Miehet, auttakaa mua ymmärtämään. Miksi et anna naisellesi orgasmeja?
Jos nyt kerrankin saisi vastauksia miehiltä, jotka eivät naistaan tyydytä laukeamiseen saakka tavalla tai toisella. Miksi et tee niin?
Mä olen ottanut asian puheeksi monta kertaa, ja aina mies sanoo niin vakuuttavasti että tietysti mun nautinto ja orgasmit on tärkeitä, oon maailman rakkain ja ihanin ja upein nainen. Sitten saan häneltä orkkuja kerran tai kaksi, ja kaikki palaa entiseen.
En enää jaksa jankuttaa. Onko tässä takana vaan silkka itsekkyys? Jotenkin hirveän tuskallinen yhtälö, kun hän on kaikkea muuta kuin itsekäs kaikessa muussa.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset saavat orgasmit penetraatiossakin, ei tarvi tuntia nuolla ja näille joillekin riittää vähäisempikin nuoleminen. Naisia on moneksi vaikeat ei jatkoon.
Saan penetraatiollakin mutta haluan pitkällä kaavalla suuseksiäkin. Jotkut miehet nauttivat nuolla pitkään. Suuseksiin nihkeästi suostuvat miehet ei jatkoon.
Koira on naisen paras ystävä, nuolee ja ihailee. Vielä kun joku maksaisi menot.
Hyvin sanottu siellä takarivissä.
Enemmistö naisista alkaa olemaan paremmin koulutettuja, joten tulevat ansaitsemaankin paremmin. Niin, etät kuka ne menot maksaa. Toki noiden miesten pää ei kestä paremmin ansaitsevaa itseään pätevämp
Mä olen opetellut panemaan hyvin. Joten olen aina etsinyt itseäni paremmin koulutettuja naisia. Panen hyvin ja naiset hoitaa ylläpitoni. Tosin en aina pitkään jaksa, koska hyvin koulutettu ei suinkaan ole mikään synonyymi älykkäälle. Ikävä kyllä.
Opettele panemaan, niin voit tehdä vähemmin töitä ja nauttia enemmän vapaa-ajastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset saavat orgasmit penetraatiossakin, ei tarvi tuntia nuolla ja näille joillekin riittää vähäisempikin nuoleminen. Naisia on moneksi vaikeat ei jatkoon.
Saan penetraatiollakin mutta haluan pitkällä kaavalla suuseksiäkin. Jotkut miehet nauttivat nuolla pitkään. Suuseksiin nihkeästi suostuvat miehet ei jatkoon.
Enemmistö naisista alkaa olemaan paremmin koulutettuja, joten tulevat ansaitsemaankin paremmin. Niin, etät kuka ne menot maksaa. Toki noiden miesten pää ei kestä paremmin ansaitsevaa itseään pätevämp
Sun vaimosihan oli hoitsu. Eikö pää kestänyt ottaa koulutetumpaa naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olis helpompaa ihan kaikille, että miehet opettelisivat sen jalon taidon mitennainen tyydytetään sormin tai kielellä tai miten vain, Naiset osaavat kyllä sitten pillunsa ,suunsa ja kädentaidot käyttöönne.
Ei kai muutaman sormen käyttö voi olla miehen aivoille liian monimutkainen suoritus.
Sormien käyttö voi olla liian moninmutkaista. Mieheni ei osaa myöskään nuolla. Olen näyttänyt ja selittänyt ja pitänyt hänen kädestä kiinni näyttäessäni. Ei osaa. Muuten hyvä tyyppi ja olemme keksineet muita keinoja.
Ei halua osata. Kaikkea uskotkin. Ei kiinnosta oppia nuolemaan.
Palstaa tovin lueskeltuani ymmärrän hyvät seksitaidot ja kielitaidot omaavan miehen arvon vielä paremmin enkä todellakaan pihtaa.
