Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anopin uusi kihlattu haluaa jutella

Vierailija
07.04.2024 |

En ole ollut anopin kanssa väleissä vuosiin. 8 vuotta yritin, kunnes kaikki henkinen väkivalta ja muu eskaloitui yhteen pisteeseen (puhelinhäirintä, haukkuminen, vaatimukset) ja laitoin täyden muurin pystyyn. Muu perheeni on yhteyksissä ehkä pari-kolme kertaa vuodessa, itse en puutu siihen.

Anoppi oli 24/7 todella kamala myös ihanaa appeani kohtaan, joka kuoli muutama vuosi sitten.

Vieraille tämä on todella ihana, heleänauruinen ja herttainen. Ihmiset tuntevat hänet kahtena vastakkaisena persoonana. Ikinä ei tiedä, kumpi puoli on milloinkin ylöspäin. Yksi syy, miksi ahdistuin ja väsyin siihen pelkoon.

Anoppi laittoi apen kuoleman jälkeen välittömästi ilmon jonnekin kristittyjen tinderiin ja kävi muutaman miehen läpi. Nyt on yksi, joka hankki kihlat muutaman kuukautta tapailun jälkeen.

Nyt tämä mies laittoi viestin, että haluaa jutella.

En tiedä, haluanko tietää miksi. En haluaisi sekaantua asiaan, yrittää korjata välejä (se ei ole trauman vuoksi mahdollista!) tai muuta soopaa. Haluan vain rauhaa.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä vihaista porukkaa. Minun mieleeni tulee vain se ajatus, että tuo mies on pulassa häijyn vaimonsa kanssa ja että hän haluaa vain varmistuksen, ovatko muut lähipiirin ohmiset kokeneet samaa.

En siis ymmärrä, miksi ihmisen kanssa ei voi keskustella vaikka puhelimessa rehellisesti. Eihän mies ole sama ihminen kuin anoppi. 

Minun mieleeni taas tulee se ajatus, että anoppi on tarinoinut uudelle puolisoehdokkaalleen, joka yrittää sitten korjata välejä näihin "tietoihin" perustuen koska AP:n anoppi näin haluaa. Jos ja kun AP ei ole tällaisesta kiinnostunut, miksi ihmeessä hän olisi missään tekemisissä myöskään tämän itselleen tuntemattoman miehen kanssa.

Vierailija
62/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmeen tekemistä sun miehen sukulaisen kihlatulla on sinun kanssasi???

Estäisin vain puhelimesta enkä vastaisi yhteydenottoihin mitenkään.

Ihan kaheli.

Miksi tuomitset  hänen yhteenoton ? ?

On varmasti huomannut anopin käytöksessä  epäilytäviä piirteitä ja haluaa varmistaa onko toisilla samoja havaintoja

Paskat on havainnut. Ootko 5v?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallaani ehkä olisin utelias tietämään, mikä olisi keskustelun aihe. 

Aikoinaan kävin hyvän keskustelun anopin puolison (ei appi) kanssa. Vähintään yhtä kauhea hän oli puolisolleen kuin minulle. Oli hyvä keskustelu, sain siitä paljon voimaa, kun tajusin etten ole anoppini ainoa uhri. 

Mutta joo, varovasti, jos aiot vastata. Voi olla että yrittää "rakentaa rauhaa" anopin käskystä, mikä on aihe josta en keskustelisi. Jos hän taas haluaa kuulla välirikon syihin myös toisen osapuolen näkemykset, voisin jopa keskustella. 

Tosiaan, oma anoppi myös on yleisen mielipiteen mukaan mukava ihminen. Perhepiirissä kaikkea muuta. Ilkeä, manipuloiva, erittäin vaativa.

Vierailija
64/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostuisin yhteen puheluun ihan vaan selvittääkseni mihin asia liittyy. Lopeta puhelu asiallisesti jos keskustelu lähtee linjoille joille et halua siirtyä. Voihan se esim. olla että anoppi on sairas ja tulisi tehdä käytännön järjestelyitä. 

Anopilla on poika, jonka kanssa "järjestelyt" voidaan tehdä.

Vierailija
65/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmeen tekemistä sun miehen sukulaisen kihlatulla on sinun kanssasi???

Estäisin vain puhelimesta enkä vastaisi yhteydenottoihin mitenkään.

Ihan kaheli.

Miksi tuomitset  hänen yhteenoton ? ?

On varmasti huomannut anopin käytöksessä  epäilytäviä piirteitä ja haluaa varmistaa onko toisilla samoja havaintoja

Ap ei liity miehen sukulaiseen mitenkään, vielä vähemmän miehen sukulaisen miesystäviin.

