Miehet, auttakaa mua ymmärtämään. Miksi et anna naisellesi orgasmeja?
Jos nyt kerrankin saisi vastauksia miehiltä, jotka eivät naistaan tyydytä laukeamiseen saakka tavalla tai toisella. Miksi et tee niin?
Mä olen ottanut asian puheeksi monta kertaa, ja aina mies sanoo niin vakuuttavasti että tietysti mun nautinto ja orgasmit on tärkeitä, oon maailman rakkain ja ihanin ja upein nainen. Sitten saan häneltä orkkuja kerran tai kaksi, ja kaikki palaa entiseen.
En enää jaksa jankuttaa. Onko tässä takana vaan silkka itsekkyys? Jotenkin hirveän tuskallinen yhtälö, kun hän on kaikkea muuta kuin itsekäs kaikessa muussa.
Kommentit (134)
ei kukaan muu ole vastuussa onnellisuudestasi kuin sinä. nainenkin voi panostaa seksiin enemmän kuin makaamalla lahnana. hanki vaikka dildo, jos olet liian laiska seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo ei ansaitse orgasmia.
Oikeasti taitaa olla valitettavasti se yleisin syy taitamattomuuden lisäksi.
Hei, vaihtoon tuollaiset miehet, eli miehet, jotka eivät "opi" tai pihtaavat.
Vierailija kirjoitti:
ei kukaan muu ole vastuussa onnellisuudestasi kuin sinä. nainenkin voi panostaa seksiin enemmän kuin makaamalla lahnana. hanki vaikka dildo, jos olet liian laiska seksissä.
Voi kun tietäisit mikä sähikäinen mä sängyssä olen, mun mies ei tosiaan ansaitse mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun tietäisit mikä sähikäinen mä sängyssä olen, mun mies ei tosiaan ansaitse mua.
Eroa siitä, äläkä valita!
Oispa kiva kun vaimo puhuisi yhtään asiasta. Se on nuolemista ja sormetusta 2-3 min niin on litisevän märkä orkku, välillä hiukan roiskahtaakin. Toisinpäin ei taas ole mitään aloitetta/nautinnon antamista; makaa kyllä lahnana kun panen. Hieman harmittaa tuo yksipuolisuus mutta tykkään nuolla. Kysyttäessä sanoo että en vaan osaa semmosia
"Oletko kertonut miehelle haluavasi orgasmin ja näyttänyt hänelle millaisesta kosketuksesta pidät tai ohjannut häntä kun hän nuolee sinua? Jos tästä huolimatta hän ei nautinnostasi piittaa, sinun ei kannattaisi jatkaa yksipuolista rakastamista. Olet ehkä rakastunut haaveeseen ja yksinolo saattaa jopa pelottaa sinua. Uskon kuitenkin, että yksipuolinen rakkaus hiipuu jossain vaiheessa ja lopulta ihmettelet, mitä hänessä näit. Muista että jäädessäsi epätyydyttävään suhteeseen et anna itsellesi mahdollisuutta löytää aitoa välittämistä ja nautintoa. "
Mies ei halua nuolla. En tiedä, ehkä maistun pahalta.
Ei yksin olo pelota mua. Suhde on muuten tyydyttävä, ainoastaan seksi mättää.
Vierailija kirjoitti:
Haluisitko sä siis, että naisesi ottaisi seksiin mukaan dildon? Sittenhän sun munaa ei tarvita lainkaan. Vai peppuusiko sen haluat?
Vierailija kirjoitti:
"Oletko kertonut miehelle haluavasi orgasmin ja näyttänyt hänelle millaisesta kosketuksesta pidät tai ohjannut häntä kun hän nuolee sinua? Jos tästä huolimatta hän ei nautinnostasi piittaa, sinun ei kannattaisi jatkaa yksipuolista rakastamista. Olet ehkä rakastunut haaveeseen ja yksinolo saattaa jopa pelottaa sinua. Uskon kuitenkin, että yksipuolinen rakkaus hiipuu jossain vaiheessa ja lopulta ihmettelet, mitä hänessä näit. Muista että jäädessäsi epätyydyttävään suhteeseen et anna itsellesi mahdollisuutta löytää aitoa välittämistä ja nautintoa. "
Mies ei halua nuolla. En tiedä, ehkä maistun pahalta.
Ei yksin olo pelota mua. Suhde on muuten tyydyttävä, ainoastaan seksi mättää.
Annat hänelle kuitenkin suuseksiä? Voisit kyllä yrittää keskustella hänen kanssaan tyytymättömyydestäsi. Ja ota asia usen puheeksi, ei tilanne muutu jos et tee selväksi että myös sinä haluat nautintoa. Nyt kuulostaa siltä että miehesi ei halua antaa sinulle nautintoa eikä välitä sinusta niin paljon mitä toivoisit. Suhteen tulisi olla hyvä kaikilla osa alueilla jotta kannattaa jatkaa. Pidemmän päälle seksuaaliset turhaumat vaikuttavat koko suhteeseen ja elät kuten kämppissuhteessa, kädenlämpöisessä suhteessa. Ei kuulosta hyvältä.
Mitä useammin nainen saa orgasmin, sen vähemmän hänellä on aihetta valittaa. Kun ei ole aihetta valittaa, iskee huonommuudentunne ja se tuhoaa liiton. NaInen on ongelmavyyhti...aina.
Vierailija kirjoitti:
Mitä useammin nainen saa orgasmin, sen vähemmän hänellä on aihetta valittaa. Kun ei ole aihetta valittaa, iskee huonommuudentunne ja se tuhoaa liiton. NaInen on ongelmavyyhti...aina.
Ai mikä huonommuuden tunne? Mistä?
Raiskaus on rikos. Jos orgasmin antaa haluttomalle naiselle, ei saa jäädä kiinni.
Vinkkinä kaikille parisuhteessa eläville miehille: antakaa naisellenne juhlapäivänä lahjaksi kymmeneen orgasmiin oikeuttava lahjakortti. Tulee harvinaisen selväksi, mikä on orgasmin arvostus.
Ps. Muista korvatulpat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tähän itsekkäät miehet vastaa.
Minua miehenä tämä on aina ihmetyttänyt. Minusta mies ja seksi on epäonnistunut jos nainen ei saa orgasmiaan ja tyydytystä seksissä. Miehen pitäisin kyetä tyydyttämään ja tuottamaan orgasmit. Sehän on seksin idea naisen kanssa. Jos mies ei tähän pysty, menköön itseensä. Joko pitää harjoitella enemmän tai sitten on ottanut itselleen liian vaikean naisen, jolle omat paukut ei riitä. Tämä ei ole kummankaan etu. Kaikista tyhmintä on syyttää naista siitä, ettei onnistu miehelle kuuluvassa tehtävässä.
Kuulostaa tosi hienolta mutta kun usein naiset eivät saa orgasmia yhtään millään konstilla, ei edes itse sitä yrittämällä.
Tämäpä. Jos tunnin ahkeran ja tunnollisen orgasmin tuottamisyrityksen jälkeen tulos on yhä puhdas nolla, ei asia muuksi muutu. Naisista vain osalle voidaan tuottaa orgasmi, itseään hyväilemällä saavat useammin. Suurin osa jää kuitenkin ilman, vaikka kaikki keinot ovat käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua miehenä tämä on aina ihmetyttänyt. Minusta mies ja seksi on epäonnistunut jos nainen ei saa orgasmiaan ja tyydytystä seksissä. Miehen pitäisin kyetä tyydyttämään ja tuottamaan orgasmit. Sehän on seksin idea naisen kanssa. Jos mies ei tähän pysty, menköön itseensä. Joko pitää harjoitella enemmän tai sitten on ottanut itselleen liian vaikean naisen, jolle omat paukut ei riitä. Tämä ei ole kummankaan etu. Kaikista tyhmintä on syyttää naista siitä, ettei onnistu miehelle kuuluvassa tehtävässä.
