Deitti perui tapaamisen
Deitti perui tapaamisen olen ymmällä.Tavattiin jo yhden kerran.sen jälkeen viestitteli että odottaa paljon tällä jututulta hänelle jäi niin hyvä tunne viime tapaamisesta.Hän lähetti viestejä paljon viikon aikana.Hän perui seuraavan tapaamisen tekstiviestillä sanoen menevänsä tapaamaan tytärtään.Ei maininnut siinä mitään pahoittelua eikä uutta tapaamista.Soitin hänelle sanoi tavataan joskus myöhemmin kysyin että milloin kun teen keikkatyötä olisi kiva tietää vasta sitten sanoi että hän on ajatellut ettei jaksa panostaa seurusteluun.Olin ällikällä lyöty.Minusta on kummallista että tekstiviestillä perutaan tapaaminen ei ole pokkaa soittaa ja sanoa asiaa suoraan.Mä en vaan ymmärrä tällaista käytöstä.Tämä deitti maailma on kyllä raakaa peliä ei ole käytöstapoja.Ollaan siellä verhon takana.Tämä henkilö on edelleen siellä sivuistoilla.Mitä mieltä olette tällaisesta käytöksestä?
Kommentit (42)
Saahan se olla siellä deittisivustolla vaikka hamaan tappiin saakka. Sinun lupaasi siihen tuskin tarvitaan. Deittisi teki selväksi, ettei kiinnostele sun tapaaminen enää. Se on aivan oikein tehty.
Onko sulla joku häiriö, kun et osaa lauseiden väliin kirjoittaa pistettä?
Älä lannistu, ap. Siirry eteenpäin, joku parempi löytyy kyllä!
Tavallisesti toinen vain katoaa yhtäkkiä. Tuo oli kohteliasta kun toinen edes ilmoitti tekstiviestillä.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisesti toinen vain katoaa yhtäkkiä. Tuo oli kohteliasta kun toinen edes ilmoitti tekstiviestillä.
Moni häviää ilmoittamatta, joten olen samaa mieltä: on hyvä ilmoittaa eikä jättää toista odottamaan turhaan.
Ap miksi pakotat ja tyrkytät itseäsi henkilölle, jota ei kiinnosta olla kanssasi tekemisissä enää?
Se on loistavaa, että deittisi huomasi jo ensimmäisen tapaamisen jälkeen, että ei kiinnosta, ja vihelsi pelin poikki.
Pakko sanoa tuosta, että lauseen jälkeen ei tule väliä... Ap on selkeästi nuori, sillä olen huomannut, ettei tuohon asiaan kiinnitetä koulussa enää juuri huomiota. Yhteen pötköön vaan kirjoitetaan ja ainakin minä jouduin nuo asiat opettamaan kotona kahdelle lapselle. Eivät kuulema koulussa olleet kuulleetkaan... Tiedä häntä sitten, mutta ei siihen ainakaan liioin huomiota kiinnitetä.
Aloittajan kirjoitus on kuin suoraan erään kansanedustajaksi pyrkineen teksteistä. Yhteen pötköön vaan kaikki lauseet.
Onko kouluissa enää lainkaan äidinkielen oppitunteja? Oikeinkirjoitusta ei enää opeteta nähtävästi.
Kiitos teitille kaikille jotka otitte kantaa kysymykseeni ,deitti perui tapaamisen.Etenkin niille jotka arvostelitte kirjoitusta.Olette tosi "hyviä ihmisiä" jatkakaa samaan malliin käytöstänne.🤣
Mietti asiaa, ja tuli päätökseen, ettei ole tarpeeksi kiinnostusta. Jos peruu tapaamisen, pitäisihän tuo ymmärtää mistä kiikastaa. Turhaa soitella perään, itse soittaa, jos haluaa vielä tavata. Eihän tuo niin suuri asia ole, jos kerran vaan tavattu.
Ehkä jotkut ovat luonteeltaan niin spontaaneja, että ihastuvat nopeasti mutta myös kiinnostus laantuu nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Tapasi kiinnostavamman naisen?
Mistä tulkitset osapuolen sukupuolet?
LouLou kirjoitti:
Oletko AP mies vai nainen?
Onko osapuolten sukupuolilla merkitystä? Onko toisen osapuolen käytös ok riippuen sukupuolesta?
LouLou kirjoitti:
Oletko sä AP mies vai nainen?
Minullekin kävi tänä talvena niin, että olin käynyt Tinder -treffeillä mukavan miehen kanssa ja mielestäni treffit suijui hyvin ja mies vaikutti olevan kiinnostunut minusta. Sovittiin sitten toiset treffit viikon päähän. Sitten 2h ennen kuin hänen piti tulla hakemaan minut toisille treffeille, lähetti hän viestin, jossa kertoi, ettei tunnekaan kemiaa välillämme ja perui treffit.
Ja treffeillä tämä mies oli sanonut, ettei hän ole pitkään aikaan käynyt treffeillä kenenkään kanssa, joten oletan, ettei hän ole ihan niitä kaikkein suosituimpia miehiä...
Sitoutumiskammoinen, meni jarrut päälle
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Oletko sä AP mies vai nainen?
Minullekin kävi tänä talvena niin, että olin käynyt Tinder -treffeillä mukavan miehen kanssa ja mielestäni treffit suijui hyvin ja mies vaikutti olevan kiinnostunut minusta. Sovittiin sitten toiset treffit viikon päähän. Sitten 2h ennen kuin hänen piti tulla hakemaan minut toisille treffeille, lähetti hän viestin, jossa kertoi, ettei tunnekaan kemiaa välillämme ja perui treffit.
Ja treffeillä tämä mies oli sanonut, ettei hän ole pitkään aikaan käynyt treffeillä kenenkään kanssa, joten oletan, ettei hän ole ihan niitä kaikkein suosituimpia miehiä...
Sitoutumiskammoinen, meni jarrut päälle
Tai löysi Tinderistä kauniimman.
Se on kyllä raakaa peliä tämä nettimaailma.Tuntuu että ihmiset on jotenki häiriintyneitä,117 epäkypsiä niillä on omia ongelmia itsensä kanssa.Pitää pelata samalla tavalla kuin miehetkin.