Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, auttakaa mua ymmärtämään. Miksi et anna naisellesi orgasmeja?

Vierailija
07.04.2024 |

Jos nyt kerrankin saisi vastauksia miehiltä, jotka eivät naistaan tyydytä laukeamiseen saakka tavalla tai toisella. Miksi et tee niin? 

Mä olen ottanut asian puheeksi monta kertaa, ja aina mies sanoo niin vakuuttavasti että tietysti mun nautinto ja orgasmit on tärkeitä, oon maailman rakkain ja ihanin ja upein nainen. Sitten saan häneltä orkkuja kerran tai kaksi, ja kaikki palaa entiseen. 

En enää jaksa jankuttaa. Onko tässä takana vaan silkka itsekkyys? Jotenkin hirveän tuskallinen yhtälö, kun hän on kaikkea muuta kuin itsekäs kaikessa muussa.  

Kommentit (134)

Vierailija
101/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei voita minusta sitä tunnetta kun nainen on aivan kiimassa ja pillu syö jo sormia epätoivoisesti. Kun nainen on  siinä tilassa, että on jo  aivan pakko jo saada vapauttava orgasmi. Miehistä vallankäyttöä parhaimmillaan. Tuntee itsensä mieheksi. Ihmettelen miehiä, jotka eivät siihen nautintoon pyri.

Ei kostu enää eikä syö sormiakaan. Ei muualla kun muistoissasi.

Olet ilmeisesti jotenkin vähä-älyinen vai ongelmia kuivan pillun kanssa. Et ilmisesti saa naistasi kostumaan, tai pillua tai orgasmit jää toteuttamatta.  Mutta älä ala mulle niistä soittamaan suuta, kun ei ole mulla kokemusta. Pillu syö aina kädestä joka kerta ja kostuu. Himoaa aina kulliani, joten pakkokin himota, että yhdynnät onnistuu. Mutta siitähän sä et tunnetusti mitään ymmärrä. Mutta sulla on joku kumma tra

Dear Pate.

Toistosi tosiaankin aiheuttaa toisille jo häiriöitä mielenterveyteen. Voisitkin mennä hetkeksi vaikka hakkaamaan nauloja lautoihin sillä kikkelilläsi. Muista pestä kätesi sen jälkeen kun ne ovat olleet pillussa.

Vierailija
102/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien naisten pitäisi nauttia tai saada orgasmeja. Eiköhän seksi ole tarkoitettu helpottamaan miehen paineita nautinnollisesti, ja naisten tehtävä on antaa pillunsa, suunsa ja/tai pyllynsä siihen käyttöön. Jos nainen haluaa räpeltää itsellensä orgasmi jälkikäteen, niin siitä vaan. Kunhan tekee sen hiljaa ja huomaamattomasti.

t. tosi mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen orgasmi on ainakin itselle seksin kohokohta. Yhdynnän aikana voi aivan hyvin hieroa toisella kädellä klitorista, sama toimii tietty myös anaaliseksissä. Tai sitten voi antaa vaikka yhdynnän sijaan suuseksiä tai hyväillä sormin. Ei ole ollenkaan vaikeaa.

Vierailija
104/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin -tosi miehiinhän ne naiset just retkahtaa ja sitten valittavat. 

Vierailija
105/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin vetun tosimiehiin? en minä ainakaan, kuin oikeaan tosimieheen. Wettuun incellit!

Vierailija
106/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noihin -tosi miehiinhän ne naiset just retkahtaa ja sitten valittavat. 

Näin on. Nää -tosi miehet soittaa aina suutaan kun puhutaan naisen orgasmien saannista, kun ei raukat osaa ja saa naisilleen orgasmeja. Ensin kun pitäisi se saada se oma nainen halukkaaksi.  Mutta siinä se ongelma onkin, kun omaa naista ei seksi enää kädettömän miehen kanssa kiinnosta. Siksi se toinen iäikuinen virsi on myös  täällä, että naisilta menee aina halut lasten syntymän jälkeen ja kuuluu luonnonkiertokulkuun. Ihan niin kuin miehellä ei itsellään olisi osaa eikä arpaa naisensa haluttomuuteen.

Vierailija
107/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No provohan tämä. lie jännkkääjä miehen taas.

Vierailija
108/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset saavat orgasmit penetraatiossakin, ei tarvi tuntia nuolla ja näille joillekin riittää  vähäisempikin nuoleminen. Naisia on moneksi vaikeat ei jatkoon.

Vierailija
109/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinäkään pääse jatkoon!!

Vierailija
110/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset mitään orgasmeja halua vaan elättäjän ja syyn valittaa. Jos orgasmi olisi tärkeä, olisi enemmän eroja ja vähemmän valitusta. 

Vierailija
111/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole kokemusta miehistä jotka ei halua naisen saavan orgasmia. Aina olen kieltä ja käsipeliä halutessani saanut, ihan joka kerta,ja orgasmin. Jos en saisi suuseksiä ja orgasmeja, loppuisi seksikin ja vaihtaisin maisemaa. Suosittelen samaa naisille jotka ovat huonoissa suhteissa itsekkäiden miesten kanssa. Vaihtamalla paranee. Ei kannata tyytyä. 

Vierailija
112/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset saavat orgasmit penetraatiossakin, ei tarvi tuntia nuolla ja näille joillekin riittää  vähäisempikin nuoleminen. Naisia on moneksi vaikeat ei jatkoon.

Saan penetraatiollakin mutta haluan pitkällä kaavalla suuseksiäkin. Jotkut miehet nauttivat nuolla pitkään. Suuseksiin nihkeästi suostuvat miehet ei jatkoon. 

Vierailija
113/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan penetraatiollakin mutta haluan pitkällä kaavalla suuseksiäkin. Jotkut miehet nauttivat nuolla pitkään. Suuseksiin nihkeästi suostuvat miehet ei jatkoon. 

Koira on naisen paras ystävä, nuolee ja ihailee. Vielä kun joku maksaisi menot.

Vierailija
114/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu siellä takarivissä.

Vierailija
115/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni sinkku nainen hankkiikin sen koiran. Koiraa on niin paljon helpompi komennella.

Vierailija
116/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm... ongelma on varmaan siinä että jokainen näkee seksin vain omasta perspektiivistään.

Esim. omassa tapauksessani koen asian juuri vastakkain. Miksi vaimoni ei anna orgasmejaan minulle? Hän tietää aivan varmasti että minua kiihottaa se että hän on kiihottunut, mutta hän ei tunnu kiihottuvan siitä että minä olen kiihottunut.

Seksi on vastavuoroista, mutta ei hänelle. Hän odottaa että hyvää seksiä voi saada silloin kun hän sitä haluaa. Minun haluni on liian tavanomaista ja arkista ja säännönmukaista, eikä siihen liity "erityisiä" tilanteita ja olosuhteita. Seksiähän voi harrastaa myös pelkän nautinnon takia, ei sen tarvitse olla jotain harvinaista joka täydentää ja kruunaa harvinaisen päivän tai kuukauden. Se ei ole kirsikka kakun päällä. Sitä on myös se "munanvatkaus" kun taikinaa aletaan tekemään.

Ja kun sinne toisen pään sisälle ei voi mennä, niin jokainen joutuu oppimaan omat orgasminsa salat. Kyse on vain siitä että haluaako sen myös toiselle opettaa. Jos AP:n mies ei opetuksesta huolimatta osaa hakea sitä vastavuoroista mielihyvää, niin tyhmähän se on, tai libido ei toimi.

Jos tämä jonkun verenpainetta nostaa, niin anteeksi, rakentavasti olen tätä yrittäny kirjoittaa.

Vierailija
117/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä ap, jos eroaisit. Mutta kun taas kaikki muu on niin hyvin. Vai mitä?

Vierailija
118/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu siellä takarivissä.

Enemmistö naisista alkaa olemaan paremmin koulutettuja, joten tulevat ansaitsemaankin paremmin. Niin, etät kuka ne menot maksaa. Toki noiden miesten pää ei kestä paremmin ansaitsevaa itseään pätevämpää naista. Menee pupu pöksyyn. 

Vierailija
119/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olis helpompaa ihan kaikille, että miehet opettelisivat sen jalon taidon mitennainen tyydytetään sormin tai kielellä tai miten vain, Naiset osaavat kyllä sitten pillunsa ,suunsa ja kädentaidot käyttöönne.

Ei kai muutaman sormen käyttö voi olla miehen aivoille liian monimutkainen suoritus.

Sormien käyttö voi olla liian moninmutkaista. Mieheni ei osaa myöskään nuolla. Olen näyttänyt ja selittänyt ja pitänyt hänen kädestä kiinni näyttäessäni. Ei osaa. Muuten hyvä tyyppi ja olemme keksineet muita keinoja.

Vierailija
120/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hm... ongelma on varmaan siinä että jokainen näkee seksin vain omasta perspektiivistään.

Esim. omassa tapauksessani koen asian juuri vastakkain. Miksi vaimoni ei anna orgasmejaan minulle? Hän tietää aivan varmasti että minua kiihottaa se että hän on kiihottunut, mutta hän ei tunnu kiihottuvan siitä että minä olen kiihottunut.

Seksi on vastavuoroista, mutta ei hänelle. Hän odottaa että hyvää seksiä voi saada silloin kun hän sitä haluaa. Minun haluni on liian tavanomaista ja arkista ja säännönmukaista, eikä siihen liity "erityisiä" tilanteita ja olosuhteita. Seksiähän voi harrastaa myös pelkän nautinnon takia, ei sen tarvitse olla jotain harvinaista joka täydentää ja kruunaa harvinaisen päivän tai kuukauden. Se ei ole kirsikka kakun päällä. Sitä on myös se "munanvatkaus" kun taikinaa aletaan tekemään.

Ja kun sinne toisen pään sisälle ei voi mennä, niin jokainen joutuu oppimaan omat orgasminsa

Siis vielä aloituksen uudelleen luettuani: Vaimoni saa kyllä orgasminsa, mutta eipä tuo tunnu enää niistä itsekään välittävän. Ikä on kai tehnyt tehtävänsä ja intohimonsa suuntautuu jonnekin muualle kuin kehollisiin toimintoihin, poislukien syöminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme