Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela pakottaa muuttamaan halvempaan asuntoon, vuokra 890€/kk mistä saisin halvemman? Luottotiedot menneet, työtön olen, rikosrekisteri on?

Vierailija
06.04.2024 |

Kela pakottaa muuttamaan halvempaan asuntoon, vuokra 890€/kk mistä saisin halvemman? Luottotiedot menneet, työtön olen, rikosrekisteri on?

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mua kiinnosta sun sheivattukaan äässis. Ehkä jotain pappaa voisi kiinnostaa? Miks meille mummoille markkinoidaan tätä lapamatoa? 

Sä olet päättänyt asua helvetissä, anteeks, Helsingissä, joten pärjää siellä sitten vaikka sitä sheivattua peppuasi myyden. 

Vierailija
42/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa asunnon kaupungilta vaikka vuokravelkaa. Tiedän useita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Kerta AP sulla on näin paljon ongelmia asioiden hoitamisen suhteessa, niin soitappa tuonne aikuisten sosiaalihuoltoon ja pyydä heiltä apua. He auttavat kyllä asunnon etsimisessä :) ja muutenkin elämän rakentamisessa.

Olen jo sossun asiakas ollut nuoresta lähtien eikä he ole auttanut ollenkaan eikä varsinkaan mitään asuntoa hommaa

Ap

No kuka sun tämänhetkisen asunnon hommas?

Kallis vuokra ennen kela maksoi kokonaan muttei enää

Ap

Vierailija
44/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ota tyttöystävää asumaan luoksesi? Saisitte kahdestaan asuntotuella maksettua sen vuokran paremmin.

Jos ei ole tyttöystävää, niin hätätilanteessa poikaystäväkin käy.

Vierailija
45/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistä, joka on koko elämänsä ajan kussut kaikki asiansa, ei voi auttaa. Jos autetaan ja annetaan mahdollisuuksia, se kusee nekin, toistuvasti. Harva nousee juoksuhiekasta.

Vierailija
46/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmistä, joka on koko elämänsä ajan kussut kaikki asiansa, ei voi auttaa. Jos autetaan ja annetaan mahdollisuuksia, se kusee nekin, toistuvasti. Harva nousee juoksuhiekasta.

Näinhän se menee

Vierailija
47/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset ota tyttöystävää asumaan luoksesi? Saisitte kahdestaan asuntotuella maksettua sen vuokran paremmin.

Jos ei ole tyttöystävää, niin hätätilanteessa poikaystäväkin käy.

En saa kumppania

Ap

Vierailija
48/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitsi, luottotiedoton, rikosrekisterin omaava kaiffari on taas linjoilla 😂

Nyt on kesä tulossa, hommaa teltta? Talveksi voit mennä esim vankilaan, talo tarjoaa ruuat sun muut.

Vierailija
49/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä tiedä jos ap nousee tuhkasta kuin feenix konsanaan?

Vierailija
50/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sinulle joku kokoomuslainen asuntosijoittaja asunnon vuokraa. Etenkin, jos sinun saamasi yhteiskunnan tuet ( asumistuki ja osa toimeentulotuesta) menee tämän raharikkaan tilille suoraan. 

Vierailija
51/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on toivoa jos on ITSE valmis tekemään asioiden eteen jotain. Jos kaikki pitää saada valmiina niin sitten on aika toivotonta.

Vierailija
52/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko trollia. 

Vierailija
53/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle myös kela ja sosiaalitantta ilmoitti ei saa olla kallis asunto, eivät kuitenkaan osaa suositella mitään mistä niitä halpoja saisi!? Yksi kela virkailija jopa kuvittelee että hakusivun asunnot on kaikille saatavilla, vaikka niissä on nämä vaatimukset: 1. luottotiedot 2. Vakuus 1-3kk, 4kk jos ei luottotietoja jos sittenkin kävisi. 3. Minulla ei lemmikkejä mutta moni ei hyväksy niitä.  4. Osa asunnoista vanhoja ilmoituksia ilman vastausta, jolloin haku menee hukkaan. Jos ei täytä kaikkia ehtoja, on todella vaikea löytää asuntoa Suomesta. Olen yrittänyt yli 10 toimistolta. 

Vierailija
54/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luottotiedot menneet 😂🤣 minne tarkalleen ottaen?

Luottotiedot menneet ulosottoon

Ap

😂

Vierailija
55/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa asunnon kaupungilta vaikka vuokravelkaa. Tiedän useita.

Mistä? En ole ap, minulla oli 3 hakemusta, viime kesänä oli ehjät luottotiedot ei mitään vastausta. Nyt ei ole luottotiedot ja ei vastata, sääntönä lukee pitää olla luottotiedot kaupungille. Ja sossujen suosittelemat toimistot myös vaatii. Rikosrekisteriä ei ole mutta silti ei kelpaa. Sama kohtelu silti. Mikään muu ei merkkaa Suomessa vain luottotiedot. 

Vierailija
56/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun oikeesti kannattaisi tehdä joku rikos. Vankilasta vapautuville yleensä  hommataan asunto.

Vierailija
57/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttoilmoitus poste restanteen ja sen jälkeen hakemus kaupungin kämppään asunnottoman statuksella, satuilet hakemukseen että häätö tuli nykyisestä koska et pystynyt maksamaan vuokraa. Hakualueiksi ne kaupunkisi halvimmat alueet. Lisäksi suosittelen 100e/kk ruokavaliota jota minä 40000e+ vuodessa tekevä noudatan koska haluan matkustaa tosi paljon joten suomessa en käytä paljoa mitään. Keinot löytyy asioihin aina mikäli halua on. Toki jos olet passiivinen *** niin ei siinä paljon ohjeet ja neuvot auta.

Vierailija
58/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se ei käy, se ei käy, se ei käy, se ei käy, se ei kertakaikkiaan käy". Olet kyllä onnistunut maalaamaan itsesi nurkkaan.

Vierailija
59/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee uusi rikos niin pääset vankilaan ja saat jopa rahaa siitä. 

Vierailija
60/102 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Kerta AP sulla on näin paljon ongelmia asioiden hoitamisen suhteessa, niin soitappa tuonne aikuisten sosiaalihuoltoon ja pyydä heiltä apua. He auttavat kyllä asunnon etsimisessä :) ja muutenkin elämän rakentamisessa.

Olen jo sossun asiakas ollut nuoresta lähtien eikä he ole auttanut ollenkaan eikä varsinkaan mitään asuntoa hommaa

Ap

No kuka sun tämänhetkisen asunnon hommas?

Kallis vuokra ennen kela maksoi kokonaan muttei enää

Ap

Mutta kuka sen hommasi? Sitä kysyttiin, ei vuokran määrää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän