Deitti perui tapaamisen
Deitti perui tapaamisen olen ymmällä.Tavattiin jo yhden kerran.sen jälkeen viestitteli että odottaa paljon tällä jututulta hänelle jäi niin hyvä tunne viime tapaamisesta.Hän lähetti viestejä paljon viikon aikana.Hän perui seuraavan tapaamisen tekstiviestillä sanoen menevänsä tapaamaan tytärtään.Ei maininnut siinä mitään pahoittelua eikä uutta tapaamista.Soitin hänelle sanoi tavataan joskus myöhemmin kysyin että milloin kun teen keikkatyötä olisi kiva tietää vasta sitten sanoi että hän on ajatellut ettei jaksa panostaa seurusteluun.Olin ällikällä lyöty.Minusta on kummallista että tekstiviestillä perutaan tapaaminen ei ole pokkaa soittaa ja sanoa asiaa suoraan.Mä en vaan ymmärrä tällaista käytöstä.Tämä deitti maailma on kyllä raakaa peliä ei ole käytöstapoja.Ollaan siellä verhon takana.Tämä henkilö on edelleen siellä sivuistoilla.Mitä mieltä olette tällaisesta käytöksestä?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Joo, ap tuota tapahtuu todella usein. Kaikissa ikäluokissa.
En tiedä, mitä miehille on tapahtunut. Se sopiva, ok-nainen ei yhtäkkiä kelpaakaan, ja yhteydenpito lakkaa.
Jossain vaiheessa sitten ehkä huomaavat, ettei kulman takana löydy sen ihmeellisempää? Todellisuudentaju hukassa?
Osa voi hyvinkin olla toisella tai n.:llä kierroksella, eikä uskalla sitoutua enää. Kukaan nainen ei voi "auttaa" miestä, jonka sydän pysyy suljettuna. Miesherkkikset (👶🏼) eivät välttämättä itsekään tajua, mistä kiikastaa, kun parisuhteeseen ei olekaan lopulta intoa ryhtyä.
No kyllä me miehet valkataan naiset luonteen, ei ulkonäön perusteella. Harmi vain että naiset osaa esittää. Tosin veikkaan, että palstamammasta se negatiivisuus ja miesviha hehkuu sen verran ulospäin, että yksi tapaaminen riittää.
DEI tti?