Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela pakottaa muuttamaan halvempaan asuntoon, vuokra 890€/kk mistä saisin halvemman? Luottotiedot menneet, työtön olen, rikosrekisteri on?

Vierailija
06.04.2024 |

Kela pakottaa muuttamaan halvempaan asuntoon, vuokra 890€/kk mistä saisin halvemman? Luottotiedot menneet, työtön olen, rikosrekisteri on?

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vuokraovi.com/vuokra-asunto/kirkkonummi/masala/kerrostalo/1…

Siitä ap:lle ihan ilmainen asunto pk-seudulta :D

Turha yritys, Joo ei vuokraa luottotiedottomille on kysytty!!! Olen itse myös kysynyt. Ja nämä ei ota jos vuokravelka: Lumo, newsec, joo, Juli, premico, toivo, retta ei. Siinä puolet tai yli muita toimistoja vähän. Myös Sos.Tantta suositteli noita eikä tiennyt mitään mistään. Turha hakea sellaisiin joihin ei oteta merkintä kyllä näkyy!! Kela ei myöskään tiedä mitään, koska osa virkailijoista asuu perintö mökeissä tietämättä mitään asumisesta muissa. Nyt kun mennyt tähän niin kannattaa vaihtaa maata täällä ei saa asua, jos ei luottotietoja. Taistelu on loputon selitys, eivät usko kelassa mitään. Ei ole sama hakea asuntoa luottotiedottomana, kun niin että ne on. Jos on saa heti asunnon, jos ei, ei saa mitään. 

Vierailija
82/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurikassa 300 e yksiöitä ja kivaa porukkaa. Kyllä luottotiedotonkin kämpän saa. 

En muuta mihinkää Kurikkaan

Ap

No mene töihin sitten ja maksa itse kallis vuokrasi ja lopeta kitinä. 

Töitä olen hakenut vuosikymmeniä 10 000 hakemuksia mutta ei ole vielä tärpännyt.

Ap

Miten sä olet voinut hakea töitä vuosiKYMMENIÄ, kun olet vasta 15-vuotias?

Ihan 38 vuotta olen

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha yritys, Joo ei vuokraa luottotiedottomille on kysytty!!! Olen itse myös kysynyt. Ja nämä ei ota jos vuokravelka: Lumo, newsec, joo, Juli, premico, toivo, retta ei. Siinä puolet tai yli muita toimistoja vähän. Myös Sos.Tantta suositteli noita eikä tiennyt mitään mistään. Turha hakea sellaisiin joihin ei oteta merkintä kyllä näkyy!! Kela ei myöskään tiedä mitään, koska osa virkailijoista asuu perintö mökeissä tietämättä mitään asumisesta muissa. Nyt kun mennyt tähän niin kannattaa vaihtaa maata täällä ei saa asua, jos ei luottotietoja. Taistelu on loputon selitys, eivät usko kelassa mitään. Ei ole sama hakea asuntoa luottotiedottomana, kun niin että ne on. Jos

No kuka sitä vuokravelkaa sinulle kerrytti? Tietenkään KUKAAN ei vuokraa asuntoa ihmiselle, joka todistetusti ei maksa vuokriaan. Niin makaa kuin petaa. 

Vierailija
84/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Töitä olen hakenut vuosikymmeniä 10 000 hakemuksia mutta ei ole vielä tärpännyt.

Ap

Miten sä olet voinut hakea töitä vuosiKYMMENIÄ, kun olet vasta 15-vuotias?

Ihan 38 vuotta olen

Ap

Eli valehtelet, kun sanot hakeneesi töitä vuosiKYMMENIÄ. Aiemminhan kerroit, että vielä 5 vuotta sitten sinulla oli asiat kunnossa. 

Vierailija
85/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha yritys, Joo ei vuokraa luottotiedottomille on kysytty!!! Olen itse myös kysynyt. Ja nämä ei ota jos vuokravelka: Lumo, newsec, joo, Juli, premico, toivo, retta ei. Siinä puolet tai yli muita toimistoja vähän. Myös Sos.Tantta suositteli noita eikä tiennyt mitään mistään. Turha hakea sellaisiin joihin ei oteta merkintä kyllä näkyy!! Kela ei myöskään tiedä mitään, koska osa virkailijoista asuu perintö mökeissä tietämättä mitään asumisesta muissa. Nyt kun mennyt tähän niin kannattaa vaihtaa maata täällä ei saa asua, jos ei luottotietoja. Taistelu on loputon selitys, eivät usko kelassa mitään. Ei ole sama hakea asuntoa luottotiedottomana, kun niin että ne on. Jos

Kerro yksikin hyvä syy, miksi minun tai kenenkään muunkaan pitäisi vuokrata omaa omaisuuttani ihmiselle, joka ei ole aiemminkaan maksanut vuokria?

t. sijoitusasuntoja omistava

Vierailija
86/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Mitä ammattiosaamista sinulla on ollut tarjota niissä 10 000 hakemuksessa?

Vierailija
87/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Mitä ammattiosaamista sinulla on ollut tarjota niissä 10 000 hakemuksessa?

Noin 10 000 samansisältöistä spämmialoitusta av-palstalle :D (en ole ap, mutta vastaan hänen puolestaan) 

Vierailija
88/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä pakota. Mutta tuet pienenee ja siitä voit valittaa persuille. Sähköposti on muotoa etunimi.sukunimi@eduskunta.fi

Vierailija
89/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis luulee, että jokainen aloitus av:lle=työhakemus. No nyt ymmärrän, miksi hän aina hokee tuhansista hakemuksista. 