Kuulostaa tosi hienolta mutta kun usein naiset eivät saa orgasmia yhtään millään konstilla, ei edes itse sitä yrittämällä.
Tämäpä. Jos tunnin ahkeran ja tunnollisen orgasmin tuottamisyrityksen jälkeen tulos on yhä pu
Jos nainen saa hyväilemällä orkun, sen hyväilyn voi mieskin opetella jos vain viitsii orkun naiselle antaa.
Kova orgasmivaje naisilla heteeoseksissä kyllä. Mistäköhän johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä. Jos tunnin ahkeran ja tunnollisen o
Opittu malli: seksissä mies saa ja vain sillä on väliä. Naiset on opetettu tyytymään osaansa antavana osapuolena. Nuoremmat naiset ei enenemässä määrin taida tähän enää tyytytyä, siksi varmaan sinkkunakin viihtyvät paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkei se vaan osaa kunnolla
Miksi se joskus osaa ja joskus ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluisitko sä siis, että naisesi ottaisi seksiin mukaan dildon? Sittenhän sun munaa ei tarvita lainkaan. Vai peppuusiko sen haluat?
Eri vastaa, kyllä mulla ja miehelläni on värisevä dildo. Sillä värisevällä dildolla voi hieroa omaa klitorista. Eli vaikka näin, että nainen on konttaus asennossa, ja hieroo itseänsä dildolla, ja mies samaan aikaan takaapäin työntyy naiseen. Mieheni sanoo, sen värinän tuntuvan myös häneen, ja kun saan orgasmin, hän tuntee myös sen niin hyvänä sisälläni, että vaivoin pystyy pidättämään itseänsä. Ei sitä tarvi aina olla perus lähetyssaarnaja asennossa. Mieheni odottelee yleensä, että saan useammat orkut, ennenkin itse laukeaa. Mitäs jos kokeilet, ennenkuin täällä typeryyksiä lauot. Hyvänä vinkkinä, on keittiön pöytä. Siihen nainen selälleen, mies reisien väliin, siinä samalla nainen voi hieroa itsellensä klitoris orgasmin ja mies mahtuu hyvin rakastelemaan, vaikka dildo, tai naisen Oma käsi hieroo siinä samalla klitorista. Ole hyvä, pistä toimeksi.
No tuollaiset miehet ovat jotain onnettomia juntteja. Heille riittää se, että omat kassit on saatu tyhjäksi.
Itse en pysty laukeamaan kuin maksimissaan kolme kertaa päivässä, mutta ei se tarkoita ettenkö antaisi naisystävälleni useampia orgasmeja. Aivan mahtavaa kun toinen kiemurtelee ja värisee lauetessaan.
Jos orgasmin saaminen on tärkeää naiselle, niin jälleen herää kysymys, että miksi on sellaisen miehen kanssa, jota ei tällainen asia kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vinkkinä kaikille parisuhteessa eläville miehille: antakaa naisellenne juhlapäivänä lahjaksi kymmeneen orgasmiin oikeuttava lahjakortti. Tulee harvinaisen selväksi, mikä on orgasmin arvostus.
Ps. Muista korvatulpat
Arvostan naistani sen verran, että hän saa orgasmin aina kun haluaa. Tuollainen kymppikortti tulee helposti täyteen viikonlopussa.
Oletko kertonut miehelle haluavasi orgasmin ja näyttänyt hänelle millaisesta kosketuksesta pidät tai ohjannut häntä kun hän nuolee sinua? Jos tästä huolimatta hän ei nautinnostasi piittaa, sinun ei kannattaisi jatkaa yksipuolista rakastamista. Olet ehkä rakastunut haaveeseen ja yksinolo saattaa jopa pelottaa sinua. Uskon kuitenkin, että yksipuolinen rakkaus hiipuu jossain vaiheessa ja lopulta ihmettelet, mitä hänessä näit. Muista että jäädessäsi epätyydyttävään suhteeseen et anna itsellesi mahdollisuutta löytää aitoa välittämistä ja nautintoa.