Kela pakottaa muuttamaan halvempaan asuntoon, vuokra 890€/kk mistä saisin halvemman? Luottotiedot menneet, työtön olen, rikosrekisteri on?
Kela pakottaa muuttamaan halvempaan asuntoon, vuokra 890€/kk mistä saisin halvemman? Luottotiedot menneet, työtön olen, rikosrekisteri on?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkukaupungeissa esim Raumalla on yksiöitä ja kaksioitakin alle 600€/kk vuokralla. Sano että muutat sinne jos kela maksaa muuttokuormasi viennin ja takuuvuokran. Sossulla on olemassa sellainen harkinnanvarainen tuki kuin muuttoavustus.
En saa asuntoa ilman luottotietoja ja minulla on lisäksi 3000€ vuokravelkaa ulosotossa
Ap
Niin sanotun kaupungin asunnon saa ilman luottotietoja. Raumalla käsittääkseni yh-asunnot on tämä kaupungin vuokra-asuntojen välittäjä. Ja kela maksakoon takuuvuokran kun kerran pakottaa muuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Luottotiedot menneet 😂🤣 minne tarkalleen ottaen?
Luottotiedot menneet ulosottoon
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaat töitä. Kai se työkkäri sitä varten on, mutta kun ei niin ei.
Töitä haettu melkein 2 vuosikymmentä
Ap
On mahtunu siis syitä jos toisia, että hylkäät työkkärin tarjoamat työt.
Työkkäri ei ole ikinä minulle mitään töitä tarjonnut
Ap
Vierailija kirjoitti: Kerta AP sulla on näin paljon ongelmia asioiden hoitamisen suhteessa, niin soitappa tuonne aikuisten sosiaalihuoltoon ja pyydä heiltä apua. He auttavat kyllä asunnon etsimisessä :) ja muutenkin elämän rakentamisessa.
Olen jo sossun asiakas ollut nuoresta lähtien eikä he ole auttanut ollenkaan eikä varsinkaan mitään asuntoa hommaa
Ap
Kela ei pakota ketään muuttamaan halvempaan asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa ap mummo ja muuta sen luokse.
Mummo on kuollut jo 90-luvulla
Ap
Niin mutta ns tyttöystävä. Kelpaat takuulla jollekin 30v vanhemmalle naiselle.
Totanoin, en ole vielä ihan noin paljon vanhempi, mutta en todellakaan huolisi tuollaista vetelystä sohvalleni lojumaan. Enkä usko että haluan sellaista kymmenen tai kahdenkaan kymmenen vuoden päästä.
En halua edes oman ikäistäni miestä enää ja nuoremmat ovat vielä raskaampia. Ja jos huomattavasti nuorempaan päin mennään, voisin korkeintaan harkita sijaisvanhemmaksi ryhtymistä jollekin reppanalle lapselle.
En kolmekymppiselle laiskalle karvaperseelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkukaupungeissa esim Raumalla on yksiöitä ja kaksioitakin alle 600€/kk vuokralla. Sano että muutat sinne jos kela maksaa muuttokuormasi viennin ja takuuvuokran. Sossulla on olemassa sellainen harkinnanvarainen tuki kuin muuttoavustus.
En saa asuntoa ilman luottotietoja ja minulla on lisäksi 3000€ vuokravelkaa ulosotossa
Ap
Niin sanotun kaupungin asunnon saa ilman luottotietoja. Raumalla käsittääkseni yh-asunnot on tämä kaupungin vuokra-asuntojen välittäjä. Ja kela maksakoon takuuvuokran kun kerran pakottaa muuttamaan.
Ei saa kaupungin asuntoa jos on vuokravelkaa ulosotossa
Ap
Kela ei pakota muuttamaan. Hyväksyy kuntakohtaisen rajan vuokralle. Mikäli haluat asua siinä niin maksat etuuksistasi ylimenevän osan itse. Osalla ihmisistä on pelkoa että on pakko muuttaa, no ei ole eikä halvempia asuntoja tule koskaan riittämään kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Kela ei pakota muuttamaan. Hyväksyy kuntakohtaisen rajan vuokralle. Mikäli haluat asua siinä niin maksat etuuksistasi ylimenevän osan itse. Osalla ihmisistä on pelkoa että on pakko muuttaa, no ei ole eikä halvempia asuntoja tule koskaan riittämään kaikille.
Ennen maksoi Kela koko vuokran nyt leikkauksien jälkeen pitää itse maksaa 200€ vuokraa itse
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Kerta AP sulla on näin paljon ongelmia asioiden hoitamisen suhteessa, niin soitappa tuonne aikuisten sosiaalihuoltoon ja pyydä heiltä apua. He auttavat kyllä asunnon etsimisessä :) ja muutenkin elämän rakentamisessa.
Olen jo sossun asiakas ollut nuoresta lähtien eikä he ole auttanut ollenkaan eikä varsinkaan mitään asuntoa hommaa
Ap
No kuka sun tämänhetkisen asunnon hommas?
Jos ei rahat riitä ruokaan, niin voit muuttaa isäsi luokse asumaan.
Rasvattu naru kaulaan vaan, niin päästään sinustakin.
Kurikassa 300 e yksiöitä ja kivaa porukkaa. Kyllä luottotiedotonkin kämpän saa.
Jaaha, versio 58 B samasta provosta.
Oma moka. Kun et ole pyytäny työkkärin apua, kun itse et saa. Kuvittele jos oisit saanu töitä jo vuosia vuosia sitten, nii vois olla asiat toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa ap mummo ja muuta sen luokse.
Mummo on kuollut jo 90-luvulla
Ap
Niin mutta ns tyttöystävä. Kelpaat takuulla jollekin 30v vanhemmalle naiselle.
Totanoin, en ole vielä ihan noin paljon vanhempi, mutta en todellakaan huolisi tuollaista vetelystä sohvalleni lojumaan. Enkä usko että haluan sellaista kymmenen tai kahdenkaan kymmenen vuoden päästä.
En halua edes oman ikäistäni miestä enää ja nuoremmat ovat vielä raskaampia. Ja jos huomattavasti nuorempaan päin mennään, voisin korkeintaan harkita sijaisvanhemmaksi ryhtymistä jollekin reppanalle lapselle.
En kolmekymppiselle laiskalle karvaperseelle.
En ole laiska eikä ole karvaista persettä, joka kuukausi ajelen perseeni
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kurikassa 300 e yksiöitä ja kivaa porukkaa. Kyllä luottotiedotonkin kämpän saa.
En muuta mihinkää Kurikkaan
Ap
Olitko sä se tyyppi joka hakkeroi ne tiedot ja kiristit huu mekolikoilla?