Vierailija
90/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu mielenterveyspalveluun.

Vierailija
91/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halpoja asuntoja ei saa Suomessa ilman luottotiedot, sama kokemus. Jos jotain kautta onnistuu vaativat 3-5kk vakuutta jota ei kela maksa. Selittely ei auta eivät vuokraa. Esim. Fb:ssä on suuri ryhmä jossa luottotiedottomat etsii asuntoja tuloksetta. 

Jaa. Miksiköhän minä olen saanut 650€/kk maksavan liki 60 neliöisen kaksion ihan ilman luottotietoja. Tämän kaupungin vuokratasolla erittäin halpa asunto. Tyypillisesti tällä alueella yksiöt maksavat 600-700€/kk. 

Niin miksi, ja miksi et viitsi kertoa mistä? On kokemus ettei pk-seudulla ei saa asuntoa jos ei luottotietoja ole. Kaikista toimistoista sama vastaus. Kela vielä käski hakea niistä joista ei oteta ja kunta ei ota. Joo kodit lukee myös ei oteta ilman luottotietoja. Ja moni muu, lumo myös. Ja kela ei maksa mitää 599e muutto kuljetusta eikä edes 300e kuljetusta ei mitään. Ajokortti tulisi kaikille olla. Lumolta voi saada jos Lievä luottotiedot merkintä niin pyytää 3-4kk vakuutta mikä on aika suuri summa, kela ei hyväksy. Hain. Ja sossu ohja kelaan. Lumo ei ota jos suuri merkintä luottotiedoista. 

Vierailija
92/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spämmi ilmiannettu.

Vierailija
93/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

38-vuotias ap on hakenut 10 000 työpaikkaa. Eli hakenut keskimäärin 500: aa työpaikkaa vuodessa. Kova työnhakija.

Vierailija
94/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vuokraan luottotiedottomille, jos luottotiedot ovat menneet jostain muusta syystä kuin vuokrien maksamattomuudesta. Olen itsekin nuorena hölmöillyt pikavippien kanssa, joten ymmärrän sen puolen. Mutta vuokravelka on sellainen asia, jonka suhteen en ole valmis joustamaan.

t. 25v vuokraemäntänä

Vierailija
95/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää vaikka pulloja. Miksi meidän pitäisi sulle kämppä maksaa vain siksi että haluat asua kalliilla paikkakunnalla. Muuta halvemmalle paikkakunnalle kun ei sulla kerran töitäkään ole. 

Vierailija
96/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä sama spämmi, poistoon.

Vierailija
97/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halpoja asuntoja ei saa Suomessa ilman luottotiedot, sama kokemus. Jos jotain kautta onnistuu vaativat 3-5kk vakuutta jota ei kela maksa. Selittely ei auta eivät vuokraa. Esim. Fb:ssä on suuri ryhmä jossa luottotiedottomat etsii asuntoja tuloksetta. 

Jaa. Miksiköhän minä olen saanut 650€/kk maksavan liki 60 neliöisen kaksion ihan ilman luottotietoja. Tämän kaupungin vuokratasolla erittäin halpa asunto. Tyypillisesti tällä alueella yksiöt maksavat 600-700€/kk. 

Niin miksi, ja miksi et viitsi kertoa mistä? On kokemus ettei pk-seudulla ei saa asuntoa jos ei luottotietoja ole. Kaikista toimistoista sama vastaus. Kela vielä käski hakea niistä joista ei oteta ja kunta ei ota. Joo kodit lukee myös ei oteta ilman luottotietoja. Ja moni muu, lumo myös. Ja kela ei maksa mitää 599e muutto kuljetusta eikä ed

Olet hakenut jokaista pk-seudulla vapaana olevaa asuntoa? Jos et, sinä et voi oman kokemuksesi perusteella sanoa, että kukaan ei saa asuntoa ilman luottotietoja. Suomessa on yli 100 000 ihmistä, joilla on maksuhäiriömerkintöjä. On puhdasta paskapuhetta väittää, että he kaikki asuisivat kadulla. 

Vierailija
98/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä tulee niin veneen alla tarkenee.

Vierailija
99/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos velkamerkintä kertynyt aiemmasta, sille voi olla syynsä. Ja joku voi olla maksanut vuokransa 1-20 vuotta tunnollisesti ja merkintä muusta. Tietysti saa pitää asuntoa tyhjänä tai valita toisen. Merkintä ei tarkoita kaikki maksamatta. Mutta niin suurin osa suhtautuu. Parempi vaihtaa maata ja viedä myös työt ja verotulot ihan muualle. Täällä ei saa palvelua. Itse maksan vielä veroa ja koskaan ei ole palveltu mitenkään minua. Toimistot ei ota heti jos on yksi merkintä. En ole ap. 

Vierailija
100/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi, ja miksi et viitsi kertoa mistä? On kokemus ettei pk-seudulla ei saa asuntoa jos ei luottotietoja ole. Kaikista toimistoista sama vastaus. Kela vielä käski hakea niistä joista ei oteta ja kunta ei ota. Joo kodit lukee myös ei oteta ilman luottotietoja. Ja moni muu, lumo myös. Ja kela ei maksa mitää 599e muutto kuljetusta eikä ed

Missä sinä nyt asut? Tuskin ainakaan kadulla, kun täällä kirjoittelet. Eli joku on vuokrannut sinullekin asunnon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan