Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anopin uusi kihlattu haluaa jutella

Vierailija
07.04.2024 |

En ole ollut anopin kanssa väleissä vuosiin. 8 vuotta yritin, kunnes kaikki henkinen väkivalta ja muu eskaloitui yhteen pisteeseen (puhelinhäirintä, haukkuminen, vaatimukset) ja laitoin täyden muurin pystyyn. Muu perheeni on yhteyksissä ehkä pari-kolme kertaa vuodessa, itse en puutu siihen.

Anoppi oli 24/7 todella kamala myös ihanaa appeani kohtaan, joka kuoli muutama vuosi sitten.

Vieraille tämä on todella ihana, heleänauruinen ja herttainen. Ihmiset tuntevat hänet kahtena vastakkaisena persoonana. Ikinä ei tiedä, kumpi puoli on milloinkin ylöspäin. Yksi syy, miksi ahdistuin ja väsyin siihen pelkoon.

Anoppi laittoi apen kuoleman jälkeen välittömästi ilmon jonnekin kristittyjen tinderiin ja kävi muutaman miehen läpi. Nyt on yksi, joka hankki kihlat muutaman kuukautta tapailun jälkeen.

Nyt tämä mies laittoi viestin, että haluaa jutella.

En tiedä, haluanko tietää miksi. En haluaisi sekaantua asiaan, yrittää korjata välejä (se ei ole trauman vuoksi mahdollista!) tai muuta soopaa. Haluan vain rauhaa.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau mitä draamaa.

Uusappi tietenkin ihmettelee missä miniä on ja anoppi on joutunut hankalaan välikäteen. Outoa että uusappi soittelee miniälle. Olisi kysynyt uudelta poikapuoleltaan. 

No ei se appikaan ihan tervepäinen ole jos narskun jatkeena hyörii. 

Narsistisia tyypin kynsiin joutuneet havahtuvat usein vasta viiveellä tilanteeseen. Sitten on nämä apurityypit, jotka jostain syystä haluavat hääriä apuna sotkemassa suhteita yhä uudelleen ja uudelleen. 

Vierailija
42/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau mitä draamaa.

Uusappi tietenkin ihmettelee missä miniä on ja anoppi on joutunut hankalaan välikäteen. Outoa että uusappi soittelee miniälle. Olisi kysynyt uudelta poikapuoleltaan. 

No ei se appikaan ihan tervepäinen ole jos narskun jatkeena hyörii. 

Narsistin hovin jäsenet on yleensä sokeita narsistin käytökselle. Joko kasvaneet siihen tai narsisti osaa manipuloida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla, että on huomannut jotain erikoista ja haluaa siksi jutella juuri sinun kanssasi? Voisiko muotoilla niin, että että jos sinulla omana itsenäsi on asiaa niin jutellaan, mutta jos olet anopin viestintuoja niin viestit on kuultu moneen kertaan.

Vierailija
44/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla, että on huomannut jotain erikoista ja haluaa siksi jutella juuri sinun kanssasi? Voisiko muotoilla niin, että että jos sinulla omana itsenäsi on asiaa niin jutellaan, mutta jos olet anopin viestintuoja niin viestit on kuultu moneen kertaan.

Miksi ap tekisi mitään tuollaista? Ventovieras mies. 

Vierailija
45/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä vihaista porukkaa. Minun mieleeni tulee vain se ajatus, että tuo mies on pulassa häijyn vaimonsa kanssa ja että hän haluaa vain varmistuksen, ovatko muut lähipiirin ohmiset kokeneet samaa.

En siis ymmärrä, miksi ihmisen kanssa ei voi keskustella vaikka puhelimessa rehellisesti. Eihän mies ole sama ihminen kuin anoppi. 

Vierailija
46/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä vihaista porukkaa. Minun mieleeni tulee vain se ajatus, että tuo mies on pulassa häijyn vaimonsa kanssa ja että hän haluaa vain varmistuksen, ovatko muut lähipiirin ohmiset kokeneet samaa.

En siis ymmärrä, miksi ihmisen kanssa ei voi keskustella vaikka puhelimessa rehellisesti. Eihän mies ole sama ihminen kuin anoppi. 

Minkä vaimon???

Miten se kuuluisi milllään tavoin mitenkään ap:lle???

Vierailija
47/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kuvitella sen keskustelun.

"Maijalla on niin paha mieli, kun teillä on niin huonot välit. Hän kun on niin herkkä ihminen, kuten tiedät.

Minusta olisi niin kiva, jos voitaisiin pitää yhteisiä sukujuhlia, niin kuin minunkin suvussa tehdään. Jos voisit unohtaa ne ikävät tunteet joita sinulla on, ja ne ikävät sanat joita olet sanonut, niin varmasti sinullakin olisi parempi mieli. Eikös sovita niin?"