Jos nainen on pihtari eikä häntä seksi kiinnosta, nainen ei saa mieheltään hyvää seksiä. Miestä ei kiinnosta opetella naisen tyydyttämistä vaan käyttää naista runkkualustana. Eipä seksi tuolloin naista kiinnostakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien naisten pitäisi nauttia tai saada orgasmeja. Eiköhän seksi ole tarkoitettu helpottamaan miehen paineita nautinnollisesti, ja naisten tehtävä on antaa pillunsa, suunsa ja/tai pyllynsä siihen käyttöön. Jos nainen haluaa räpeltää itsellensä orgasmi jälkikäteen, niin siitä vaan. Kunhan tekee sen hiljaa ja huomaamattomasti.
t. tosi mies
0/5
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien naisten pitäisi nauttia tai saada orgasmeja. Eiköhän seksi ole tarkoitettu helpottamaan miehen paineita nautinnollisesti, ja naisten tehtävä on antaa pillunsa, suunsa ja/tai pyllynsä siihen käyttöön. Jos nainen haluaa räpeltää itsellensä orgasmi jälkikäteen, niin siitä vaan. Kunhan tekee sen hiljaa ja huomaamattomasti.
t. tosi mies
Tosimies tunnustaa että naiset eivät nauti seksistä hänen kanssaan koska tosimies on niin toivottoman huono seksissä.
Tähän on voi olla kaksi syytä:
Naisesta johtuvia: nainen ei itse välitä enää saada tai sitten ei kykene saamaan.
Miehestä johtuvia: mies kuvittelee, ettei nainen välitä enää saada tai kykene saamaan.
Ahaa, naisen orgasmi on vähän kuin ruusukimppu. Sen voi poimia kotimatkalla valmiina pakettina ja ihan vaan "antaa" naiselle joka ottaa sen vastaan iloisena yllätyksenä.
Kyllä sen tosiaan voi aantaa, jos halua on.
Ei naisetkaan anna miehille orgasmeja. Ei ole ollut seksiä kuukausiin :(
Seksissä aina nainen on se joka antaa ja mies se joka saa! Nainen ei voi olla huono seksissä. Kaikki vastuu seksin onnistumisessa kuuluu miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmistö naisista alkaa olemaan paremmin koulutettuja, joten tulevat ansaitsemaankin paremmin. Niin, etät kuka ne menot maksaa. Toki noiden miesten pää
Sun vaimosihan oli hoitsu. Eikö pää kestänyt ottaa koulutetumpaa naista?
Silloin kun alettiin parisuhteeseen kummallakaan ei ollut vielä ammattia. Matkanvarrella tulot on vaihdelleet, välilllä toisella paremmat tulot välillä toisella. Vaimoni tehnyt paljonkin töitä hoitoalalla ja tienannut monina vuosia suurimman osan tuloista perheeseen. Meillä ollut alusta lähtien yhteiset rahat, joten ei ole ollut mitään väliä kumpi sinne on tienannut. Sitä paitsi vaimo hoitanut alusta lähtien kaikkia rahoja ja hoitaa enimmäkseen vieläkin. En ole puuttunut siihen, koska mun egoni on kyllä sen kestänyt.
Erittäin mielelläni antaisin, jos tähän olisi mahdollisuus. Eli toisin sanoen hän ei saa, koska ei halua vaikka tarjolla olisi.
Tämä lienee se tavallisin syy noin yleisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin mielelläni antaisin, jos tähän olisi mahdollisuus. Eli toisin sanoen hän ei saa, koska ei halua vaikka tarjolla olisi.
Tämä lienee se tavallisin syy noin yleisestikin.
Ei kyllä ole tavallisin syy, ainakaan täällä. Joitain miehiä ei vaan kiinnosta, joitain kiinnostaa.
Mutta eikö se kerro miehestäkin jotain jos seksiä vaatii muttei kiinnosta nauttiiko nainen?