissani toimivat ambulanssifirmat ovat yhteistyössä valisemani vakuutusyhtiön kanssa ettei tulee tuhansien eurojen yllätyksiä jos sattuu joutumaan ambulanssin kyytiin. 

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras terveysvakuutus on huolehtia itsestään.

Mä olen aina ollut hoikka, liikkunut, syönyt terveellisesti ja huolehtinut itsestäni. Ikinä edes tupakoinut. Vielä nyt 60+v 

Siitä huolimatta mulla on mm TOS ja 3-hermosärky, uniapnea, loukkaantumisista johtuvia kiputiloja ja järkkyjen kipujen takia dg vakava masennus.

Seuraava tarpeeton neuvo??

Vierailija
82/83 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos terveydenhuoltojärjestelmä yksityistetään kokonaan, ei siinä enää Kela voi maksella niitä suojaosuuksia tai mitä nyt ovatkaan, ainakaan sairaalahoidosta. Se maksaja on vakuutusyhtiö. Sittenhän se riippuu aivan siitä mitä haluaa itselleen maksaa ja mihin varautua. Jenkkilässä on tuhatpäin ihmisiä, joiden elämä on kaatunut sairastumiseen, kun eivät ole joko halunneet tai pystyneet maksamaan sellaista vakuutusta joka olisi korvannut (kokonaan) sen juuri heidän sairautensa hoidon.

Varmaan kaikki ymmärtävät, että Suomen valtion rahoittama Kela ei voi maksaa yksityisille yrityksille koko Suomen kattavasta terveydenhuollosta, vaikka tällä hetkellä se niin tekeekin osalle porukasta. Niillä rahoilla maksetaan voittoa sijoittajille. Siksi se on tälläkin hetkellä aika kummallinen yhtälö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan telttaan Karibialle. Mitä järkeä täällä olisi sillon asua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi