Kela pakottaa muuttamaan halvempaan asuntoon, vuokra 890€/kk mistä saisin halvemman? Luottotiedot menneet, työtön olen, rikosrekisteri on?
Kela pakottaa muuttamaan halvempaan asuntoon, vuokra 890€/kk mistä saisin halvemman? Luottotiedot menneet, työtön olen, rikosrekisteri on?
Kommentit (102)
Hommaat töitä. Kai se työkkäri sitä varten on, mutta kun ei niin ei.
Vierailija kirjoitti:
Töitä haettu melkein 2 vuosikymmentä
Ap
Pikkukaupungeissa esim Raumalla on yksiöitä ja kaksioitakin alle 600€/kk vuokralla. Sano että muutat sinne jos kela maksaa muuttokuormasi viennin ja takuuvuokran. Sossulla on olemassa sellainen harkinnanvarainen tuki kuin muuttoavustus.
Vierailija kirjoitti:
Kysäise onko vankilassa tilaa.
En halua vankilaan
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pikkukaupungeissa esim Raumalla on yksiöitä ja kaksioitakin alle 600€/kk vuokralla. Sano että muutat sinne jos kela maksaa muuttokuormasi viennin ja takuuvuokran. Sossulla on olemassa sellainen harkinnanvarainen tuki kuin muuttoavustus.
En saa asuntoa ilman luottotietoja ja minulla on lisäksi 3000€ vuokravelkaa ulosotossa
Ap
Hommaa ap mummo ja muuta sen luokse.
Onko sulla autismia /asperger? Jankkaat samaa päivätolkulla..
Vierailija kirjoitti:
Mummo on kuollut jo 90-luvulla
Ap
Vaikea keksiä, mistä löytyisi kalliimpi asunto yksinasuvalle. 300€ /kk löytyy jo yksiöitä, jopa kaksioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummo on kuollut jo 90-luvulla
Ap
Niin mutta ns tyttöystävä. Kelpaat takuulla jollekin 30v vanhemmalle naiselle.
Luottotiedot menneet 😂🤣 minne tarkalleen ottaen?
Hei nyt mä keksin! Itke lisää täällä kysyen vastauksia ja sitku saat niitä et kuitenkaan tee mitään.
Onnea hei!
Mistä oot rikosrekisterin saanut. Olitko sä sörkkinyt niitä terapiatietoja
Muutat pois Helsingistä. Muuta vaihtoehtoa ei edelleenkään ole eikä tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töitä haettu melkein 2 vuosikymmentä
Ap
On mahtunu siis syitä jos toisia, että hylkäät työkkärin tarjoamat työt.
Kerta AP sulla on näin paljon ongelmia asioiden hoitamisen suhteessa, niin soitappa tuonne aikuisten sosiaalihuoltoon ja pyydä heiltä apua. He auttavat kyllä asunnon etsimisessä :) ja muutenkin elämän rakentamisessa.
Katso löytyiskö Porvoosta mitään.