Narsistin miehen käsitys tilanteesta, perustuen narsistin kertomuksiin.

Auts. Kuulostaa niin tutulta, jotain tämäntyyppistä on jo minuun taannoin kohdistunutkin.

Ap

Samantapaisia kokemuksia on monilla.

Itse en pysty täysin välttämään "ikioman" narskuni kohtaamista, mutta välttelen niin paljon kuin pystyn sekä välttelen joutumista kahden kesken.

Vierailija
48/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi sitten jutella vaikka niiden ihmisten kanssa, jotka ovat läheisissä tekemisissä anopin kanssa. En ole ainut joka on ottanut osumaa, olen vain ainut, joka ahdistui niin pahasti,  että oli pakko poistaa elämästä. Voi toki olla, etteivät suostu asiasta keskustelemaan.

Ap

Vierailija
49/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-mammoilla on näemmä vain kamalia anoppeja, miniät on täydellisiä :D

Narsismi ei riipu sukulaisuussuhteesta.

Vierailija
50/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä miniän pitäisi selvitellä anopin sotkuja vieraalle ihmiselle? 

Vierailija
51/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anopin sotkuja? En minä niin sanonut. Kyseessä on miehen kanssa keskustelu, eikä anopin. Miehen kuuleminen ja tilanteen mukainen vastaus. Pidän hyvin todennäköisenä, että mies haluaa vain varmistuksen havainnolleen vaimostaan. 

Vierailija
52/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-mammoilla on näemmä vain kamalia anoppeja, miniät on täydellisiä :D

Meillä se narsisti on oma äitini. Ex miniänsä ei tietenkään pidä mitään yhteyksiä, minä ja veljeni pidämme minimiyhteyksiä äitiini, joka todellakin pitää itseään täydellisenä. Mikä " onni" onkaan meitä muita kohdannut 😑

Vierailija
53/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anopin sotkuja? En minä niin sanonut. Kyseessä on miehen kanssa keskustelu, eikä anopin. Miehen kuuleminen ja tilanteen mukainen vastaus. Pidän hyvin todennäköisenä, että mies haluaa vain varmistuksen havainnolleen vaimostaan. 

No pakkohan sen on olla anopin sotku. Onko anopin kihlattu siis naimisissa???

Vierailija
54/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmeen tekemistä sun miehen sukulaisen kihlatulla on sinun kanssasi???

Estäisin vain puhelimesta enkä vastaisi yhteydenottoihin mitenkään.

Ihan kaheli.

Miksi tuomitset  hänen yhteenoton ? ?

On varmasti huomannut anopin käytöksessä  epäilytäviä piirteitä ja haluaa varmistaa onko toisilla samoja havaintoja

Vierailija
55/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ap:lle täysin vieras mies. Ei ap:n tarvitse vahvistaa mitään havaintoja. Sen voi tehdä joku muu joka haluaa uudestaan anopin jyrän alle. 

Vierailija
56/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hy hitto mitä ihmissuhteita. Tällaiset ihmiset ovat syöpä jotka aiheuttavat jopa itsemurhia käytöksellään. Ja tarkoitan anoppia.

Vierailija
57/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin yhteen puheluun ihan vaan selvittääkseni mihin asia liittyy. Lopeta puhelu asiallisesti jos keskustelu lähtee linjoille joille et halua siirtyä. Voihan se esim. olla että anoppi on sairas ja tulisi tehdä käytännön järjestelyitä. 

Vierailija
58/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja puolisollani on sellainen jako, että kumpikin hoitaa omat vanhempansa (yhteydenpito jne.). Yhdessä tietenkin sovimme ensin keskenämme esimerkiksi vierailuajankohdista mutta muuten emme puutu mitenkään. En ymmärrä miksi AP:n pitäisi millään tavalla alkaa säätämään mitään itsekseen puolisonsa "selän takana" kuten tässä nyt yritetään ehdottaa. Toki joskus anoppikin voi olla esim. ystävä ja tällaisessa tilanteessa suora yhteydenpito on ymmärrettävää mutta selkeästikään tämä ei ole tilanne AP:n kohdalla. Eikö sen oman pojan (ja hänen jälkeläistensä) yhteydenpidon pitäisi riittää? En reagoisi lainkaan.

Vierailija
59/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostuisin yhteen puheluun ihan vaan selvittääkseni mihin asia liittyy. Lopeta puhelu asiallisesti jos keskustelu lähtee linjoille joille et halua siirtyä. Voihan se esim. olla että anoppi on sairas ja tulisi tehdä käytännön järjestelyitä. 

Käytännön järjestelyt hoitavat anopin lapset. 

Vierailija
60/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppihan on ihan yks yhteen tyypillisen palstamamman kanssa.