Vierailija
66/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeilla sanavalinnoilla voit lyhyesti ilmoittaa, että ei kiinnosta anopin juonittelut. Tai jotenkin lyhyesti muotoilla. Jos mies on normaali mutta epätietoisessa tilassa, sanasi voi auttaa häntä päätöksessään. Huomaat myös jos hän on "hovia" eli anopin asialle laittama, silloinkin puhelu jää ainoaksi. Puhelusta ei jää jälkiä kuten viestistä, toki narsisti voi nauhoittaa puhelutkin. Mieti sanat tarkkaan. Tai. Ehkä laitat estoon etkä vastaa mitään. Juttele miehesi kanssa.

Vierailija
67/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suostuisin yhteen puheluun ihan vaan selvittääkseni mihin asia liittyy. Lopeta puhelu asiallisesti jos keskustelu lähtee linjoille joille et halua siirtyä. Voihan se esim. olla että anoppi on sairas ja tulisi tehdä käytännön järjestelyitä. 

Anopilla on poika, jonka kanssa "järjestelyt" voidaan tehdä.

Näin juuri. Miksi miniää, joka ei oo ollut 8 vuoteen tekemisissä otettaisiin yhteyttä kun on oma poikakin anopilla olemassa.

Jotkut elämälle vieraat toopet ehdottaa keskustelua, ei kukaan järkevä.

Vierailija
68/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, vaikuttaa keksityltä aloituksesta tämäkin.  Täällä on jo liikaa aloituksia anopeista ja eläkeläisistä, aina jostain uudesta vinkkelistä lähtien.  Joten alkaa jo syödä uskottavuutta.

Jos itsellä olisi vaikka tämänkin laatuinen tilanne, ei tulisi mieleenkään kirjoittaa siitä mihinkään keskustelupalstalle.  Mitä ihmeen hyötyä siitä olisi?

Kyllä minä osaisin asian hoitaa ilman kenenkään tuntemattoman mielipiteitä.  Asiahan olisi minun, ja vain minä tietäisin kaikki yksityiskohdat ja taustat.

Mutta onhan tämä ajankulua, ja kivasti lietsoo pahaa oloa ja vihaa lisää niitä itselle niin vääriä ihmisiä kohtaan.

Vertaistukea?  Luulisi sen tuen sitten jo viimein tuottavan tuloksiakin.  Eiköhän täällä jo olla opittu, että kaikilla muillakin on kauhea anoppi ja ylellisyydessä ja ylenpalttisuudessa piehtaroivat eläkeläiset häiritsevät elämää joka saralla.

Vierailija
69/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, vaikuttaa keksityltä aloituksesta tämäkin.  Täällä on jo liikaa aloituksia anopeista ja eläkeläisistä, aina jostain uudesta vinkkelistä lähtien.  Joten alkaa jo syödä uskottavuutta.

Jos itsellä olisi vaikka tämänkin laatuinen tilanne, ei tulisi mieleenkään kirjoittaa siitä mihinkään keskustelupalstalle.  Mitä ihmeen hyötyä siitä olisi?

Kyllä minä osaisin asian hoitaa ilman kenenkään tuntemattoman mielipiteitä.  Asiahan olisi minun, ja vain minä tietäisin kaikki yksityiskohdat ja taustat.

Mutta onhan tämä ajankulua, ja kivasti lietsoo pahaa oloa ja vihaa lisää niitä itselle niin vääriä ihmisiä kohtaan.

Vertaistukea?  Luulisi sen tuen sitten jo viimein tuottavan tuloksiakin.  Eiköhän täällä jo olla opittu, että kaikilla muillakin on kauhea anoppi ja ylellisyydessä ja ylenpalttisuudessa piehtaroivat eläkeläiset häiritsevät elämää joka saralla.

Tämä ei ole anoppi-miniä -keskustelu vaan aiheena on narsistin kanssa selviytyminen.

Ap on saanut pidettyä välimatkaa narsistiin ja nyt tämä narskun uusin hovilainen mahdollisesti haluaa auttaa "välien korjaamisessa". Hovilainen ei ymmärrä, että narsisti yrittää hänen avullaan vain saada ap:n uudelleen otteeseensa.

Me muut narsisteista jopa eroon päässeet kannustamme aloittajaa pysymään vahvana, kun hän jo kertaalleen on onnistunut pääsemään irti.

Sinulla ei ilmeisesti ole kokemusta narsistista. Suosittelen tutustumaan aiheeseen - kirjastosta löytyy kirjoja. Katsoa voi myös: https://www.narsisminuhrientuki.fi/

Vierailija
70/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos anoppi on sairas, niin mun mies sisaruksineen saa hoitaa käytännön järjestelyt. Ei siinä mua tarvita.

Vierailija
71/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos anoppi on sairas, niin mun mies sisaruksineen saa hoitaa käytännön järjestelyt. Ei siinä mua tarvita.

Nämä on näitä, joiden mielestä vagiinen omistaminen velvoittaa hoitamaan nämä käytännön järjestelyt, vaikkei olisi väleissäkään.

Vierailija
72/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on näitä, joiden mielestä vagiinen omistaminen velvoittaa hoitamaan nämä käytännön järjestelyt, vaikkei olisi väleissäkään.

Kyllä. Kun eihän miehet osaa...