Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, auttakaa mua ymmärtämään. Miksi et anna naisellesi orgasmeja?

Vierailija
07.04.2024 |

Jos nyt kerrankin saisi vastauksia miehiltä, jotka eivät naistaan tyydytä laukeamiseen saakka tavalla tai toisella. Miksi et tee niin? 

Mä olen ottanut asian puheeksi monta kertaa, ja aina mies sanoo niin vakuuttavasti että tietysti mun nautinto ja orgasmit on tärkeitä, oon maailman rakkain ja ihanin ja upein nainen. Sitten saan häneltä orkkuja kerran tai kaksi, ja kaikki palaa entiseen. 

En enää jaksa jankuttaa. Onko tässä takana vaan silkka itsekkyys? Jotenkin hirveän tuskallinen yhtälö, kun hän on kaikkea muuta kuin itsekäs kaikessa muussa.  

Kommentit (134)

Vierailija
81/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei kukaan muu ole vastuussa onnellisuudestasi kuin sinä. nainenkin voi panostaa seksiin enemmän kuin makaamalla lahnana. hanki vaikka dildo, jos olet liian laiska seksissä.

Haluisitko sä siis, että naisesi ottaisi seksiin mukaan dildon? Sittenhän sun munaa ei tarvita lainkaan. Vai peppuusiko sen haluat?

Eri vastaa, kyllä mulla ja miehelläni on värisevä dildo. Sillä värisevällä dildolla voi hieroa omaa klitorista. Eli vaikka näin, että nainen on konttaus asennossa, ja hieroo itseänsä dildolla, ja mies samaan aikaan  takaapäin työntyy naiseen. Mieheni sanoo, sen värinän tuntuvan myös häneen, ja kun saan orgasmin, hän tuntee myös sen niin hyvänä sisälläni, että vaivoin pystyy pidättämään itseänsä. Ei sitä tarvi aina olla perus lähetyssaarnaja asennossa. Mieheni odottelee yleensä, että saan

Ja tässä keittiönpöytä panossa, jurikin se mies vois siinä hyväillä sitä naisen klitorista, ei siinä mitään dildoja tarvita. Olishan se nyt kiva että se mies edes joskus  ITSE osallituisi myös sen naisensa nautintoon.

Vierailija
82/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös mies, joka antaa päivittäin orgasmeja, hänelle helppoa ja nauttii siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun vaimo ei ansaitse orgasmia.

Oikeasti taitaa olla valitettavasti se yleisin syy taitamattomuuden lisäksi.

Hei, vaihtoon tuollaiset miehet, eli miehet, jotka eivät "opi" tai pihtaavat. 

Ja naiset. Ihan liian pitkään itse sinnittelin pihtaavan vaimon kanssa.

Vierailija
84/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämän onnettoman, palstalle niin tyypillisen, miehet on huonoja, naiset on uhreja jne. "keskustelun" olisi voinut tehdä ja jättää Aihe vapaa -puolelle. Ei pilattaisi seksi -aluetta.

Vierailija
85/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei kukaan muu ole vastuussa onnellisuudestasi kuin sinä. nainenkin voi panostaa seksiin enemmän kuin makaamalla lahnana. hanki vaikka dildo, jos olet liian laiska seksissä.

Haluisitko sä siis, että naisesi ottaisi seksiin mukaan dildon? Sittenhän sun munaa ei tarvita lainkaan. Vai peppuusiko sen haluat?

Eri vastaa, kyllä mulla ja miehelläni on värisevä dildo. Sillä värisevällä dildolla voi hieroa omaa klitorista. Eli vaikka näin, että nainen on konttaus asennossa, ja hieroo itseänsä dildolla, ja mies samaan aikaan  takaapäin työntyy naiseen. Mieheni sanoo, sen värinän tuntuvan myös häneen, ja kun saan orgasmin, hän tuntee myös sen niin hyvänä sisälläni, että vaivoin pystyy pidättämään itseänsä. Ei sitä tarvi aina olla perus lähetyssaarnaja asennossa. Mieheni odottelee yleensä, että saan

Jos tarkoitetaan vibraa, voi käyttää oikeaa sanaa.

Vierailija
86/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokunainen haluaa itse itsensä jollain tyydyttää, ei se kyllä mitään rakastelua enää ole. Mies panee itselleen, ja nainen sitten saa koneella. Yhtä hyvinhän  nuo voi tejdä yksinäänkin.

Itse haluan kyllä ne miehen sormet pillulle, arvaamattomasti touhuamaan, koneesta tietää mitä kone tekee. Mihin se nainen miestä tarvitsee, paitsi antamisen ilon.

Vierailija
87/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkkinä kaikille parisuhteessa eläville miehille: antakaa naisellenne juhlapäivänä lahjaksi kymmeneen orgasmiin oikeuttava lahjakortti. Tulee harvinaisen selväksi, mikä on orgasmin arvostus.

Ps. Muista korvatulpat

Arvostan naistani sen verran, että hän saa orgasmin aina kun haluaa. Tuollainen kymppikortti tulee helposti täyteen viikonlopussa.

Näin on. Vaimoni saanut jo 48 vuotta orgasmit aina kun on halunnut. Voi olla, että on siitäkin syystä vaimoni yhä edelleen. Ei ole ainakaan koskaan antanut syytä epäillä, miksei olisi jatkossakin.

Vierailija
88/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole miehen tehtävä. Opetelkaa nussimaan niin, että saatte sen orkkunne siinä naimisen aikana. Miehet osaa sen jo, mutta naisilta ei tunnu onnistuvan millään, maataan vain lahnoina ja odotetaan miehen tekevän kaiken.

Tajua: sun orkku on sun vastuulla, ei miehen.

No mitä järkeä sitten edes olla miehen kanssa? Ainahan voi masturboida.

Yläpeukuttajien mielestä seksin voi korvata masturboimalla, jos saa siten orgasmin? Ja orkuthan korvaa muutenkin ihmissuhteet, niin sinkkuna sitten paras?

Vierailija
89/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis tarkoitus, ettei mies koske naiseen kuin penetroitumalla, eli kalulla, joka siis tuo sen nautinnon miehelle?

Nainen tehköön itselleen koneella tai omin kätösin. Wau mitä rakastelua!

Vierailija
90/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siis tarkoitus, ettei mies koske naiseen kuin penetroitumalla, eli kalulla, joka siis tuo sen nautinnon miehelle?

Nuo miehet saa puolestani muut pitää. Miehen tulee olla kiinnostunut antamaan nautintoa, esim. suuseksiä naiselle, muuten ei seksi miehen kanssa kiinnosta. Onneksi monia miehiä kiinnostaa naisenkin nautinto seksissä. 

Vierailija
91/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jokunainen haluaa itse itsensä jollain tyydyttää, ei se kyllä mitään rakastelua enää ole. Mies panee itselleen, ja nainen sitten saa koneella. Yhtä hyvinhän  nuo voi tejdä yksinäänkin.

Itse haluan kyllä ne miehen sormet pillulle, arvaamattomasti touhuamaan, koneesta tietää mitä kone tekee. Mihin se nainen miestä tarvitsee, paitsi antamisen ilon.

Saat haluta ihan mitä haluat mutta älä tule muille kertomaan, mitä heidän pitää haluta.

Vierailija
92/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä taas jaksa lässyttää. Tosin on niinkin hölmöjä naisia, jotka eivät tee mitään orkkunsa eteen ja jäävät täysin ilman. Fiksua tosiaankin.

Vierailija
93/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ku minen JAK-SA!! Enkä oo viime aikoina hitusvinkulaa nähnyk-KÄÄN!

Vierailija
94/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin ja tuottaisin vaikka päivittäin, mutta kun vaimoa ei enää kiinnosta pätkän vertaa. Touhuilee mielummin varmaan itsekseen tai jonkun sonnin kanssa.

Vierailija
95/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei voita minusta sitä tunnetta kun nainen on aivan kiimassa ja pillu syö jo sormia epätoivoisesti. Kun nainen on  siinä tilassa, että on jo  aivan pakko jo saada vapauttava orgasmi. Miehistä vallankäyttöä parhaimmillaan. Tuntee itsensä mieheksi. Ihmettelen miehiä, jotka eivät siihen nautintoon pyri.

Vierailija
96/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo miehet saa puolestani muut pitää. Miehen tulee olla kiinnostunut antamaan nautintoa, esim. suuseksiä naiselle, muuten ei seksi miehen kanssa kiinnosta. Onneksi monia miehiä kiinnostaa naisenkin nautinto seksissä. 

Näin juuri! Ja nuo miehet sitten saavatkin sitä huonoa, tai ei seksiä ollenkaan. Oma valinta!

Vierailija
97/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei voita minusta sitä tunnetta kun nainen on aivan kiimassa ja pillu syö jo sormia epätoivoisesti. Kun nainen on  siinä tilassa, että on jo  aivan pakko jo saada vapauttava orgasmi. Miehistä vallankäyttöä parhaimmillaan. Tuntee itsensä mieheksi. Ihmettelen miehiä, jotka eivät siihen nautintoon pyri.

Ei kostu enää eikä syö sormiakaan. Ei muualla kun muistoissasi.

Vierailija
98/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii varmaan miehille määrätietoista totuttelemista. Ei se ainakaan se kieliorkun antaminen kaikille miehille ole se omaksi koettu juttu. Siihen joutuu usein naisenkin suostuttelemaan kun naisetkin pitävät sitä ällönä asiana alkuun. 

Vierailija
99/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti jotenkin vähä-älyinen vai ongelmia kuivan pillun kanssa. Et ilmisesti saa naistasi kostumaan, tai pillua tai orgasmit jää toteuttamatta.  Mutta älä ala mulle niistä soittamaan suuta, kun ei ole mulla kokemusta. Pillu syö aina kädestä joka kerta ja kostuu. Himoaa aina kulliani, joten pakkokin himota, että yhdynnät onnistuu. Mutta siitähän sä et tunnetusti mitään ymmärrä. Mutta sulla on joku kumma trauma  tai mielenterveydessä jotain häikkää. Muuten ei voi tuollasta jatkuvaa avautumista ymmärtää. 

Vierailija
100/134 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti jotenkin vähä-älyinen vai ongelmia kuivan pillun kanssa. Et ilmisesti saa naistasi kostumaan, tai pillua tai orgasmit jää toteuttamatta.  Mutta älä ala mulle niistä soittamaan suuta, kun ei ole mulla kokemusta. Pillu syö aina kädestä joka kerta ja kostuu. Himoaa aina kulliani, joten pakkokin himota, että yhdynnät onnistuu. Mutta siitähän sä et tunnetusti mitään ymmärrä. Mutta sulla on joku kumma tra

Teillähän menee liukkaria suunnilleen saman verran kun keskiverto hifki futisfanilla kaljaa viikossa. Ei se silloin kyllä mihinkään kostu. Ihan turhaan yrität selittää mustaa valkoiseksi. Klik klik ja tuubin korkki auki. Kyl se Pate siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi